Viggo79 3 Skrevet 8. December, 2024 Halløj Er der nogen som har mødt hende ? https://sugardaters.com/da/profile/YvRYQ9DAow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 187 Skrevet 8. December, 2024 Kan ikke se hende. Man skal åbenbart ha en profil derinde, og det har jeg ikke. Har du andre links? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godsd 42 Skrevet 8. December, 2024 Mastager skrev, for 2 minutter siden: Kan ikke se hende. Man skal åbenbart ha en profil derinde, og det har jeg ikke. Har du andre links? Og du har heller ikke bil. Så du er helt ude der Alle sugarbabes kan kun ses med profil. Hvad laver du her uden ?? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 119 Skrevet 8. December, 2024 Mastager skrev, for 5 minutter siden: Kan ikke se hende. Man skal åbenbart ha en profil derinde, og det har jeg ikke. Har du andre links? Du opretter bare en profil derinde , problem solved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godsd 42 Skrevet 8. December, 2024 Viggo79 skrev, for 3 timer siden: Halløj Er der nogen som har mødt hende ? https://sugardaters.com/da/profile/YvRYQ9DAow Det er sgu for koldt til dogging nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godsd 42 Skrevet 9. December, 2024 Viggo79 skrev, den 8.12.2024 at 08:56: Halløj Er der nogen som har mødt hende ? https://sugardaters.com/da/profile/YvRYQ9DAow Fik tilbudt 800 for blow med slug og 1200 for sex. Et diskret sted i Silkeborg i min bil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1252 Skrevet 10. December, 2024 Husk. Forhold jer til tråden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 95 Skrevet 20. December, 2024 godsd skrev, den 9.12.2024 at 12:55: Fik tilbudt 800 for blow med slug og 1200 for sex. Et diskret sted i Silkeborg i min bil Var det godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godsd 42 Skrevet 20. December, 2024 (edited) Happyfeet skrev, for 2 timer siden: Var det godt Ja fint. Selv om jeg ikke kan koncentrere mig i en bil Fik combi blow ses blow 1200 Redigeret 20. December, 2024 af godsd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 95 Skrevet 20. December, 2024 Ser hun godt ud? Altså kønt ansigt, flot krop osv.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godsd 42 Skrevet 21. December, 2024 Happyfeet skrev, for 9 timer siden: Ser hun godt ud? Altså kønt ansigt, flot krop osv.. ja , det er jo en smagssag, slank og alm pæn ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 361 Skrevet 6. Januar godsd skrev, den 9.12.2024 at 12:55: Fik tilbudt 800 for blow med slug og 1200 for sex. Et diskret sted i Silkeborg i min bil Er hendes Blowjob godt eller ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bedstefars 2 Skrevet 6. Januar Zar skrev, for 49 minutter siden: Er hendes Blowjob godt eller ?? Er der svaret på ovenover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 361 Skrevet 6. Januar bedstefars skrev, for 3 timer siden: Er der svaret på ovenover Ja jeg spørger om hendes Blow job er godt eller om det er ringe . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bedstefars 2 Skrevet 6. Januar Zar skrev, for 28 minutter siden: Ja jeg spørger om hendes Blow job er godt eller om det er ringe . Det blev der svaret på den 20 december herover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 361 Skrevet 6. Januar bedstefars skrev, for 3 timer siden: Det blev der svaret på den 20 december herover Ja fint bliver der skrevet. Det lyder kun til at det har været et middel BJ. Han skriver han hsvde svært ved at koncentrere sig i en bil. Kunne godt beskrive om pigen bare virkede til at det skulle overstås eller om hun virkede til at nyde det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bedstefars 2 Skrevet 7. Januar Zar skrev, for 8 timer siden: Ja fint bliver der skrevet. Det lyder kun til at det har været et middel BJ. Han skriver han hsvde svært ved at koncentrere sig i en bil. Kunne godt beskrive om pigen bare virkede til at det skulle overstås eller om hun virkede til at nyde det. nu kan jeg jo ikke sige noget om hvad han mener, men han mener åbenbart det var svært at koncentrere sig , og under de forhold var hendes blow fint ?? skriver han jo. DEt er ikke middel eller noget der skal overståes, så var det jo ikke fint ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 361 Skrevet 7. Januar bedstefars skrev, for 2 timer siden: nu kan jeg jo ikke sige noget om hvad han mener, men han mener åbenbart det var svært at koncentrere sig , og under de forhold var hendes blow fint ?? skriver han jo. DEt er ikke middel eller noget der skal overståes, så var det jo ikke fint ?? Det vil sige at jeg ikke har lov til at få det uddybet ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bedstefars 2 Skrevet 7. Januar Zar skrev, for 28 minutter siden: Det vil sige at jeg ikke har lov til at få det uddybet ?? det må du sgu spørge ham om, men uddybe fint ?? Der er svaret på det , kom videre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 64 Skrevet 7. Januar Viggo79 skrev, den 8.12.2024 at 08:56: Halløj Er der nogen som har mødt hende ? https://sugardaters.com/da/profile/YvRYQ9DAow Hej og godt nytår ! Jeg har "prøvet" hende. Jeg har kneppet hende på bagsædet af min bil et par gange og jeg kan godt sige jer, at hun er DEJLIG ! Hoooooold kæft mand hun er dejlig. Det er en ren skam, at hun ikke er til mere end et fuck på bagsædet af en bil, for jeg kan godt love jer, at hun har potentiale hende her ... Ej hvor er hun dejlig. En helt almindelig pige (naboens datter), med et almindeligt udseende, sød, dejlig, ligetil og hun ELSKER sex. Glæd jer guys ! Helge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 95 Skrevet 7. Januar (edited) Helge N skrev, for 3 timer siden: Hej og godt nytår ! Jeg har "prøvet" hende. Jeg har kneppet hende på bagsædet af min bil et par gange og jeg kan godt sige jer, at hun er DEJLIG ! Hoooooold kæft mand hun er dejlig. Det er en ren skam, at hun ikke er til mere end et fuck på bagsædet af en bil, for jeg kan godt love jer, at hun har potentiale hende her ... Ej hvor er hun dejlig. En helt almindelig pige (naboens datter), med et almindeligt udseende, sød, dejlig, ligetil og hun ELSKER sex. Glæd jer guys ! Helge Se det var da et svar man kan bruge til noget .... Alt det andet som Bedstefars har skrevet kan ingen bruge til noget . Han kan da bare scrolle videre hvis han ikke gider at læse tråden. Redigeret 7. Januar af Liderbassen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 64 Skrevet 7. Januar Liderbassen skrev, 1 time siden: Se det var da et svar man kan bruge til noget .... Alt det andet som Bedstefars har skrevet kan ingen bruge til noget . Han kan da bare scrolle videre hvis han ikke gider at læse tråden. Det jeg glad for du "siger". Jeg har desuden sendt en pm til en anden interesseret. Du kan få den tillige, hvis du vil. Helge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 95 Skrevet 7. Januar Helge N skrev, for 3 timer siden: Det jeg glad for du "siger". Jeg har desuden sendt en pm til en anden interesseret. Du kan få den tillige, hvis du vil. Helge Pm med hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 361 Skrevet 7. Januar Helge N skrev, for 4 timer siden: Det jeg glad for du "siger". Jeg har desuden sendt en pm til en anden interesseret. Du kan få den tillige, hvis du vil. Helge Sådan en Pm vil jeg da gerne have også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dklookout 63 Skrevet 8. Januar Helge N skrev, for 7 timer siden: Det jeg glad for du "siger". Jeg har desuden sendt en pm til en anden interesseret. Du kan få den tillige, hvis du vil. Helge @Helge N jeg vil hellere ikke have noget imod en PM min vej. Pft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg