MissMaise 544 Skrevet 9. Marts, 2014 To skønne, søde og sexede tøser holder privat GB på Frb! Nærmere info følger, men sæt allerede nu kryds i kalenderen for en sublim, intens og saftig oplevelse - hvis du tør! Se os på mon-cherie.dk (Maise) og pussygalores.dk (Maria). Forårshilsener Maise Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gandalf48 12 Skrevet 10. Marts, 2014 Jeg er interesseret. Nick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 10. Marts, 2014 Interesseret, men tidspunktet er skidt for mig :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 10. Marts, 2014 Hvad dato er det?? Prøv at læse overskriften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Marts, 2014 Prøv at læse overskriften Datoen er: Fredag 4/4 kl. 10-13 Skulle man tage fri og holde tidligt weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 10. Marts, 2014 Datoen er: Fredag 4/4 kl. 10-13 Skulle man tage fri og holde tidligt weekend Mon ikke det kan klares med en forlænget frokostpause.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Marts, 2014 Mon ikke det kan klares med en forlænget frokostpause.... Så skulle det være en forlænget morgenbrødspause, lidt hygge med Maise og Maria, derefter haste tilbage til netop fredagsbaren kl. 15 på arbejdet med et kæmpe fjoget smil på læberne se det var en god arbejdsdag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMaise 544 Skrevet 10. Marts, 2014 Mon ikke det kan klares med en forlænget frokostpause.... Se Filosoffen; det var jo lige min tanke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 10. Marts, 2014 Dårligt set af mig undskyld. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMaise 544 Skrevet 10. Marts, 2014 (edited) Hej I dejlige mænd derude Her er mere info om vores GB fredag d. 4/4 privat/diskret på Frb: Arrangementet bliver afholdt fra kl 10.30 til kl 13.30. Der er mulighed for bad før og efter og der vil være vådt (rigtig meget vådt ) og tørt til ganen. Vi er to danske søde piger, begge 100% naturlige, nærværende og absolut berøringsvenlige! Maria er en 24 årig smuk brunette med en meget slank ungpigekrop, en ægte B-skål, 50 kg, 1,70 høj og pikantbarberet. Hun kysser ikke, men giver til gengæld et fantastisk blow Undertegnede (Maise) er en 30 årig blondine med en lækker fast rund numse,(der værdsætter et par stærke mandehænder og evt. et smæk eller to ) en ægte blød D-skål, 60 kg, 1,70 høj og ligeledes pikantbarberet. Jeg tilbyder masser af våde kys og deep throat - og forhåbentlig også masser af sprøjteorgasmer Pris en time: 1000 kr Pris to timer: 2000 kr Pris tre timer: 2500 kr Vi lukker max 6-7 mænd ind af gangen. OBS.- Ingen analsex - Alt med gummi - KUN SIKKER SEX !! Tilmelding hos Maise på SMS 60907394 Vi ser frem til tre kanon frække timer! Kærligst Maria & Maise Redigeret 10. Marts, 2014 af MissMaise Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg