Hop til indhold
sailor

"hyggelig" læsning

Recommended Posts

Jeg kommer af og til på Gimel.dk - det er ved at gå helt i opløsning, og med de seneste skriverier, fra en af de ivrige skribenter herfra ER, så er det da gået helt i hampen - det er alligevel lidt synd!

Specielt under debat forum i indlægget "gimel vil altid være det bedste sted", i den nederste del af indlægget er der da en der afslører sig selv!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja det er ikke smukt. Har opgivet at forsøge at få de mange anonyme til at bekende kulør. Håber da de får det bedre af deres udgydelser. Hvorfor disse indlæg vendt mod enkelte EG brugere bringes på Gimmel undrer mig iøvrigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kommer af og til på Gimel.dk - det er ved at gå helt i opløsning, og med de seneste skriverier, fra en af de ivrige skribenter herfra ER, så er det da gået helt i hampen - det er alligevel lidt synd!

Specielt under debat forum i indlægget "gimel vil altid være det bedste sted", i den nederste del af indlægget er der da en der afslører sig selv!

Indsætter lige et link, da jeg selv havde besvær med at finde rundt på det oldnordiske site:

http://gimel.dk/log/DiscussionForum/ShowMessage.asp?ID=16446   NB. sidste indlæg er allernederst, så hiv godt i strengen til højre  :wink:

PS. Fickenstein blev ikke smidt ud, men valgte desværre selv at lukke sin profil.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis ikke koret af glade gratister på Gimel vil skillinge sammen til 1800 kr, er det årligt for at drive siden videre fortjener de ærlig talt ikke at beholde deres fristed på nettet.

Samme mener jeg i øvrigt om os selv her på EG, skulle det komme dertil, hvilket heldigvis udgør en yderst teoretisk mulighed.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Gimel kører med mange serverfejl. Det er nok hostens måde at advare om at hvis der ikke betales, så lukkes der.

Anja vil vist godt sælge, men ikke for de 1800 som jeg i første omgang fortolkede det. Filosoffen kunne heldigvis læse indad :-P

Der har været interesserede, men indtil nu er det ikke mundet ud i noget konkret, tilsyneladende.

Ja Anja har som moderator forladt siden som det ses

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige været derinde. Og kors i hyttens hav da.

Jeg havde ikke troet, at jeg ligefrem skulle blive en hovedperson i en tragedie om en dødsproces.

Glædeligt er det imidlertid at se, at Fickenstein lever i bedste velgående, og glædeligt er det at se, at jeg har haft ret i mine påstande om, at han fantaserer – der er jo ikke den store forskel på hans knaldromaner på Gimel og de fantasier, han diverterede med herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså, hvad sker der for visse mennesker?! Kommentarerne på gimel, i tråden der linkes til herfra, sammenholdt med dagens mest aktive tråd tyder da på, at nogle personer både har lidt alternative menneskesyn og ditto verdensopfattelser. Underholdende, men samtidig også lidt beskæmmende læsning...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...