Hop til indhold

Sophia petite milf (Aalborg)

Featured Replies

Skrevet

Rigtig fornuftig omgang med Sophia. Hun er ret petite som der står i hendes annonce, også er hun bare vanvittig fræk. Den frækkeste milf nogensinde. Hendes krop er så dejlig ren og blød. 

da hun åbnede døren kunne jeg straks se at hun var småchokeret oversat se en så ung mand (det er nok ikke det hun er vant til) hun kommenterede selv på det, og virkede meget glad for det. Vi fik afregnet hun smed så sin morgenkåbe, og lod mig og røre og kysse hendes krop. Jeg fik bh’en af hende, og til min overraskelse begynde hun at snave mig selvom jeg ikke havde betalt for det. Imens vi stod og snavede hoppede hun op på mig så jeg måtte bære hendes lille krop imens. Jeg smed hende ned på sengen og tog mine underbukser af. Hun satte sig op og gav mig en god sutter, og da jeg allerede der kunne mærke at jeg var ved at komme, holdte jeg mig lige tilbage og kyssede videre. Hun havde en utrolig smuk fisse, og hun spredte benene for mig, jeg gav hende en omgang missionær, og bar hende op igen så jeg knaldede hende til udløsning imens jeg bar hende.

Jeg havde betalt for 15 minutter, men jeg fik lov til at fortsætte til at hun også fik udløsning, så vi endte på ca 20-25 minutters sex. Verdensklasse, endda bedre end piger på min egen alder.

https://annoncelight.dk/showad/410019

Skrevet
Kandenklappe skrev, den 10.12.2024 at 17:09:

Rigtig fornuftig omgang med Sophia. Hun er ret petite som der står i hendes annonce, også er hun bare vanvittig fræk. Den frækkeste milf nogensinde. Hendes krop er så dejlig ren og blød. 

da hun åbnede døren kunne jeg straks se at hun var småchokeret oversat se en så ung mand (det er nok ikke det hun er vant til) hun kommenterede selv på det, og virkede meget glad for det. Vi fik afregnet hun smed så sin morgenkåbe, og lod mig og røre og kysse hendes krop. Jeg fik bh’en af hende, og til min overraskelse begynde hun at snave mig selvom jeg ikke havde betalt for det. Imens vi stod og snavede hoppede hun op på mig så jeg måtte bære hendes lille krop imens. Jeg smed hende ned på sengen og tog mine underbukser af. Hun satte sig op og gav mig en god sutter, og da jeg allerede der kunne mærke at jeg var ved at komme, holdte jeg mig lige tilbage og kyssede videre. Hun havde en utrolig smuk fisse, og hun spredte benene for mig, jeg gav hende en omgang missionær, og bar hende op igen så jeg knaldede hende til udløsning imens jeg bar hende.

Jeg havde betalt for 15 minutter, men jeg fik lov til at fortsætte til at hun også fik udløsning, så vi endte på ca 20-25 minutters sex. Verdensklasse, endda bedre end piger på min egen alder.

https://annoncelight.dk/showad/410019

Annoncen er desværre allerede væk.

Skrevet

Jeg nåede at besøge hende i Aalborg. Noget mindre "sprød" end på billederne, så lidt negativ overrasket over udseendet. Men vældig sød. 

Jeg havde i forvejen bestilt Milf pakke, men det var hun ikke klar over, så vi endte med almindelige 30 min, da hendes engelsk var meget dårlig. Kommer fra Brasilien.

Det blev til fransk med, tungekys og flere stillinger. Til sidst ville hun have jeg skulle komme, så af med kondomet, hvorefter hun spillede mig af indtil jeg sprøjtede godt ud over hendes krop. Det var frækt. 

Det var alt i alt ok, men ikke godt nok til at jeg kommer igen.

Skrevet
  • Author

@stone69

Jeg er ret sikker på at det ikke er hende der styrer telefonen, så nok derfor hun ikke vidste hvad der var aftalt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.