Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Nå den var låst, så må jeg jo skrive det her!

Recommended Posts

Hej Cherie

Den måde du omtaler visse ting i VL på, enten er det ironisk eller også er det verdens største skønmaleri.

I var kun uenige når et indlæg var placeret forkert. Der har da alle dage været heftige diskussioner på det sted, både uenigheder blandt brugerne om mange emner og intern kritik af ledelsen fordi det var tydeligt for de fleste at ledelsen af forummet var dårlig.

Løste alle knuder. Det mener du vel heller ikke med alt det uløste der var.

Du spørger om du taler sort, det er nok nærmere sort humor noget af det du skriver eller bare ironi. :smile:

Fraiser jas

Jeg prøver at oversætte hvorfor logen døde, udover der kom en ny ejer.

Fraiser...og før den nye ejer var ledelsen...sådan set....hvad skal vi sige....nej det vil jeg ikke sige, du er gammel nok i gårde til at du ved hvad jeg vil skrive!

Fraiser det var ikke et oplæg til diskussion, om logen...det var et oplæg til at alle bør have en trold eller en KimOle

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fraiser jas

Fraiser...og før den nye ejer var ledelsen...sådan set....hvad skal vi sige....nej det vil jeg ikke sige, du er gammel nok i gårde til at du ved hvad jeg vil skrive!

Fraiser det var ikke et oplæg til diskussion, om logen...det var et oplæg til at alle bør have en trold

Cherie....hele sætninger, hele sætninger :P  ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fraiser jas

Fraiser det var ikke et oplæg til diskussion, om logen...det var et oplæg til at alle bør have en trold eller en KimOle

Så kan jeg da ikke forstå hvorfor vi var mange der skulle trynes på logen. Føj, men det husker i ikke, vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fraiser jas

Fraiser det var ikke et oplæg til diskussion, om logen...det var et oplæg til at alle bør have en trold

Det var dig selv der nævnte VL og brugte det som argumentation, jas..........

Derfor må du jo forvente at man kan reagere på det du skriver jas............

Mine kommentarer om ledelsen var rettet til den gamle ejer og ledelse, ikke den nye, ikke jas...........

Hvis du ikke vil diskutere VL så lad være med at bruge det som argumentation og på en sådan måde, ikke jas......... ;-)

Jeg elsker at blive kaldt jas, du ved selv hvem der normalt kalder folk det og det er et skønt udtryk ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Cherie

Som postmand og Fraiser skriver forstår jeg heller ikke det skønmaleri du tegner af VL. VL blev drevet af en 5 til 10 personer som trynede alle der ikke havde samme mening som dem, håber aldrig dette sted kommer til at ligne VL

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin,

du virker til at være helt ude i ødemarken i dine indledende betragtninger.

Ville du seriøst ønske, at ledelsen bidrog med dens meninger om dette og hint, f. eks. i den allestedsnærværende muslim-debat?

Du kan være helt sikker på, at vi har vore meninger om dette forhold også, men disse har vi vore civile handles til at udtrykke!

Og nej, det er ikke en given "dominerende gruppe", der selvbestaltet får lov til at stikke retningslinjer ud for, hvad der er god opførsel og ikke, det er faktisk noget så simpelt som regelsættet, jeg her linker til.

http://www.eroguide.dk/forum/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules

Dette giver frihed under ansvar med højt til loftet, og det er sådan Administrator ønsker det. Ved overtrædelse heraf får man en løftet pegefinger, og ved gentagen træden ved siden af karantæne/eksklusion.

Så simpelt er det, men vi har alle 4 et arbejde at passe, så vi kan ikke være her hele tiden, så ting og situationer kan smutte forbi i ubemærkethed, men som skrevet, vi er bare mennesker med de fejl, vi nu en gang er født med.

Organizer jeg tror du misforstår hvad det er Jasmin savner.

Hun savner IKKE at i giver jeres mening til kende om det der debateres.

Hun savner at i giver jeres mening til kende om MÅDEN der debateres på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kan jeg da ikke forstå hvorfor vi var mange der skulle trynes på logen. Føj, men det husker i ikke, vel?

Øøøøh er der nogen der vil døbe stregen om til: NU snakker vi Venuslogen?

(hæhæ Holsterbro det var en hel sætning hihihi)

Kære Postmand

Nu ved jeg ikke hvad du har været udsat for på Logen, men giv mig skylden, mine skuldre er brede og jeg tager gerne skylden.

