Hop til indhold

Thai Thip i Vejle. Store bryster

Featured Replies

Skrevet
sejer skrev, den 7.12.2024 at 14:35:

https://annoncelight.dk/showad/413073

Nogen der har besøgt og vil fortælle?

Hun har 3 ansigtsfoto på annoncen, men lidt mere info vil være godt fra en broder der har haft hænderne på :P

Har du besøgt hende 

Skrevet
  • Author

Har ikke besøgt hende. Men håber at en lokal broder vil ha fornøjelsen. Jeg bor et par timer væk fra Vejle.

Skrevet

@sejer

Ked af sige det, men min teori er at når hun tilbyder/annoncerer at den intime del kan foregå uden beskyttelse, så får du svært ved at få nogle tilbagemeldinger her.

Du kan sikkert tænke tænke dig til grunden.

Desuden viser ingen af hendes ansigts billeder det hun reklamerer for, nemlig store bryster.

For en god ordens, jeg er en stor fan af store bryster men jeg har ikke besøgt hende.

Men tag én for holdet og fortæl os hvordan det var. ;)

Skrevet

Jeg var dernede i går, men det var ikke pigen på billederne der åbnede,. Jeg skal ikke kunne sige om pigen også var derinde i kælderen, og måske var optaget, men var skuffet over hende jeg mødte i døren. så jeg gik tilbage og tog bilen på Nettos p-plads;) Og smuttede på Langelinje/Havnegade :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.