Hop til indhold

Stønne højlydt og dirty talk

Featured Replies

Skrevet

Hej nogle som har kendskab til en pige i det midt/vest eller øst jyske som stønner højt og evt også er til dirty talk

Skrevet
ims skrev, for 6 minutter siden:

Hej nogle som har kendskab til en pige i det midt/vest eller øst jyske som stønner højt og evt også er til dirty talk

Hvis du gerne vil have støn og dirty talk med, siger du  det bare -

jeg får altid dirty talk og støn med, oplever aldrig en pige siger nej til det, nogle er self. Bedre end andre…. Jeg syntes det er frækt, når de siger det på deres eget sprog - selv taler jeg flere sprog, og når jeg så taler dirty på deres sprog griner vi lidt af det - så giver mange af dem den gas

Skrevet

Lina BBW har vagter forskellige steder i Jylland. Hun kan være noget så flabet, og man kan både mærke og høre at hun er vild med sex.

https://annoncelight.dk/showad/331307

Skrevet
  • Author
fræk6 skrev, for 39 minutter siden:

Hvis du gerne vil have støn og dirty talk med, siger du  det bare -

jeg får altid dirty talk og støn med, oplever aldrig en pige siger nej til det, nogle er self. Bedre end andre…. Jeg syntes det er frækt, når de siger det på deres eget sprog - selv taler jeg flere sprog, og når jeg så taler dirty på deres sprog griner vi lidt af det - så giver mange af dem den gas

Ja okay selvfølgelig.  Tænker måske det falder nogle mere naturligt end andre   det var måske nogle som gjorde det naturligt jeg var interesseret i at høre om 

Skrevet

@ims

Du skal ikke regne med alle gør det, som nævnt i tråden her.

Mange piger forbeholder forskellige ydelser - Herunder Dirty Talk - til privatlivet og det syntes jeg faktisk giver god mening.

Skrevet
Kortogkontant skrev, for 33 minutter siden:

Agnes på Frederiksberg, der får du og kan dyrke dirty talk ad libitum

Det er mit indtryk at TS søger: “…nogle som har kendskab til en pige i det midt/vest eller øst jyske som stønner højt og evt også er til dirty talk

(Ellers er der da en myriade af muligheder i KBH :wub:)

Redigeret af TheRealPeter

Skrevet

Min fejl, så ikke det var i Jylland TS søgte :-)

Redigeret af Kortogkontant

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.