Postmand, er det iorden med dig at jeg straks idømmer mig selv en bøde på at ¨slå mig selv over fingrende med en linial? 5 gange?

1. klask

2. klask

3.klask

4. klask

5 klask

Kære postmand er jeg tilgivet nu for den skændige opførsel du har været udsat for på et eller andet givent tidspunkt på logen?

Det har været ganske uretfærdigt, og vil aldrig ske igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Organizer jeg tror du misforstår hvad det er Jasmin savner.

Hun savner IKKE at i giver jeres mening til kende om det der debateres.

Hun savner at i giver jeres mening til kende om MÅDEN der debateres på.

Det ville da være selvmord.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og så kommer du tudende herover og tryner andre?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så kommer du tudende herover og tryner andre?

Så kom du med en anmeldelse af en glædespige, ellers må du jo fortælle hvad dine sande motiver er. Du udgiver jo dig selv for at være muslim og skattemand i andre strenge - også siger du pludseig at du ikke er det. Det er da en underlig måde at føre en debat på. Men jeg tror så bare at du ikke har rent mel i posen, og er en agent provokatør :-).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Først vil jeg sige Liderligfyr at det er trist for Eroguide at du holder en pause.

Dernæst dit indlæg mener jeg vi i ledelsen bør tage til efterretning og skrive os flere af dine pointer bag øret, men det vil vi vende nærmere internt. Men du har visse pointer synes jeg, overordnet set.

Du er en af de mest aktive herinde og blandt de aktive er du en af dem der først og fremmest formår aldrig at blive direkte personlig overfor navngivne personer, du holder dig til emnerne og sagligheden og du er sjældent i dine holdninger påvirket af dine følelser eller sympatier for den person der diskuteres om eller den person der diskuteres med, men du skriver hvad du mener uanset om dine personlige sympatier, noget som andre herinde har meget mere svært ved. Holdninger får forrest hos dig, og ikke hvad du mener om afsenderen af holdningerne, ligesom du angiver i dine indlæg, og det aftvinger respekt. Af samme grund har jeg jo også konsulteret dig i en anden forbindelse, da jeg vidste hvor jeg kunne få et sagligt og nøgternt råd. Det er ikke altid jeg har været enige i med dig i flere ting, men din måde at argumentere på og være objektiv samt neutral på er meget unik positivt ment.

Jeg håber du vender tilbage, når du føler lysten for det igen.

Du har da flere gode pointer i dine holdninger og indlæg i denne streng, men vi er nok ikke helt enige om ligepræcis Gameguy, men vi er nok mere overordnet enige. Jeg synes faktisk at Gameguy ikke var uden skyld i at han lå, som han lå til sidst. Han har som forfatter af sine indlæg også et ansvar for hvorledes modtagerne modtager hans måde at formulere sig på. Gameguy har selv valgt at gå. Jeg og to af mine kolleager har bedt ham om at blive lidt mindre personlig og holde sig mere til emnerne. Det skal ikke være nogen hemmelighed, og det gjorde vi fordi, der også var plads til ham, men hans stil var til tider noget personlig, i vores øjne i hvert fald. Men vi smed ham ikke ud, og det mener jeg heller ikke havde været i Eroguides ånd at gøre.

Til det Jasmin skriver, om hvor højt vi har til loftet - netop at vi har højt til loftet har hun jo også selv nydt godt af i hendes virker herinde..... Jeg er også selv aktiv på andre forums Jasmin, jeg har f.eks. været en del af Euroinvestors store forum i et årti mindst som debattør og flere andre, jeg er ikke enig i dine argumenter om hvordan andre forums ledes kontra hvordan vi leder vores forum, men sådan kan man sikkert finde eksempler på forums der ligner vores og ikke ligner vores i moderationen. Det er dog fsv også fuldkommen ligemeget og jeg synes ikke det er at validt argument, vi har valgt den moderationsstil som vi synes er god på Ergouide, og vi er ledelsen, og så er det sådan. Vi lytter altid til gode råd, det er der også de første 10 herinde der ved, men det kræver at de afleveres sobert, sagligt og nøgternt

Men tilbage til det væsentlige som Liderligfyr skrev sådan helt grundlæggende, og hvis man skærer alt det med Gameguy væk, så har Liderligfyr ubetinget en pointe i at man bør skrive det man mener uanset ens personlige sympatier for afsenderen af budskabet eller den person der diskuteres. Jeg forstår udmærket, at det er svært, men man kan altid give det et forsøg i hvert fald. Jeg synes bestemt at det er noget både brugerne herinde bør være opmærksomme på, og vi i ledelsen også.

Eller sagt med andre ord, og godt beskrevet i øvrigt også

Når du skriver et så langt indlæg primært rettet til mig, så må jeg jo hellere svare :-)

Først tak for ordene.... at være objektivt og forholde sig sagligt til tingene er en stor del af min hverdag, så øvelse gør mester.

Tror faktisk ikke vores holdninger er så forskellige lige med GG. De gode debateringsprincipper gælder naturligvis også ham, og her fejlede han i mange henseender stort! Så uden skyld er han på ingen måder. Ved GG, er det hovedsageligt at man sparker på en der selvforskyldt ligger ned, jeg reagerer på. Alle sammen farer på ham og flæsker løs, det er ikke nødvendigt. (altså man bruger Bluejackets tilføjelse:En god debattør lader sig ikke synke ned på personfnidder-niveauet.)

Og så at man har så svært ved, at han skriver luder.....specielt når der har været knap så pæne udtagelser om muslimmer på samme tid. 

Jeg skriver også folk og ikke GG i oplægget, det meste jeg har skrevet i denne tråd er generelt ment og slet ikke kun om GG

Nu skriver du, at i vil tage notits af det jeg skriver i ledelsen. Der er absolut ingen beklagelser af ledelsen fra min side. Jeg er stadig af den mening, at i styrer sitet fint. Det er magnetmenneskerne jeg appelerer til, om de ikke kunne prøve at tænke over måden de debatterer på. Og i bund og grund er der no bad feelings overfor nogen, jeg trænger bare til lidt frisk luft, er kørt lidt sur i mudderkastet. Jeg kommer helt sikkert igen med nysgerrige spørgsmål, lidt skæve holdninger og hvad jeg ellers plejer ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Cherie

Som postmand og Fraiser skriver forstår jeg heller ikke det skønmaleri du tegner af VL. VL blev drevet af en 5 til 10 personer som trynede alle der ikke havde samme mening som dem, håber aldrig dette sted kommer til at ligne VL

Når nu i falder over mig og det jeg skrev om logen....så startede jeg med at skrive: Nu skriver jeg noget som jeg ikke helt selv forstår, og I slet ikke kan lide...men det er jo så lige det ik?

Se nu har i snakket ulvekoppel og andet...hva er blodtørsten ikke stillet endnu?....tror sku der ligger en blodbank selv tæt på jer!

Mange mente de kunne styre Vl bedre end det blev gjort, faktisk blev flere inviteret, til at gøre det, for at de kunne vise, de kunne gøre det bedre.

Jeg tegnet et billede af, et sted hvor de fleste bortset fra postmanden og rattata og fraiser og andre  og flere andre var meget enige...ikke et skønmalerri men et forum som til sidst blev for enige, for pænt, som manglede flere KimOler, flere trolde.

Eroguide skal have sin trold, sin kimole, for at folk hamrer i tastaturet, Moderator og ham jeg ikke kan stave til, skal flittigt revse os, admin på banen med banbuller, der skal råves og grines, der skal rækkes tunge ...sådan skal et board leve!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Betaling ved kasse 1 er lukket

Jeg gav indlægget en like, den er ikke givet pga dette fact Det bliver noget af det sidste fra min pen her på mediet! eller "Hermed farvel og tak!"

nej den er givet for alt det andet!!!! Ulveflokkene går rundt, som du har måttet erkende. 

Har ikke læst denne trussel tråd du refererer til, da jeg havde luret, det formentlig bare var en stor omgang mudderkast! så har ikke nogen mening til den tråd. Men synes det er ærgerligt, at folk der har lidt anderledes meninger end flertallet, bliver hetzet, kaldt for uintelligente og de må have drukket af natpotten og hvad man ellers læser i trådene. Ikke en imponerende kommunikationsmåde/ debatkultur!

Er der nogen der kan forklare mig hvad det her betyder? Jeg fatter intet af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øøøøh er der nogen der vil døbe stregen om til: NU snakker vi Venuslogen?

(hæhæ Holsterbro det var en hel sætning hihihi)

Kære Postmand

Nu ved jeg ikke hvad du har været udsat for på Logen, men giv mig skylden, mine skuldre er brede og jeg tager gerne skylden.

Postmand, er det iorden med dig at jeg straks idømmer mig selv en bøde på at ¨slå mig selv over fingrende med en linial? 5 gange?

1. klask

2. klask

3.klask

4. klask

5 klask

Kære postmand er jeg tilgivet nu for den skændige opførsel du har været udsat for på et eller andet givent tidspunkt på logen?

Det har været ganske uretfærdigt, og vil aldrig ske igen!

Nej, du skal ikke slå dig selv. Jeg vil blot nuancere og fortælle at vi ikke alle har gode minder fra VL. Og vil sige at det ikke var dig der havde en skændig opførsel.

Som sagt du har gode minder, mine og andres minder var ikke så gode. Og det er min pointe. Og vær sød ikke at slå dig selv, det fortjener en Lady ikke :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så kom du med en anmeldelse af en glædespige, ellers må du jo fortælle hvad dine sande motiver er. Du udgiver jo dig selv for at være muslim og skattemand i andre strenge - også siger du pludseig at du ikke er det. Det er da en underlig måde at føre en debat på. Men jeg tror så bare at du ikke har rent mel i posen, og er en agent provokatør :-).

Så kom du med en anmeldelse af en glædespige, ellers må du jo fortælle hvad dine sande motiver er. Du udgiver jo dig selv for at være muslim og skattemand i andre strenge - også siger du pludseig at du ikke er det. Det er da en underlig måde at føre en debat på. Men jeg tror så bare at du ikke har rent mel i posen, og er en agent provokatør .

Hvor har jeg sagt, at jeg er skattemand og hvor har jeg sagt at jeg er muslim?

Det er noget andre tror de har læst, uden at se sig ordentligt for. Det kan du da ikke klandre mig for.

Og siden hvornår, har det været et krav, at skrive en anmeldelse. Tror der er rigtig mange medlemmer, der ikke har skrevet en anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eroguide skal have sin trold, sin kimole

Hvorfor skal vi have en trold herinde, når vi har en hex? :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kom du med en anmeldelse af en glædespige, ellers må du jo fortælle hvad dine sande motiver er. Du udgiver jo dig selv for at være muslim og skattemand i andre strenge - også siger du pludseig at du ikke er det. Det er da en underlig måde at føre en debat på. Men jeg tror så bare at du ikke har rent mel i posen, og er en agent provokatør .

Hvor har jeg sagt, at jeg er skattemand og hvor har jeg sagt at jeg er muslim?

Det er noget andre tror de har læst, uden at se sig ordentligt for. Det kan du da ikke klandre mig for.

Og siden hvornår, har det været et krav, at skrive en anmeldelse. Tror der er rigtig mange medlemmer, der ikke har skrevet en anmeldelse.

Jeg er da ked af du ikke selv kan finde ud af dine løgnhistorier. Men hvordan skal jeg hitte ud af dem når du ikke sev kan...tsk,tsk. Hold du dig til sandhenden så har du og vi det noget nemmere. Iøvrigt når du nu ikke kan komme med en anmeldelse, så tak fordi du dobbelt citere mit indlæg til dig. Det er da rart at du åbenbart følger med i mine små skriblerier.

Jeg fatter iøvrgt ikke at du bliver ved med at angribe en af de lyserøde, er det fordi hendes argumenter er bedre end dine og efterhånden ikke kan finde hoved og hale i dine egne historier :-D (hedder du Tanja Rahm???)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Cherie, Grunden til at de sidste på VL kun kunne blive enige med sig selv, var jo også at folk gik til hedomax.com og senere eroguide, de fleste fik frivilligt men langt fra alle. Til sidst var det kun den gamle garde tilbage på VL som stadig var gode til at banke på alle anderledes tænkende. Hvorfor folk ellers skred fra VL lader jeg ligge, det har der været skrevet nok af tidligere fra mange herinde.

Men hvis du bringer noget på banen som du tilmed ved vil provokere folk, jas....., så forvent at folk reagerer på det. :-)

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er da ked af du ikke selv kan finde ud af dine løgnhistorier. Men hvordan skal jeg hitte ud af dem når du ikke sev kan...tsk,tsk. Hold du dig til sandhenden så har du og vi det noget nemmere. Iøvrigt når du nu ikke kan komme med en anmeldelse, så tak fordi du dobbelt citere mit indlæg til dig. Det er da rart at du åbenbart følger med i mine små skriblerier.

Jeg fatter iøvrgt ikke at du bliver ved med at angribe en af de lyserøde, er det fordi hendes argumenter er bedre end dine og efterhånden ikke kan finde hoved og hale i dine egne historier :-D (hedder du Tanja Rahm???)

Du svarede ikke på, hvor jeg siger jeg er skattemand eller muslim. Det er måske fordi du ikke kan finde det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du svarede ikke på, hvor jeg siger jeg er skattemand eller muslim. Det er måske fordi du ikke kan finde det.

Jeg VED hvad du har skrevet i diverse indlæg. Og jeg skal da ikke føre noget bevis:-). Mit bevis er at du ikke kan huske hvad du har skrevet og jeg gider ikke bruge tid på dig og dine mærkelige meninger, som iøvrigt ikke holder vand lige så snart de lyserøde fortæller hvordan det står til i denne branche.

Hvad vil du herinde, andet end at lave rav i den? :-)

Hvad er dit formål?

Jeg kan konstatere at du har en skjult dagsorden, og den vil du ikke dele med os andre brugere. Og jeg finder det påfaldende at du angriber mange gamle brugere, ergo er du kun interesseret i at yppe kiv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg VED hvad du har skrevet i diverse indlæg. Og jeg skal da ikke føre noget bevis:-). Mit bevis er at du ikke kan huske hvad du har skrevet og jeg gider ikke bruge tid på dig og dine mærkelige meninger, som iøvrigt ikke holder vand lige så snart de lyserøde fortæller hvordan det står til i denne branche.

Hvad vil du herinde, andet end at lave rav i den? :-)

Hvad er dit formål?

Jeg kan konstatere at du har en skjult dagsorden, og den vil du ikke dele med os andre brugere. Og jeg finder det påfaldende at du angriber mange gamle brugere, ergo er du kun interesseret i at yppe kiv.

Nej du ved tilsyneladende ikke hvad jeg har skrevet. Naturligvis skal du føre beviser for dine påstande, ellers risikerer du at fremstå utroværdig.

Hvad jeg laver herinde og med hvilket formål, er helt min egen sag, som ikke nødvendigvis behøver at dele med nogen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad vil du herinde, andet end at lave rav i den? :smile:

Hvad er dit formål?

Nej men ALLE, med få undtagelser bla. de piger som selv kører gamet, lyver om branchen stærkere end en hest kan rende. Lokumsaftaler a.la. sådan er branchen osv., det har vi altid gjort, karteldannelser hvad angår prissætning og hvad der ellers måtte være at råddenskab i branchen.

Så se at få ryddet op, i er sgu selv ude om at branchen har fået det ry den har, når der ikke skovles det lort væk der flyder i egen have.

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej du ved tilsyneladende ikke hvad jeg har skrevet. Naturligvis skal du føre beviser for dine påstande, ellers risikerer du at fremstå utroværdig.

Hvad jeg laver herinde og med hvilket formål, er helt min egen sag, som ikke nødvendigvis behøver at dele med nogen.

Jeg er ligeglad om du mener jeg er utroværdig :-). Fordi du fremstår da nu mere utroværdig, og det er fordi jeg deler mine oplevelser. Hvad du laver her står hen i det uvisse (Tanja Rahm) :-D. Dit formål er at yppe kiv mellem velansette medlemmer og du bidrager ikke til dette fællesskab med information og/eller opevelser, og det er  interesse fællesskab der er her på siden. Alle dine mærkelige angreb på lyserødes preferancer for den ene eller den anden etnicitet/religion det er vi da ligeglade med.

Kom du nu med nogle gode argumenter, hvorfor vi skal blive ved med at høre på din galle.....:-D

PS: du kan bare angribe mig for jeg er ikke velanset :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej men ALLE, med få undtagelser bla. de piger som selv kører gamet, lyver om branchen stærkere end en hest kan rende. Lokumsaftaler a.la. sådan er branchen osv., det har vi altid gjort, karteldannelser hvad angår prissætning og hvad der ellers måtte være at råddenskab i branchen.

Så se at få ryddet op, i er sgu selv ude om at branchen har fået det ry den har, når der ikke skovles det lort væk der flyder i egen have.

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Den forstår jeg ikke lige BigDick. Starson er bare ude på at lave rav i den og jeg forstår ikke dette her du skriver. Vil du uddybe, min ven. Vi har da ellers tidligere haft noget enighed omkring nogle ting :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...