Guest Liderligfyr Skrevet 9. Marts, 2014 Betaling ved kasse 1 er lukket Jeg gav indlægget en like, den er ikke givet pga dette fact Det bliver noget af det sidste fra min pen her på mediet! eller "Hermed farvel og tak!" nej den er givet for alt det andet!!!! Ulveflokkene går rundt, som du har måttet erkende. Har ikke læst denne trussel tråd du refererer til, da jeg havde luret, det formentlig bare var en stor omgang mudderkast! så har ikke nogen mening til den tråd. Men synes det er ærgerligt, at folk der har lidt anderledes meninger end flertallet, bliver hetzet, kaldt for uintelligente og de må have drukket af natpotten og hvad man ellers læser i trådene. Ikke en imponerende kommunikationsmåde/ debatkultur! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. Marts, 2014 (edited) Ja, det ved jeg ikke, hvad jeg skal sige til. Jeg synes, at GG har været særdeles offensiv herinde helt fra Stunde Null og taget mig under behandling, lige så snart han har kunnet se sit snit til det. Så jeg har svært ved at se ham som et stakkels offer for ulveflokken. Eftermiddagens tildragelser er ikke mig helt uventet. Den konfliktsøgende adfærd måtte på et eller andet tidspunkt skabe en modreaktion. Nå, jeg må hellere stoppe her for ikke at få en advarsel. Redigeret 9. Marts, 2014 af Borende X 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3710 Skrevet 9. Marts, 2014 (edited) GG har ligget som han har redt. Længere er den ikke. Det er fint at han gerne ville debattere, men han gik over stregen og blev direkte ubehagelig. Og det at han sammenligner at han selv har skidt i nællerne, med jeg ved ikke hvad at store ting fra den store verden... Jøsses... Redigeret 9. Marts, 2014 af Plaskeren 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 9. Marts, 2014 Ja, det er da en noget alternativ udlægning. Der er vist mere tale om en enlig ulv har sneget sig ind på fårene og bider til højre og venstre. Når så fårene forsvarer sig, så kommer martyr-retorikken. Gameguy har selv flere gange indrømmet at han elsker at stikke til folk - men folk må åbenbart ikke stikke igen, så indtager han offer-rollen. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3710 Skrevet 9. Marts, 2014 Ja, det er da en noget alternativ udlægning. Der er vist mere tale om en enlig ulv har sneget sig ind på fårene og bider til højre og venstre. Når så fårene forsvarer sig, så kommer martyr-retorikken. Gameguy har selv flere gange indrømmet at han elsker at stikke til folk - men folk må åbenbart ikke stikke igen, så indtager han offer-rollen. Ja offer kortet kom hurtigt frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Marts, 2014 Ja, det ved jeg ikke, hvad jeg skal sige til. Jeg synes, at GG har været særdeles offensiv herinde helt fra Stunde Null og taget mig under behandling, lige så snart han har kunnet se sit snit til det. Så jeg har svært ved at se ham som et stakkels offer for ulveflokken. Eftermiddagens tildragelser er ikke mig helt uventet. Den konfliktsøgende adfærd måtte på et eller andet tidspunkt skabe en modreaktion. Nå, jeg må hellere stoppe her for ikke at få en advarsel. Apropos hetz og underlige beskyldninger, så mangler du stadig at svare mig på, hvorfor du skriver, at jeg er ansat ved SKAT. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. Marts, 2014 (edited) Apropos hetz og underlige beskyldninger, så mangler du stadig at svare mig på, hvorfor du skriver, at jeg er ansat ved SKAT. Det synes jeg faktisk, du indrømmede indirekte i en anden streng, som jeg ikke har fundet frem, men hvor du viste stor indsigt i skatteforhold og prostitutionens relation til skat. Men måske er du bare kommuneassistent med speciel interesse for området. Ellers intet ondt i dette, men strengens emne er vel et andet. Redigeret 9. Marts, 2014 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Marts, 2014 (edited) Det synes jeg faktisk, du indrømmede indirekte i en anden streng, som jeg ikke har fundet frem, men hvor du viste stor indsigt i skatteforhold og prostitutionens relation til skat. Men måske er du bare kommuneassistent med speciel interesse for området. Ellers intet ondt i dette, men strengens emne er vel et andet.Jeg er helt uenig. Dette er netop et eksempel på, at folk bliver stemplet, på baggrund af fordomme og hvad man tror man ved. Sandheden er tilsyneladende mindre væsentlig og ubehagelig, når den ikke stemmer med det verdensbillede man helst vil se. Det har jeg oplevet personligt gentagne gange nu, senest i strengen om muslimer, hvor jeg blev beskyldt for at sympatisere med muslimer af tvivlsom karakter, blot fordi jeg bad en vis lyserød person se lidt nuanceret på tingene. Her har jeg stadig en undskyldning tilgode. Redigeret 9. Marts, 2014 af Starson45 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 9. Marts, 2014 Betaling ved kasse 1 er lukket Jeg gav indlægget en like, den er ikke givet pga dette fact Det bliver noget af det sidste fra min pen her på mediet! eller "Hermed farvel og tak!" nej den er givet for alt det andet!!!! Ulveflokkene går rundt, som du har måttet erkende. Har ikke læst denne trussel tråd du refererer til, da jeg havde luret, det formentlig bare var en stor omgang mudderkast! så har ikke nogen mening til den tråd. Men synes det er ærgerligt, at folk der har lidt anderledes meninger end flertallet, bliver hetzet, kaldt for uintelligente og de må have drukket af natpotten og hvad man ellers læser i trådene. Ikke en imponerende kommunikationsmåde/ debatkultur! Det er synd, du ikke har læst tråden, da du der ville kunne finde GGs pukken på en selvdefineret ret og en total mangel på respekt for andre. Han udviser en total mangel på lydhørhed. I mangel af argumenter trækker han offerkortet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. Marts, 2014 Jeg er helt uenig. Dette er netop et eksempel på, at folk bliver stemplet, på baggrund af fordomme og hvad man tror man ved. Sandheden er tilsyneladende mindre væsentlig og ubehagelig, når den ikke stemmer med det verdensbillede man helst vil se. Det har jeg oplevet personligt gentagne gange nu, senest i strengen om muslimer, hvor jeg blev beskyldt for at sympatisere med muslimer af tvivlsom karakter, blot fordi jeg bad en vis lyserød person se lidt nuanceret på tingene. Her har jeg stadig en undskyldning tilgode. Og du gjorde jo alt for at imødegå påstanden? Eller husker jeg fejl? Det forekommer mig, at du på et tidspunkt skrev, at "du lod som om" for at se, havd der ville ske. Eller tager jeg også fejl her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 9. Marts, 2014 Apropos hetz og underlige beskyldninger, så mangler du stadig at svare mig på, hvorfor du skriver, at jeg er ansat ved SKAT. Ved du ikke hvad du selv skriver? Under emmet "Hvis glædespiger bliver kendte bliver i afsløret på Eroguide" Thebronx spørger Starson45:" arbejder du for skat eller har du gjort?" Starson45 svar:" ja og ???" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Marts, 2014 Og du gjorde jo alt for at imødegå påstanden? Eller husker jeg fejl? Det forekommer mig, at du på et tidspunkt skrev, at "du lod som om" for at se, havd der ville ske. Eller tager jeg også fejl her?Ja du tager fejl. I stedet for at læse hvad jeg skrev, blev jeg uden videre udråbt til muslim, og dermed per automatik med sympati for de tvivlsomme personer. Det hele opstod fordi jeg stillede et spørgsmål ud fra en tænkt situation (hvis nu...) og straks blev jeg overfaldet. Og ja jeg lod tingene udfolde sig for at se hvor langt jeg kunne få den indre svinehund frem, og det var skræmmende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Marts, 2014 Ved du ikke hvad du selv skriver? Under emmet "Hvis glædespiger bliver kendte bliver i afsløret på Eroguide" Thebronx spørger Starson45:" arbejder du for skat eller har du gjort?" Starson45 svar:" ja og ???" For 25 år siden, så jo, jeg har helt styr på, hvad jeg skriver. Det gør mig dog ikke til ansat i SKAT, det gør mig til tidligere ansat (for meget lang tid siden) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. Marts, 2014 Ja du tager fejl. I stedet for at læse hvad jeg skrev, blev jeg uden videre udråbt til muslim, og dermed per automatik med sympati for de tvivlsomme personer. Det hele opstod fordi jeg stillede et spørgsmål ud fra en tænkt situation (hvis nu...) og straks blev jeg overfaldet. Og ja jeg lod tingene udfolde sig for at se hvor langt jeg kunne få den indre svinehund frem, og det var skræmmende. Jamen, så er du jo selv skyld i at blive anklaget for at være muslim. Jeg kan ikke se, at du så kan forvente undskyldninger, hverken fra lyserøde, røde eller sorte. De har været i god tro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 9. Marts, 2014 Suk! Nogen gange bliver dette forum værre end Ekstra Bladets Nationen. Forskellen mellem personlig samtale og et forum i cyberspace er at man ikke kan aflæse hinandens kropssprog og da kropssprog i en samtale er mindst lige så vigtigt i en samtale, som selve ordene, går det ofte af sporet. Så hermed en opfordring til ikke at hidse jer op andre steder end i sengen sammen med pigerne. Verden er for dejlig til at bruge tid på mundhuggeri. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Marts, 2014 Jeg er faktisk enig med Liderbukken. Nu da Starsson45s private arbejdsforhold er på plads, selvom det ingen relevans har til denne streng, så forhold jer gerne til Liderligfyrs oplæg uden at rive hovedet af hinanden. Jeg går ikke ud fra at det bliver nødvendigt at vi i ledelsen må træde så meget i karakter overfor Starsson45 og Borende X som vi gjorde overfor Fickenstein og Borende X da de skændes hele tiden og afsporede andres strenge. Jeres indbyrdes kampe har nemlig ikke noget at gøre med Liderligfyrs oplæg, og der har været meget uro og ballade på Eroguide på det seneste. Nu vil ledelsen godt have lidt ro. Ha en god og fredfyldt aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 9. Marts, 2014 Overhovedet er det en tendens herinde at blande personen sammen med hans/hendes mening. At ikke kunne lide nogens mening er ikke nødvendigvis ensbetydende med at personen bag meningen er et røvhål, og det er absolut ikke ensbetydende med at han/hun ikke går at holde af, på trods af meningen. Her er et overskud på at vurdere mennesker og kalde dem for diverse mindre flatterende ting, og et underskud på at slappe af lidt og prøve at møde argumenter istedet for den person man bilder sig ind man kender, men overhovedet ikke har en anelse om hvad han er for en. Ja GameGuy bliver let betændt, so what? I modsætning til mange andre fejlfrie skribenter herinde så har han i gengæld evnen at indrømme at alt han skriver måske ikke var så gennemtænkt. Jeg forsvarer ikke GG, men jeg forsvarer retten at gå mod strømmen og at turde være som man er. Vi har brug for mange slags herinde, ikke kun dem der er smidige. B 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 9. Marts, 2014 skal vi nu ikke lade gameguy hvile i fred 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 9. Marts, 2014 Men man har vel også retten til at stå ved hvem man er og hvad man mener selvom, man IKKE går mod strømmen - uden at man skal reduceres til en del af et ulvekobbel? Som jeg ser det er det interessante ikke om man går med eller mod strømmen, men om man udtrykker sine holdninger... og dem må man altså selv stå på mål for, uanset hvor mange knubs og hvor mange modstandere man får - og gemme sig i offerrollen er sgu for kujon-agtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 9. Marts, 2014 (edited) Det er synd, du ikke har læst tråden, da du der ville kunne finde GGs pukken på en selvdefineret ret og en total mangel på respekt for andre. Han udviser en total mangel på lydhørhed. I mangel af argumenter trækker han offerkortet. Her er linket på tråden jeg refererer til med mit oplæg '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Hvis du læser hvad der står i denne tråd, så omhandler den meget ulveflokke som angriber enkelte individer der falder udenfor normen! En middelalderlig måde at håndtere tingene på... Heksen skal brændes skriger alle med frådene hængende ud af munden. Personen kan da godt forsvare sig, men det er da absolut nyttesløst, man er stemplet. Og det er ligenøjagtig det jeg "liker" Liderligfyr skriver: Jeg gav indlægget en like, den er ikke givet pga det fact "Det bliver noget af det sidste fra min pen her på mediet! "eller "Hermed farvel og tak!" nej den er givet for alt det andet!!!! Ulveflokkene går rundt, som du har måttet erkende. Har ikke læst denne trussel tråd du refererer til, da jeg havde luret, det formentlig bare var en stor omgang mudderkast! så har ikke nogen mening til den tråd. Men synes det er ærgerligt, at folk der har lidt anderledes meninger end flertallet, bliver hetzet, kaldt for uintelligente og de må have drukket af natpotten og hvad man ellers læser i trådene. Ikke en imponerende kommunikationsmåde/ debatkultur nu kigger vi lige på hvad jeg skriver: Første og andet afsnit gør jeg opmærksom på, at jeg "liker" ikke det fact at han forlader Eroguide ( det er hans beslutning, har han det bedst med det, så fint med mig) Næh jeg "liker" hans fine indlæg om, at nogen bliver angrebet for at have lidt skæve holdninger. Sidste afsnit: Som du (warmgun) som en af de eneste ligger mærke til, så er det ikke hans tråd idag jeg refererer til ( ja det står jo egentlig ret tydelig) Næh jeg skriver, at det er ærgerlig at folk (læs folk ikke GG) der har lidt anderledes meninger end flertallet bliver