Bootypassion 35 Skrevet 10. December, 2024 Aldrig har jeg besøgt den samme pige 2 gange. Af mange forskellige årsager. Det passer ikke ind med den periode de er her kontra når jeg er hjemme i Danmark, eller noget helt andet. men denne gang skulle det være anderledes. Det er et helt år siden, næsten til datoen. At jeg har besøgt “Michelle” (har aldrig spurgt om hendes navn, men læste det i en anden anmeldelse engang ) mange ting vender vi og snakker om men uhøfligt af mig har jeg aldrig spurgt om navnet. På trods af hun kender mit jeg trængte inderligt til et genbesøg. Svært at forklar men med alt det ude i verden så trængte jeg faktisk blot til en stund hvor jeg kunne samtale og hvor jeg vidste at der også var humor tilstede. ”Michelle” er jordnær, åben, føler hun er ærlig, samt tilstede i nuet. Så hjælper det selvfølgelig også at hun er brandhamrende lækker og besidder en røv jeg vitterligt har lyst til at bide i. Altså shit man, den er bare flot rund blød og virkelig til at sætte tænderne i eller hvertfald en abnorm stor træng til at smække selvom det er 1 år siden, så huskede hun mig nærmest til mindste detalje, hvad jeg laver til dagligt samt hvad jeg kan lide Det blev til et møde hvor man nærmest smelter sammen. Det lidt som slutningen af pirates of the Caribien hvor Orlando Bloom kun kommer op af vandet 1 dag på året for at genbesøge sin pige. det blev intenst, kærligt og slutteligt endnu mere snak og putning. Vi sluttede af med en kæmpe latter hvor hun sagde. Vi ses igen næste år . Det kunne snildt blive en eller anden form for årstradition hvertfald. Det agter jeg hvertfald at satse på. Pigen er ….. fuck pointgivning er ligegyldigt. I skal besøge hende hvis i ønsker en pige med humor og dybde, samt selvfølgelig et BJ som er så godt at man ikke ønsker det stopper, stram som bare pokker, blød hud, smukke øjne som kigger på dig og en håndfuld nartulige bryster som sidder fantastisk. Til michelle tak for denne gang, tak for at sætte varme på en endnu engang kold december dag, tak for at sætte humor og kulør på en kedelig og “mørk” verden. er du stadig i gang om 1 år. Så skal jeg nok besøge dig en 3. Gang også . Pas på dig selv, husk altid at holde fri og lade op igen. For du er sgu noget særligt. til gutterne, pas fucking godt på hende. Hun er sgu en af de få som beriger vores lille land. Hun er altid på, altså som i at hun giver så meget af sig selv, så hun holder også mange fridage. Ønsker du noget særligt, så tag forbi. https://annoncelight.dk/showad/383135 9 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AcrossTheSky 70 Skrevet 12. December, 2024 Hun hedder Michelle, så nu ved du det Og jeg er helt enig, hun er fantastisk og hvis man vil have Odenses bedst GFE, så er der ingen vej udenom Michelle. Nærværende, snakkesalig og meget behageligt selskab. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
m5600 3 Skrevet 20. December, 2024 (edited) Hmm - er der måske et link der virker? Lyder som noget man burde prøve Redigeret 20. December, 2024 af m5600 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 277 Skrevet 20. December, 2024 m5600 skrev, for 5 minutter siden: Hmm - er der måske et link der virker? Lyder som noget man burde prøve Link virker kun når hun er aktiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bootypassion 35 Skrevet 4. August Nogen der ved om hun kommer tilbage ? Synes ikke hendes profil har været aktiv længe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AcrossTheSky 70 Skrevet 4. August Jeg havde besøg af hende engang og der sadge hun, hun ville bo et par år i Odense, men det er så også ved at være et par år siden. Så kan være hun er flyttet tilbage til Rumænien? Lidt en skam, hun er ret fantastisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stjernedreng 8 Skrevet 14. September Og lige med et.... Velkommen tilbage Michelle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 258 Skrevet 14. September Hun er bare så dejlig og en gude lækker krop hun har sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg