Hop til indhold

Endnu et fantastisk besøg hos Kelly

Featured Replies

Skrevet

Jeg har nu besøgt den smukke Kelly brown endnu engang og hold da op hvor det bare spiller. Med det samme man kommer ind af døren så står hun helt storsmilende og giver et kram. Pengene skifter hænder og jeg tager et bad og efter det er der så fuld skrald på. Jeg fik denne gang bestilt en hel time med anal og meget mere og hold da op hvor er hun bare mega fræk. Vi havde en super skøn tid sammen og alt var så godt. Jeg er nærmest mundlam over hvor fantastisk hun er. Hun er til dags dato stadig den eneste gp jeg har besøgt flere gange og alle gange har været så fantastiske.

Her er et link til hendes annonce https://annoncelight.dk/showad/405749

Redigeret af Jimmycarter

Skrevet

Tak for endnu en god beretning om Kelly! Det frister sørme at aflægge et besøg:rolleyes: Jeg kan se, at hun skriver "last days". Ved du tilfældigvis hvor længe hun er i byen, og kan du sige noget om diskretionen på stedet? (uden at inkluderer præcis lokation, naturligvis)

Skrevet

Hun skulle vidst være tilbage kort efter nytår . Jeg ville også have besøgt hende i denne uge men har ikke kunne få det til at passe ind i min kalender 

Skrevet
VLAX skrev, for 4 timer siden:

Tak for endnu en god beretning om Kelly! Det frister sørme at aflægge et besøg:rolleyes: Jeg kan se, at hun skriver "last days". Ved du tilfældigvis hvor længe hun er i byen, og kan du sige noget om diskretionen på stedet? (uden at inkluderer præcis lokation, naturligvis)

Du vil ikke blive skuffet! Hun er en ener i denne branche :smile:

Last days skal nok mere ses som at værende sidste dage i Århus. 

Skrevet

Enig i at Kelly leverer varen. Virker meget naturlig. Skøn og ægte krop.

Og det kunne jeg ikke helt fatte, så det sagde jeg sjovt nok til hende.

Det jokede hun med et par gange - "yes, I'm real!"

Skrevet

Ville også melde mig ind i hendes fan klub.  Hun er bare ægte og total smittende dejlig personlighed glæder mig allerede til januar hvor hun kommer igen .

Skrevet

Jeg er helt enig. Hendes dejlige energi, smil og latter gør mig blød knæene. Ikke nok med at hun er ufattelig smuk og har den lækreste krop på jorden, så er hun lynende intelligent. Jeg har besøgt hende 5 gange siden august, og jeg har prøvet alt med hende. Anal, kys og CIM. 

Så jeg er helt enig! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.