Hop til indhold

"hyggelig" læsning

Featured Replies

Skrevet

Jeg kommer af og til på Gimel.dk - det er ved at gå helt i opløsning, og med de seneste skriverier, fra en af de ivrige skribenter herfra ER, så er det da gået helt i hampen - det er alligevel lidt synd!

Specielt under debat forum i indlægget "gimel vil altid være det bedste sted", i den nederste del af indlægget er der da en der afslører sig selv!

Skrevet

Ja det er ikke smukt. Har opgivet at forsøge at få de mange anonyme til at bekende kulør. Håber da de får det bedre af deres udgydelser. Hvorfor disse indlæg vendt mod enkelte EG brugere bringes på Gimmel undrer mig iøvrigt.

Skrevet

Jeg kommer af og til på Gimel.dk - det er ved at gå helt i opløsning, og med de seneste skriverier, fra en af de ivrige skribenter herfra ER, så er det da gået helt i hampen - det er alligevel lidt synd!

Specielt under debat forum i indlægget "gimel vil altid være det bedste sted", i den nederste del af indlægget er der da en der afslører sig selv!

Indsætter lige et link, da jeg selv havde besvær med at finde rundt på det oldnordiske site:

http://gimel.dk/log/DiscussionForum/ShowMessage.asp?ID=16446   NB. sidste indlæg er allernederst, så hiv godt i strengen til højre  :wink:

PS. Fickenstein blev ikke smidt ud, men valgte desværre selv at lukke sin profil.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Hvis ikke koret af glade gratister på Gimel vil skillinge sammen til 1800 kr, er det årligt for at drive siden videre fortjener de ærlig talt ikke at beholde deres fristed på nettet.

Samme mener jeg i øvrigt om os selv her på EG, skulle det komme dertil, hvilket heldigvis udgør en yderst teoretisk mulighed.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Gimel kører med mange serverfejl. Det er nok hostens måde at advare om at hvis der ikke betales, så lukkes der.

Anja vil vist godt sælge, men ikke for de 1800 som jeg i første omgang fortolkede det. Filosoffen kunne heldigvis læse indad :-P

Der har været interesserede, men indtil nu er det ikke mundet ud i noget konkret, tilsyneladende.

Ja Anja har som moderator forladt siden som det ses

Skrevet

Har lige været derinde. Og kors i hyttens hav da.

Jeg havde ikke troet, at jeg ligefrem skulle blive en hovedperson i en tragedie om en dødsproces.

Glædeligt er det imidlertid at se, at Fickenstein lever i bedste velgående, og glædeligt er det at se, at jeg har haft ret i mine påstande om, at han fantaserer – der er jo ikke den store forskel på hans knaldromaner på Gimel og de fantasier, han diverterede med herinde.

Skrevet

Altså, hvad sker der for visse mennesker?! Kommentarerne på gimel, i tråden der linkes til herfra, sammenholdt med dagens mest aktive tråd tyder da på, at nogle personer både har lidt alternative menneskesyn og ditto verdensopfattelser. Underholdende, men samtidig også lidt beskæmmende læsning...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.