Hop til indhold

Aalborg pige sviner dig til..

Featured Replies

Skrevet

Pas på med denne pige..

https://annoncelight.dk/showad/415050

Jeg har tidligere oplevet denne pige med dårlige anmeldelser via et andet brugernavn. Men oplever ligenu, at kommer du med en anmeldelse hvor du ikke roser hende, så sviner hun dig direkte til. 
Vi som seriøse brugere af disse piger skal ikke finde os i at blive svinet til personligt efter en saglig og fair anmeldelse.

Skrevet

Jeg fandt ikke anmeldelsen særlig saglig.. Og ingen af os ved om den var fair.. Jeg kan se brugeren har lavet en anmeldelse fra november med en pige også midt i Aalborg hvor der “satme var mange mennesker på gaden” men der var det ikke lige så stort et problem.. Der fik lokationen 8/10.. Det synes jeg ikke ligefrem er fair.. 

Pigen dummer sig gevaldigt det er jeg dog enig i..

Kan huske en af de første anmeldelser der kom på mig.. Den var noget negativ og nævnte blandt andet nogle tatoveringer jeg slet ikke har eller havde den gang heller.. Jeg kan ikke huske hvad jeg gjorde ved det andet end at jeg mener jeg skrev at det altså ikke kunne være mig der var snak om.. Dette kunne hun evt have valgt at gøre hvis hun mente den var ukorrekt.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
Sommer79 skrev, for 1 time siden:

Vi som seriøse brugere af disse piger skal ikke finde os i at blive svinet til personligt efter en saglig og fair anmeldelse.

Ved ikke lige hvad formålet med din anmeldelse er…

At folk ikke skal besøge hende, det kunne de vel læse i dit oprindelige indlæg. 
At folk ikke skal skrive anmeldelser

At hun/kvinder skal ændre adfærd. 
Åh hvor mange gange jeg har opfordret mænd til at ændre adfærd uden held. 

Så egentlig kun et at sige, hvis du føler der var personangreb så er der en rapporter knap, så vurderer staff det. 
Gider ikke søge efter anmeldelsen. Men dit ordvalg her “bruger” af pigerne. Du er køber, kunde etc. 

Bruger er et negativt ladet ord om din egen opfattelse af besøget og din egen adfærd. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg fandt ikke anmeldelsen særlig saglig.. Og ingen af os ved om den var fair.. Jeg kan se brugeren har lavet en anmeldelse fra november med en pige også midt i Aalborg hvor der “satme var mange mennesker på gaden” men der var det ikke lige så stort et problem.. Der fik lokationen 8/10.. Det synes jeg ikke ligefrem er fair.. 

Pigen dummer sig gevaldigt det er jeg dog enig i..

Kan huske en af de første anmeldelser der kom på mig.. Den var noget negativ og nævnte blandt andet nogle tatoveringer jeg slet ikke har eller havde den gang heller.. Jeg kan ikke huske hvad jeg gjorde ved det andet end at jeg mener jeg skrev at det altså ikke kunne være mig der var snak om.. Dette kunne hun evt have valgt at gøre hvis hun mente den var ukorrekt.. 

Fuldstændigt enig med dig.. 

Ja anmeldelsen kunne være skrevet bedre, men vi skal alle starte et sted og ikke alle har lige let ved brug af ord på skrift.

Min pointe er udelukkende at ingen fortjener det personangreb der efterfølgende kom fra pigens side.

Beklager hvis jeg i min frustration har skrevet noget der kunne misforståes

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, 1 time siden:

Ved ikke lige hvad formålet med din anmeldelse er…

At folk ikke skal besøge hende, det kunne de vel læse i dit oprindelige indlæg. 
At folk ikke skal skrive anmeldelser

At hun/kvinder skal ændre adfærd. 
Åh hvor mange gange jeg har opfordret mænd til at ændre adfærd uden held. 

Så egentlig kun et at sige, hvis du føler der var personangreb så er der en rapporter knap, så vurderer staff det. 
Gider ikke søge efter anmeldelsen. Men dit ordvalg her “bruger” af pigerne. Du er køber, kunde etc. 

Bruger er et negativt ladet ord om din egen opfattelse af besøget og din egen adfærd. 

Beklager hvis mit skriv har skabt tvivl om hensigten. Det var udelukkende et opråb om at ingen skal finde sig i at blive svinet til. Jeg burde have skrevet at det gælder begge veje, både mænd og kvinder.

Formålet er udelukkende at vi som voksne mennesker tænker over hvordan vi udtrykker os overfor andre.

Beklager igen hvis mit ordvalg “brugere” opfattes negativt. I mine øjne er det ikke negativt ladet, hvorimod købere er mere negativt for mig. Men der er vi heldigvis forskellige. 
Jeg er ihvertfald glad for at det er muligt at tilbringe tid i selskab med skønne kvinder. Uanset hvad den enkelte ønsker at kalde mødet.

Skrevet
Sommer79 skrev, for 25 minutter siden:

Beklager hvis mit skriv har skabt tvivl om hensigten. Det var udelukkende et opråb om at ingen skal finde sig i at blive svinet til. Jeg burde have skrevet at det gælder begge veje, både mænd og kvinder.

Formålet er udelukkende at vi som voksne mennesker tænker over hvordan vi udtrykker os overfor andre.

Beklager igen hvis mit ordvalg “brugere” opfattes negativt. I mine øjne er det ikke negativt ladet, hvorimod købere er mere negativt for mig. Men der er vi heldigvis forskellige. 
Jeg er ihvertfald glad for at det er muligt at tilbringe tid i selskab med skønne kvinder. Uanset hvad den enkelte ønsker at kalde mødet.

Fair nok. Så tænker jeg måske mere den hører hjemme under generel debat og ikke anmeldelser. Det er jo ikke en ny anmeldelse af pigen som sådan. 
Ja vi opfatter ordet bruger meget forskelligt i den sammenhæng. Hvis man bruger et andet menneske er det ofte ikke godt. Men vil ikke ordkløve yderligere. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.