hetzet, kaldt uintelligente må have drukket af natpotten, har problemmer med flasken og hvad man ellers læser i trådende ( Starson er den eneste der opfanger det) Ja det omhandler faktisk slet ikke direkte GG, men dem som ulveflokkene angriber som helhed! og specielt den måde man gør det på Sker sådan noget da på EG????? Ja det gør det da i aller højeste grad! nævner lige lidt ofre. Lady Cherie, Stump, Big Dick, Fickenstein, Rejsenetværk, GG er nogle, der er sikkert flere. Et par af dem, har selv en lidt kontroversiel måde at debattere på, men det er absolut ikke gældende for dem alle. Men det er meget de samme brugere herinde ofrene har været klammeri med, så måske det slet ikke er ofrene men angriberne den er galt med?? Nu er det langt fra henvendt til alle på EG dette indlæg, men mere de få! som jeg håber, vil tænke lidt over, hvordan de kommunikerer/debaterer Redigeret 9. Marts, 2014 af Liderligfyr 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 9. Marts, 2014 Nu har jeg nok ikke opfattet Gameguy som et sødt lille lam - nærmere som en ulv i fåreklær, der meget afslørende ikke kunne tage ordet glædespige i sin mund, men hele tiden forsøgte at smyge sig uden om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Marts, 2014 Men det er meget de samme brugere herinde ofrene har været klammeri med, så måske det slet ikke er ofrene men angriberne den er galt med?? Helt generelt og uden at jeg ønsker at blive rodet ind i personfnidder, så er det faktisk min opfattelse, at der er tale om en slags magneteffekt. Krænkeren og offeret tiltrækkes af hinanden. Set fra sidelinjen kræver det ikke speciel psykologisk indsigt, at forud se hvem der på et tidspunkt tørner sammen med en sådan kraft at ingen af parterne reelt bare kan rejse sig op og sige "Ok vi gav hinanden nogle verbale knubs, men nu lader vi det ligge - vi skal alle videre". Faktum er jo, at de sjældent kommer videre. Parterne er som regel lige gode om, at ligge små "lækkerbidskener ud, i håb om, at man kan skabe lidt drama igen. Det er derfor jeg tillader mig at beskrive fænomen som en "magneteffekt", for de ryger jo lige i "fælden" hver gang. Det sjove/interessante set fra sidelinjen er, at rollerne imellem krænker og offer ikke er stationær. Disse parterne kan sagtens skiftes til at spille begge roller, som de mestre til fulde, selvom de har speciel præference for den ene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ceylon 93 Skrevet 10. Marts, 2014 Et passende ord til GG: Trold Han opsøgte diskussionen for diskussionens skyld. Han stille dog en vigtigt spørgmål vedr hans retssikkerhed i hans sidste tråd. Jeg valgte at tolke det således: Enhver kan nu besøge glædespigerne fra EG og efter besøget udgive sig for at være GG og se om det var tomme trusler. Det er da tankevækkende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 10. Marts, 2014 Et passende ord til GG: Trold Vil lige hurtigt korrigere den meget misforståede betydning af ordet troll. Det er ikke noget navneord og har ikke noget med en trold at gøre, men derimod "trolling" som er noget man gør når man fisker. Se punkt 3 her: http://dictionary.reference.com/browse/troll?s=t En "troll" er en som har kastet den metaforiske fiskesnøre ud i form af provokationer og kontroversielle udtalelser og bliver ved med dette indtil nogen er fjollede nok til at bide på. Det eneste der virker på en troll er at ignorere vedkommende så han finder andre vande at fiske i. Se en oversigt over internettets "flame warriors" her: http://www.politicsforum.org/images/flame_warriors/index.php - der er en type til alle debattørerne herinde. Og om troll i særdeleshed her: http://www.politicsforum.org/images/flame_warriors/flame_28.php 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Marts, 2014 (edited) Jamen, så er du jo selv skyld i at blive anklaget for at være muslim. Jeg kan ikke se, at du så kan forvente undskyldninger, hverken fra lyserøde, røde eller sorte. De har været i god tro.Er du blind eller bare snot...? Jeg er da ligeglad med, at blive kaldt muslim, men at jeg per automatik, skulle sympatisere med voldsmænd, synes jeg er en tand i overkanten. Det har jeg aldrig nogensinde givet udtryk for, og der har jeg en undskyldning tilgode. Dit indlæg er igen et fantastisk eksempel på, at man ikke læser en skid, men kun udtaler sig på baggrund af, hvad man tror man ved, og hvordan man helst vil se verdenen. Redigeret 10. Marts, 2014 af Starson45 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg