Hop til indhold

Stephanie i Ørestad - sød ung pige

Featured Replies

Skrevet

Jeg var mandag aften på besøg hos Stephanie i hendes udmærkede hotellejlighed tæt ved Fields…

Jeg har nu over et par uger besøgt tre piger på det samme hotel. Alle unge og (ifølge dem selv) fra Ukraine og bosat på samme hotel…jeg har ovenikøbet besøgt et par stykker på samme lokation, som jeg er gået fra igen. Så der er gang i de unge piger for tiden og de kan så åbenbart godt li’ det pågældende sted…

Det er fint med mig, bortset fra at jeg nu har været der så mange gange på kort tid, at jeg føler at receptionen kender mig…hahaha

Nå men tilbage til Stephanie som imo er meget smuk og meget sød. Hun var både imødekommende og deltagende og dejlig at være i selskab med. Ikke så glad for alt for meget berøring/tunge omkring brysterne - de var for følsomme sagde hun…desværre for smukkere bryster har jeg ikke set længe. Brysterne og resten af tøsen er i øvrigt som skabt af Vor Herre, bortset fra lidt hår extensions…

Stephanie fremstår meget ungdommelig både i udseende og væremåde. Adspurgt siger hun at hun er født i år 2000…så ikke 19 år som skrevet i annoncen. Resten ser ud til at passe meget godt og hun kunne imo sagtens gå for at være 19-20 år…

Jeg havde en dejlig time med hende hvor vi nåede igennem de ting jeg gerne ville og hvor Stephanie leverede som lovet i hendes annonce :) 

Stephanie taler nogenlunde engelsk. Hun regner med at være her omkring 10 dage endnu

Jeg kunne da godt tænke mig at se hende igen, men der kommer jo nye unge piger væltende ind i landet hele tiden, så nu må vi se ;) 

https://nympho.dk/n21719/7411/naughty-young-coquette#profile-reviews

Redigeret af dhnmdst

Skrevet
  • Author
bennyhill.cph skrev, for 1 time siden:

Kan se du også har besøgt Mariza, leverer Stephanie samme høje service?

Skulle jeg genbesøge en af de to, ville jeg vælge Mariza…

Redigeret af dhnmdst

Skrevet
  • Author
Where2 skrev, for 33 minutter siden:

Var hun også nærig med tungkys! 

Nu betyder kys ikke allermest for mig….men ja en smule nærig måske, lagde ikke selv op til kys…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.