sailor 340 Skrevet 9. Marts, 2014 Jeg kommer af og til på Gimel.dk - det er ved at gå helt i opløsning, og med de seneste skriverier, fra en af de ivrige skribenter herfra ER, så er det da gået helt i hampen - det er alligevel lidt synd! Specielt under debat forum i indlægget "gimel vil altid være det bedste sted", i den nederste del af indlægget er der da en der afslører sig selv! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Marts, 2014 Ja det er ikke smukt. Har opgivet at forsøge at få de mange anonyme til at bekende kulør. Håber da de får det bedre af deres udgydelser. Hvorfor disse indlæg vendt mod enkelte EG brugere bringes på Gimmel undrer mig iøvrigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 9. Marts, 2014 (edited) Jeg kommer af og til på Gimel.dk - det er ved at gå helt i opløsning, og med de seneste skriverier, fra en af de ivrige skribenter herfra ER, så er det da gået helt i hampen - det er alligevel lidt synd! Specielt under debat forum i indlægget "gimel vil altid være det bedste sted", i den nederste del af indlægget er der da en der afslører sig selv! Indsætter lige et link, da jeg selv havde besvær med at finde rundt på det oldnordiske site: http://gimel.dk/log/DiscussionForum/ShowMessage.asp?ID=16446 NB. sidste indlæg er allernederst, så hiv godt i strengen til højre PS. Fickenstein blev ikke smidt ud, men valgte desværre selv at lukke sin profil. Redigeret 9. Marts, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Marts, 2014 http://www.gimel.dk/log/DiscussionForum/ShowMessage.asp?ID=16488 Det er nok ikke svaret på hvad der er sket med forummet men Anja skrev at hun ikke havde 1800 til at drive det videre for men forummet kører stadig men hun har da selv forladt stedet http://www.gimel.dk/log/DiscussionForum/ShowMessage.asp?ID=16430 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 9. Marts, 2014 Hvis ikke koret af glade gratister på Gimel vil skillinge sammen til 1800 kr, er det årligt for at drive siden videre fortjener de ærlig talt ikke at beholde deres fristed på nettet.Samme mener jeg i øvrigt om os selv her på EG, skulle det komme dertil, hvilket heldigvis udgør en yderst teoretisk mulighed.Venlig hilsenRejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Marts, 2014 Gimel kører med mange serverfejl. Det er nok hostens måde at advare om at hvis der ikke betales, så lukkes der. Anja vil vist godt sælge, men ikke for de 1800 som jeg i første omgang fortolkede det. Filosoffen kunne heldigvis læse indad Der har været interesserede, men indtil nu er det ikke mundet ud i noget konkret, tilsyneladende. Ja Anja har som moderator forladt siden som det ses Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. Marts, 2014 Har lige været derinde. Og kors i hyttens hav da. Jeg havde ikke troet, at jeg ligefrem skulle blive en hovedperson i en tragedie om en dødsproces. Glædeligt er det imidlertid at se, at Fickenstein lever i bedste velgående, og glædeligt er det at se, at jeg har haft ret i mine påstande om, at han fantaserer – der er jo ikke den store forskel på hans knaldromaner på Gimel og de fantasier, han diverterede med herinde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
d'Artagnan 201 Skrevet 9. Marts, 2014 Altså, hvad sker der for visse mennesker?! Kommentarerne på gimel, i tråden der linkes til herfra, sammenholdt med dagens mest aktive tråd tyder da på, at nogle personer både har lidt alternative menneskesyn og ditto verdensopfattelser. Underholdende, men samtidig også lidt beskæmmende læsning... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 9. Marts, 2014 Hyggelig læsning... Det er mest af alt bizart :S 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg