Hop til indhold

Kontakt før og efter møde :)

Featured Replies

Skrevet

Hejsa både mænd og kvinder :)

Hvordan ser I på ovenstående? Er det vigtigt for jer at have kontakt før og efter i ses med en GP/mand eller har det mindre betydning? <3

Vil du være anonym eller synes du det er dejligt med gensidig tillid til at snakke om sit liv? :wub:

Knuz Annika 

Skrevet

Jeg snakker gerne om alt og ingenting, og jeg er åben som en bog. Og er også nysgerrig på pigen :)

Kontakt efter? Altså jeg har prøvet et par gange, at pigen sender en kort besked efter mødet, med "tak for i dag" og "du er velkommen igen" og den slags. Har også selv et par gange skrevet "tak for i dag, osv." og fået et kort svar eller et like på beskeden. Det ka noget ;)

Har også en enkelt gang skrevet tillykke med fødselsdagen til en sød pige der gjorde indtryk. Hun fortalte mig hendes fødselsdags dato som lå en måned efter vores møde. Kunne huske datoen og sendte så en hilsen på dagen. Hun svarede også pænt tak, men er i tvivl om hun vidste at det var mig, tænker ikke hun havde gemt mit nummer :P

Skrevet
  • Author
Mr. Nobody skrev, for 2 minutter siden:

Jeg snakker gerne om alt og ingenting, og jeg er åben som en bog. Og er også nysgerrig på pigen :)

Kontakt efter? Altså jeg har prøvet et par gange, at pigen sender en kort besked efter mødet, med "tak for i dag" og "du er velkommen igen" og den slags. Har også selv et par gange skrevet "tak for i dag, osv." og fået et kort svar eller et like på beskeden. Det ka noget ;)

Har også en enkelt gang skrevet tillykke med fødselsdagen til en sød pige der gjorde indtryk. Hun fortalte mig hendes fødselsdags dato som lå en måned efter vores møde. Kunne huske datoen og sendte så en hilsen på dagen. Hun svarede også pænt tak, men er i tvivl om hun vidste at det var mig, tænker ikke hun havde gemt mit nummer :P

Hvor er det dejligt at høre <3

Jeg nyder selv kontakten både før og efter. At man kan snakke om alt muligt og ikke er fuldstændig anonym :wub:

Skrevet

Jeg aftaler altid en time. Så er der som regel god tid til at hyggesnakke både før og efter det intime.

Jeg vil være anonym, men fortæller gerne ærligt fra mit liv, hvis jeg bliver spurgt. Det samme omvendt også. Jeg har ofte fået meget, at vide om kvindens hjemlige privat liv. Så er det også dejligt at opleve deres reaktioner når vi mødes igen, og jeg spørger til deres børn, for jeg husker det hun har fortalt.

Skrevet
AnnikaLouise skrev, for 12 minutter siden:

At man kan snakke om alt muligt og ikke er fuldstændig anonym :wub:

Man er vel heller ikke anonym, hvis man har mødtes? Men tror jeg ved hvad du mener :)

Redigeret af Mr. Nobody

Skrevet
  • Author
Probator skrev, for 3 minutter siden:

Jeg aftaler altid en time. Så er der som regel god tid til at hyggesnakke både før og efter det intime.

Jeg vil være anonym, men fortæller gerne ærligt fra mit liv, hvis jeg bliver spurgt. Det samme omvendt også. Jeg har ofte fået meget, at vide om kvindens hjemlige privat liv. Så er det også dejligt at opleve deres reaktioner når vi mødes igen, og jeg spørger til deres børn, for jeg husker det hun har fortalt.

Præcis. Dejligt med god tid og jeg synes det virker varmere for mig hvis manden er åben og imødekommende :wub:

Skrevet

Jeg snik-snakker ikke alt for meget inden første møde. Det har jeg desværre snik-snakket med alt for mange tidsspildere til, at jeg prioritere. Men tidligere gæster skriver jeg sommetider med mellem besøgende, hvis de skriver til mig:wub: 

Skrevet

Jeg synes det er vigtigt med lidt kontakt inden og efter. Men kortfattet. Det er ikke mit heltekvad de skal have, men bare hilsner og ønsker om et eller andet. Indledningsvis, når adresser skal udveksles og aftalen skal på plads, søger jeg at komme med en kæk bemærkning, så der er lidt grin eller en go stemning når vi mødes. Det har jeg go erfaring med.

Omvendt var der en jeg skrev med efterfølgende - bare kort - så brød en mand ind og fortalte at pigernes tid ikke var til pjat, og at de skulle arbejde. Og hvis jeg ikke holdt op, ville der komme nogle forbindelser til min adresse og overbevise mig. På mailen var en street view fra google af min opgang. Så det er vigtigt, at lige finde den rette at skrive med. 

Skrevet
  • Author
Ramsaltet1 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg synes det er vigtigt med lidt kontakt inden og efter. Men kortfattet. Det er ikke mit heltekvad de skal have, men bare hilsner og ønsker om et eller andet. Indledningsvis, når adresser skal udveksles og aftalen skal på plads, søger jeg at komme med en kæk bemærkning, så der er lidt grin eller en go stemning når vi mødes. Det har jeg go erfaring med.

Omvendt var der en jeg skrev med efterfølgende - bare kort - så brød en mand ind og fortalte at pigernes tid ikke var til pjat, og at de skulle arbejde. Og hvis jeg ikke holdt op, ville der komme nogle forbindelser til min adresse og overbevise mig. På mailen var en street view fra google af min opgang. Så det er vigtigt, at lige finde den rette at skrive med. 

Hold da op, sikke en besked :blink:

Ærgerligt når kvinderne ikke er herre over deres eget liv :sad:

Skrevet

Jeg er blevet mere opmærksom på primært at gå til kvinder, jeg har en smule vished for, at der ikke står en gorilla i skabet, eller en der vogter hvad de skrivere på nettet.

Ret vildt

Skrevet

Jeg prøver at holde kommunikationen på er niveau hvor vi taler om relevant ting ifht aftalen.

Jeg tænker at man som GP hurtigt kan blive lidt forvirret, hvis mange skriver hele tiden, så jeg venter med at lære pigen at kende til vi mødes. Det gør også mødet mere spændende.

Efter mødet skriver jeg næsten altid en lille “tak for et godt møde besked” og sender er billede af noget vi har talt om. Tænker jeg bliver bedre husket så, for noget godt og det vil jeg jo gerne være

Redigeret af Slowman

Skrevet
AnnikaLouise skrev, 1 time siden:

Hejsa både mænd og kvinder :)

Hvordan ser I på ovenstående? Er det vigtigt for jer at have kontakt før og efter i ses med en GP/mand eller har det mindre betydning? <3

Vil du være anonym eller synes du det er dejligt med gensidig tillid til at snakke om sit liv? :wub:

Knuz Annika 

Nu er jeg så en af dem, der godt kan lide kontakten til de piger jeg føler tiltrækker min opmærksomhed.

Havde stor kontakt med en pige igennem et par år.  Det syntes jeg er meget hyggeligt. Men må så også være opmærksom på

det har en ende en skønne dag. 

Skrevet

Er det vigtigt for jer at have kontakt før og efter i ses med en GP/mand eller har det mindre betydning? <3

Af respekt for GPens tid begrænser jeg den indledende kontakt til det nødvendige.

Kontakt efter er et no-go for mig. Jeg ønsker ikke at blive kontaktet uopfordret, og jeg vil ikke spilde GPens tid med sms’er mellem os, med mindre det er for at få en ny aftale sat op. Tænker, at de fleste GPer modtager rigeligt med mindre relevante sms’er i forvejen.

Vil du være anonym eller synes du det er dejligt med gensidig tillid til at snakke om sit liv?

Snakker gerne om det meste, men hvad mit liv angår, bliver det i forholdsvis generelle vendinger, da jeg værdsætter anonymiteten.

Netop anonymiteten gør ofte, at man kan tale mere frit, synes jeg, og man kan jo sagtens få en god fornemmelse af (og tillid til) den anden part, selvom man kun kender hinandens dæknavn. Det er vel egentlig også tilfældet generelt her på Eroguide.

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 21 minutter siden:

Af respekt for GPens tid begrænser jeg den indledende kontakt til det nødvendige.

Kontakt efter er et no-go for mig. Jeg ønsker ikke at blive kontaktet uopfordret, og jeg vil ikke spilde GPens tid med sms’er mellem os, med mindre det er for at få en ny aftale sat op. Tænker, at de fleste GPer modtager rigeligt med mindre relevante sms’er i forvejen.

Snakker gerne om det meste, men hvad mit liv angår, bliver det i forholdsvis generelle vendinger, da jeg værdsætter anonymiteten.

Netop anonymiteten gør ofte, at man kan tale mere frit, synes jeg, og man kan jo sagtens få en god fornemmelse af (og tillid til) den anden part, selvom man kun kender hinandens dæknavn. Det er vel egentlig også tilfældet generelt her på Eroguide.

Jeg hader personligt generalisering. Efter at have luret rundt på dette site et par dage, kan jeg slet ikke se noget “generelt” 

Nogle mænd er til danske kvinder, andre til udlandske. 
Nogle er til klinik, andre til privat. For nogen stopper besøget i døren, andre sætter pris på en kærlig besked efter et godt besøg :) 

Så lad os tale ud fra egen erfaring og erfaring og ikke snakke for andre ;-) 

God aften <3

Skrevet
AnnikaLouise skrev, for 9 minutter siden:

...Jeg hader personligt generalisering...

...Så lad os tale ud fra egen erfaring og erfaring og ikke snakke for andre ;-) 

Hvis du hentyder specifikt til @Den_glade_amatør mht. "generalisering" synes jeg ikke, at jeg finder den slags.

Ellers helt enig om, at skrive ud fra egne erfaringer, er vigtigst.

Skrevet
AnnikaLouise skrev, for 15 minutter siden:

Jeg hader personligt generalisering.

Så er vi to :)

Den_glade_amatør skrev, for 41 minutter siden:

Kontakt efter er et no-go for mig. Jeg ønsker ikke at blive kontaktet uopfordret

Det gør jeg! Jeg æææælsker små søde beskeder - jo flere jo bedre :wub:

Skrevet
  • Author
Needy skrev, Lige nu:

Så er vi to :)

Det gør jeg! Jeg æææælsker små søde beskeder - jo flere jo bedre :wub:

Sådan har jeg det også <3

Det giver mig lyst til ham jeg skal ses med :wub:

Skrevet

Jeg synes det er vigtigt, at få et godt indtryk over besked. Det gør det også nemmere for mig at udvælge de rigtige mænd :wub:

Men jeg må også sige, at jeg har brugt en del tid på at skrive med mænd, som har aflyst eller ‘ghosted’ på dagen, hvor vi havde en aftale. Så derfor er jeg ikke interesseret i at skrive for meget, da jeg ved, at risikoen for af det hele er spildt, er der.

Jeg oplever at de fleste skriver efter et møde, hvilket jeg synes er rart og dejligt. Så får man en gensidig bekræftelse i, at man havde en dejlig tid sammen, og så kan en ny aftale laves <3

Skrevet
AnnikaLouise skrev, for 3 timer siden:

Forinden et  møde  første  gang,  er  det  vigtigt for mig at  afstemme  forventninger.  Jeg  bruger  gerne  tid  på at  skrive  frem  og  tilbage. 

Det  har  medført at en  portion mænd  kun  skriver for at  få  lidt  lir. Det er  jeg  opmærksom på  og de  bliver  ignoreret.

De  mænd  som  jeg  har  mødt  og  som jeg  skal  mødes med  igen,  nyder jeg  at  have  kontakten  med  løbende,  hvor  vi  skriver  om  oplevelsen sammen, fantasier  og  ønsker til  næste  møde.  Det  skal  være  en  naturlig  lyst  fra  begge  sider, som  skal  være  tilstede. Den  kontakt kan være sindsyg  lækker og fræk. 

Jeg  har  ikke  behovet  for at  dele  personlige  oplysninger, eller at  få personlige  oplysninger  fra  manden. 

Tidsrøvere er jeg blevet  bedre til at  sortere fra. 

Jeg har  også  mænd jeg  ses med  flere gange,  hvor der ikke  er  løbende  kontakt.

Skrevet
  • Author
Snowkissed skrev, for 9 minutter siden:

Jeg synes det er vigtigt, at få et godt indtryk over besked. Det gør det også nemmere for mig at udvælge de rigtige mænd :wub:

Men jeg må også sige, at jeg har brugt en del tid på at skrive med mænd, som har aflyst eller ‘ghosted’ på dagen, hvor vi havde en aftale. Så derfor er jeg ikke interesseret i at skrive for meget, da jeg ved, at risikoen for af det hele er spildt, er der.

Jeg oplever at de fleste skriver efter et møde, hvilket jeg synes er rart og dejligt. Så får man en gensidig bekræftelse i, at man havde en dejlig tid sammen, og så kan en ny aftale laves <3

Det giver rigtig god mening <3

Jeg tænker ikke at bruge en masse tid inden man ses, men det tager ikke mange sekunder at sende en lille tanke afsted :) 

Og det er virkelig dejligt med en besked efterfølgende så man netop ved at han har haft en dejlig Oplevelse :wub:

Skrevet

Det er på ingen måde et krav jeg har overhovedet, men personligt synes jeg det er rart lige med et par beskeder frem og tilbage inden et møde. Bare lige for at se hinanden an. Forventer ikke hjerter og kysse smileys konstant, men hvis jeg skriver til en GP og får korte og kontante svar, så får jeg tit en dårlig mavefornemmelse. 

Om der er skriverier efterfølgende er kun et plus i min bog, da det også på sin vis viser mig at hun har nydt mit selskab i et vis omfang. Så det er kun godt. Men ikke et must overhovedet.

Men det er sjældent der ikke bliver udvekslet et par beskeder her og der, da jeg nærmest altid har god kemi med dem jeg besøger.

Jeg skriver da også med enkelte piger privat engang imellem, f.eks. senest i forgårs, var der en som skrev til mig om jeg kendte et godt diskret sted hvor hun kunne arbejde fra. Og hende har jeg ikke set i over 2-3 måneder. Hjalp hende selvfølgelig og hun takkede pænt, og spurgte hvordan jeg havde det osv. Det synes jeg egentlig er meget hyggeligt hehe.:)

Redigeret af Crabman

Skrevet

Jeg har haft et par piger jeg skrev sammen med. Det var bare lige sådan en kort besked om min/deres hverdag. Godt skidt en lille hilsen. Jeg kan Skrive lange beskeder men prøver at begrænse mig, for ikke at hugge seres tid. Det er først noget der er opstået efter første besøg. Den første besøgte jeg et par gange i københavn, og der fik jeg besked på at sende en sms når jeg var kommet godt hjem til det mørke Jylland.

vi skrev på watsapp, da der skal ansigt genkendes på, så uvedkommende kan ikke se beskeden, og jeg kan åbne den når jeg er alene, og man kan også se når modtageren har læst den.

Jeg er rigtig glad for den kontakt man kan have efterfølgende , og jeg tror også at pigerne godt kan lide at snakke normalt med et menneske en gang imellem. 

Skrevet

Jeg har det bedst med at holde rammerne for vores tid sammen sådan rimelig begrænset.. Det er nemmest for jeg selv og for mine gæster føler jeg.. Da jeg var ny i branchen gjorde jeg mig i det andet pjat med beskeder frem og tilbage indtil jeg havde mistet de første 5-10 dejlige stamgæster fordi det fik bevæget sig over i noget der skabte nogle helt ægte og dybere følelser end hvad godt var.. 

