Hop til indhold

Kontakt før og efter møde :)

Featured Replies

Skrevet

Jeg skriver altid pænt tak efter et møde med en sød og dejlig GP og det er som regel tilfældet og så kommer der et sødt svar som runder hele oplevelsen af og måske får mig til at komme igen. Med en ny pige skriver jeg som regel blot for at lave aftalen. Nogle vil gerne have et billede og andre oplysninger f.eks. alder og nationalitet. Det er fair så det får de. En enkelt gang ville pigen godt vide lide mere og snakke lidt. Det var faktisk meget tiltalende. Mine to faste GP elskerinder som jeg er kommet hos hhv. 2 1/2 og 1 år skriver jeg meget sammen med. Den ene dagligt. Det er hyggeligt for os begge, selvom det har måske taget lidt overhånd. Jeg bruger låste chat på WhatsApp og har slået notifikationer fra. Jeg kan ikke lade være med at engagere mig hvis pigen lukker op for det men det er som regel hende vi snakker om. 

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 4 timer siden:

Netop anonymiteten gør ofte, at man kan tale mere frit, synes jeg, og man kan jo sagtens få en god fornemmelse af (og tillid til) den anden part, selvom man kun kender hinandens dæknavn. Det er vel egentlig også tilfældet generelt her på Eroguide.

AnnikaLouise skrev, for 4 timer siden:

Jeg hader personligt generalisering. Efter at have luret rundt på dette site et par dage, kan jeg slet ikke se noget “generelt” 

Nogle mænd er til danske kvinder, andre til udlandske. 
Nogle er til klinik, andre til privat. For nogen stopper besøget i døren, andre sætter pris på en kærlig besked efter et godt besøg :) 

Jeg kan se på dit svar, at jeg ikke fik udtrykt mig særlig præcist i forhold til ordet “generelt”.

Tanken var ikke at generalisere nogen eller noget her på EG, men bare et forsøg på at beskrive, at man som medlem af EG gennem flere år med tiden får en ganske god fornemmelse for andre brugeres personlighed, selvom vi jo er anonyme over for hinanden.

Samme gode fornemmelse for hinanden kan også opstå mellem GP og gæst, selvom man dybest set ikke kender hinanden særlig godt.

Skrevet
AnnikaLouise skrev, for 7 timer siden:

Hejsa både mænd og kvinder :)

Hvordan ser I på ovenstående? Er det vigtigt for jer at have kontakt før og efter i ses med en GP/mand eller har det mindre betydning? <3

Vil du være anonym eller synes du det er dejligt med gensidig tillid til at snakke om sit liv? :wub:

Knuz Annika 

Jeg er et meget skrivende menneske ... :D
I starten skrev jeg en del sammen med pigen før besøget, men efterhånden har jeg lært at begrænse mig ...
Nu skriver jeg lige at jeg er en ældre herre (så pigen ikke bliver alt for chokeret ... hhv. får chancen for at sige fra) og kort om mine ønsker.
Jeg vil helst kunne kontakte pigen før, af samme grund.
Tidligere skrev jeg også som regel en takke-mail, men det er jeg holdt op med ... 
Pigen modtager som regel i forvejen mange 'overflødige' mails, så ingen grund til at bidrage til 'støj' ...

Men ellers, det kommer helt an på pigen og situationen.
Faktisk har jeg haft nogle af de bedste dialoger (her på EG) med flere piger, hvor vi aldrig nåede til et besøg, eller det slet ikke var på tale.

Redigeret af sneræven

Skrevet

Jeg står lidt med et ben i begge grøfter. 

Jeg skriver gerne et par beskeder inden et besøg, selvfølgelig for at booke osv. Men også i fordi jeg i første besked sikre mig om de nu vil modtage en der skiller sig lidt ud fra mængden :) det medfører tit spørgsmål om hvordan osv. 

Har det været et godt besøg med god kemi og hyggelig snak, ja så skriver jeg selvfølgelig tak for en dejlig stund. Det udarter sig af og til, til lidt skriverier :)

De piger jeg besøger mere eller mindre fast vil jeg meget gerne høre fra og jeg synes også det er lidt sjovt, at blive "lokket" til et nyt besøg - når det en fast pige, så opstår der jo heldigvis ofte en form for relation ( venskab er nok så meget sagt) og så det da rart at få en lille hilsen af og til. 

Nu jeg så også single, så jeg render ikke ind i problemer ved at modtage en uopfordret besked :D

Skrevet
Claesen skrev, for 20 minutter siden:

Men også i fordi jeg i første besked sikre mig om de nu vil modtage en der skiller sig lidt ud fra mængden :) det medfører tit spørgsmål om hvordan osv. 

På hvilken måde skiller du dig ud?

Skrevet
Refresh skrev, for 35 minutter siden:

På hvilken måde skiller du dig ud?

Tja man kan vel sige jeg er knap så symmetrisk bygget som folk er flest :) så afsløre jeg vist ikke for meget om mig selv :D

Skrevet
AnnikaLouise skrev, den 11.12.2024 at 16:05:

Hvordan ser I på ovenstående? Er det vigtigt for jer at have kontakt før og efter i ses med en GP/mand eller har det mindre betydning? <3

Jeg ved ikke om jeg vil kalde det vigtigt, men det er bestemt noget jeg nyder!

Det kræver selvfølgelig at man har god kemi, men har man det synes jeg virkelig det kan gøre noget for mødet. Man kan blive helt teenager igen.

Vil du være anonym eller synes du det er dejligt med gensidig tillid til at snakke om sit liv? :wub:

Oftest vil jeg nok helst være lettere anonym - i hvert fald i starten - men ved kemi åbner jeg mig gerne mere op.

Jeg føler dog godt at jeg kan dele mange ting fra mit liv og stadig føle mig lettere anonym. 

Skrevet
  • Author
Eventyrmanden skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ved ikke om jeg vil kalde det vigtigt, men det er bestemt noget jeg nyder!

Det kræver selvfølgelig at man har god kemi, men har man det synes jeg virkelig det kan gøre noget for mødet. Man kan blive helt teenager igen.

Oftest vil jeg nok helst være lettere anonym - i hvert fald i starten - men ved kemi åbner jeg mig gerne mere op.

Jeg føler dog godt at jeg kan dele mange ting fra mit liv og stadig føle mig lettere anonym. 

Den følelse af at være teenager fjantet er bare SÅ skøn :) At man ser frem til næste møde :wub:

Kan man være anonym selvom man fortæller om sin kone, børn, job? Eller mener du det er for privat? Her tænker jeg under mødet, selvfølgelig ikke før man mødes :) 

Knus 

Skrevet
AnnikaLouise skrev, for 1 minut siden:

Den følelse af at være teenager fjantet er bare SÅ skøn :) At man ser frem til næste møde :wub:

Ja, den følelse kan altså noget! :wub:

AnnikaLouise skrev, for 1 minut siden:

Kan man være anonym selvom man fortæller om sin kone, børn, job? Eller mener du det er for privat?

Nu har jeg hverken kone eller børn, så det er jeg fri for at spekulere for meget over, men jeg taler gerne relativt åbent om mit job.

Jeg har også før snakket om andre dele af min familie, så tænker også man kunne gøre det om kone og børn. Man skal selvfølgelig være lidt påpasselig med hvad man deler hvis man gerne vil forblive lettere anonym, men at jeg har fortalt at jeg brugte en stor del af min fritid på at bygge min søsters hus tænker jeg ikke gør hverken mig eller min søster mindre anonyme. Der er trods alt mange mænd på min alder, med en søster der er i gang med et byg-selv-projekt på alle tidspunker.

Grænsen går for mig når det bliver til oplysninger der kan føre dig direkte til mig. Min adresse, min families navne, navnet på min arbejdsplads og lignende. 

AnnikaLouise skrev, for 8 minutter siden:

Her tænker jeg under mødet, selvfølgelig ikke før man mødes :) 

Ja, altså det ville i hvert fald få nogle røde lamper til at blinke hos mig, hvis der blev stillet personlige spørgsmål inden første møde. Men var der kemi til første møde og ligger det i luften at der vil komme endnu et besøg, så ville jeg godt begynde at kunne dele flere og flere private oplysninger - også inden møde nr. to.

Skrevet
Claesen skrev, for 2 timer siden:

Nu jeg så også single, så jeg render ikke ind i problemer ved at modtage en uopfordret besked :D

Det er en væsentlig pointe.

AnnikaLouise skrev, for 49 minutter siden:

Kan man være anonym selvom man fortæller om sin kone, børn, job?

Ja, det mener jeg godt, at man kan. Men hvor mange går til GP for at tale om deres kone??? :ph34r: Og så alligevel…der er garanteret mange GPer, som lægger øre til gæstens beretninger fra hjemmefronten.

Eventyrmanden skrev, for 41 minutter siden:

Grænsen går for mig når det bliver til oplysninger der kan føre dig direkte til mig. Min adresse, min families navne, navnet på min arbejdsplads og lignende.

Er helt på linje med dig.

Skrevet

Hejsa både mænd og kvinder :)

Knuz Annika 

Jeg er faktisk ret åben.

Men en stor anbefaling af mig. Prøv at blev anonyme og give aldrig information ud om dit rigtige navn og hvor du bor. 

For din egen sikkerhed. 

Skrevet
  • Author
cowgirl.90 skrev, for 1 minut siden:

Jeg er faktisk ret åben.

Men en stor anbefaling af mig. Prøv at blev anonyme og give aldrig information ud om dit rigtige navn og hvor du bor. 

For din egen sikkerhed. 

Tænker det kommer an på hvilket plan man er GP eller køber på. Jeg ses f.eks. hjemme hos mig selv, derfor er kemien også vigtig og at det er det rette match for både ham og jeg :) 

Skrevet
AnnikaLouise skrev, for 3 minutter siden:

Tænker det kommer an på hvilket plan man er GP eller køber på. Jeg ses f.eks. hjemme hos mig selv, derfor er kemien også vigtig og at det er det rette match for både ham og jeg :) 

Du skal finde det hvad det passer for dig. Men jeg gik en for mig ret ubehageligt forløb igennem med en slags udpressning og stalking. 

Passe på dig bare

Skrevet

Skriftlig mail-kommunikation med en GP før - og efter -  er vigtigt for mig, da jeg gerne vil have en god følelse om, at hun forstår mine ønsker osv. Er ikke bare penetrationssex jeg søger, men meget mere en helhedsoplevelse med leg, hygge, pillow-snak, på/afklædning osv... derfor jeg også normalt arrangerer længere tid end standard-tidsrummet når en dansk GP er fundet.

Desværre betyder det med længere mail-korrespondance med en ny GP ofte, at hun opfatter mig som "tidsspilde" og det hele dør ud efter relativt kort tid - inden det i det hele taget kommer i gang.

SMS-kommunikation dur ikke rigtig til længere beskeder, så er noget "handikappet" når det drejer sig om at finde en fast GP... men når hun findes og er ok med denne form for email-kommunikation, så er det helt vidunderligt og fører til flere/mange frække besøg over tid :) 

Men forstår også fuldt ud synspunktet fra hendes side - med en ny gæst må det være supersvært at vurdere, hvor man skal lægge sin energi ift besvarelse osv...

Når den rette danske GP er fundet dog - ja som sagt... Så er hun en "Keeper" :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.