Skriver en gæst imens jeg er ved telefonen så svarer jeg ham - ikke hvis det er en tidsspilder eller lignende - gerne og skriver frem og tilbage om hvad end han lige ønsker at skrive omkring inden for rimelighedens grænser da jeg har både mand og børn derhjemme.. Men jeg kunne aldrig drømme om at selv sende en besked af sted.. Har haft to kollegaer der blev kontaktet af koner pga en besked de fik sendt liiiidt for sent efter modtagelse af beskeden fra gæsten:ph34r:.. 

Vi har et ansvar både hvad angår diskretion OG hvad angår at beskytte vores gæster imod deres egne følelser en gang i mellem.. Eller i hvertfald ikke holde dem for nar.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har det bedst med at holde rammerne for vores tid sammen sådan rimelig begrænset.. Det er nemmest for jeg selv og for mine gæster føler jeg.. Da jeg var ny i branchen gjorde jeg mig i det andet pjat med beskeder frem og tilbage indtil jeg havde mistet de første 5-10 dejlige stamgæster fordi det fik bevæget sig over i noget der skabte nogle helt ægte og dybere følelser end hvad godt var.. 

Skriver en gæst imens jeg er ved telefonen så svarer jeg ham - ikke hvis det er en tidsspilder eller lignende - gerne og skriver frem og tilbage om hvad end han lige ønsker at skrive omkring.. Men jeg kunne aldrig drømme om at selv sende en besked af sted.. Har haft to kollegaer der blev kontaktet af koner pga en besked de fik sendt liiiidt for sent efter modtagelse af beskeden fra gæsten:ph34r:.. 

Vi har et ansvar både hvad angår diskretion OG hvad angår at beskytte vores gæster imod deres egne følelser en gang i mellem.. Eller i hvertfald ikke holde dem for nar.. 

Lyder ikke rart med koner der kontakter deres mænds GP :sad:

Jeg kunne heller aldrig drømme om at sende beskeder uopfordret, men jeg snakker selvfølgelig med de mænd jeg vil se omkring dette. Jeg synes bare personligt det er dejligt og pirrende at skrive mellem møderne, hvis begge selvfølgelig vil ses igen :) Dette ser jeg slet ikke som i at holde nogen for nar, for mig er det bare dejligt <3

Skrevet

Jeg synes det er dejligt med kommunikation, men prøver at respektere pigernes grænser.

Som regel giver det sig selv, da de enten slet ikke svarer, kun svarer kort eller sporadisk eller svarer mere konsekvent og grundigt.

Med mindre mødet har været decideret skuffende, så skriver jeg altid et kort tak for oplevelsen, hvis det er muligt. Besøger stort set kun kvinder på klinikker, så det er langt fra altid der er kontaktinformationer.

Hvis vi skriver sammen Inden første møde, så skriver jeg som regel lidt om mig selv og så lidt spas, som kan trække lidt i smilebåndet. Jeg har ikke rigtig brug for at forventningsafstemme og de ting jeg værdsætter og leder efter vil jeg ikke kunne få ærligt svar på på skrift alligevel. 

Hvis der er opstået magi, sjove episoder, noget mindeværdigt eller vi har talt om et eller andet der har sat tanker i gang, så deler jeg mine tanker med hende efterfølgende. Det er der kommet mange spændende korrespondancer ud af. 

Sjovt nok så oplever jeg også kvinder som konsekvent ikke svarer på beskeder (tænker af princip), men når så vi er sammen er det tydeligt at de har læst dem og er blevet glade/rørt eller har fået sat tanker i gang.

Har skægt nok lige fået mit første svar fra en jeg har det rigtig sjovt med og som jeg har skrevet til 3 gange. Hun svarer bare med et par kysmunde, men det giver en dejlig fornemmelse i mavsen at hun har set og værdsat min besked :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.