Lady Cherie 5801 Skrevet 10. Marts, 2014 Ælsker hunde... Har en stor hvid en af slagsen...dog når han bliver omtalt, er han det lille hvide pus, (det gør folk lidt mere trygge) :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Organizer Skrevet 10. Marts, 2014 Fed tråd, har vi det ikke bare hyggeligt? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Marts, 2014 Host...En Boxer...gigantiske kræfter *LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL* Sig lige til hvis du får en rigtig Hund!...Kom igen! I øvrigt....Har den ikke underbid? og stikker tungen ikke lidt ud? Ligner den sin herre? :D Rolig nu skat. og husk at selv en boxer har følelser, og det har dets ejer også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 11. Marts, 2014 (edited) Rolig nu skat. og husk at selv en boxer har følelser, og det har dets ejer også. Jamen jamen...jeg ser billeder Mandsperson med underbid og tungen ud af munden og gigantiske krafter ala hulken....(se her gik det helt galt med mit Billede, mandspersonen blev grøn, på billedet er den pæn boxerfarvet, men kan man regne med det, i tilfælde af et krytonit angreb?) Jeg har brug for hjælp! jeg er overbevist om at "ham jeg ikke kan stave til" bruger Photoshop" Redigeret 11. Marts, 2014 af Lady Cherie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 11. Marts, 2014 (edited) https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRJWNPfSy6gXq113klZcJr-NtlMyq14kTjsk6oM2R2GXAzJ2T5aiA Redigeret 11. Marts, 2014 af Lady Cherie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Marts, 2014 https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRJWNPfSy6gXq113klZcJr-NtlMyq14kTjsk6oM2R2GXAzJ2T5aiA Den ser da både sød og kærlig ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 11. Marts, 2014 Nu har jeg sådan en dejlig rode-side som kun jeg kan se inde på min hjemmeside..og der fandt jeg denne her jeg fik af Fran. inde fra Logen da min gamle vap ikke kunne mere...og ved gud hvor har jeg tudet over den....Den er til "ham jeg ikke kan stave til" og alle dem der har mistet et elsket dyr....og jeg tuder stadig lidt når jeg læser den igenThe Rainbow BridgeJust this side of heaven is a place called The Rainbow Bridge.When an animal dies that has been especially close to someone here, that pet goes to Rainbow Bridge. There are meadows and hills for all of our special friends so they can run and play together. There is plenty of food, water and sunshine, and our friends are warm and comfortable.All the animals who had been ill and old are restored to health and vigor. Those who were hurt or maimed are made whole and strong again, just as we remember them in our dreams of days and times gone by. The animals are happy and content, except for one small thing; they each miss someone very special to them, who had to be left behind.They all run and play together, but the day comes when one suddenly stops and looks into the distance. His bright eyes are intent. His eager body quivers. Suddenly he begins to run from the group, flying over the green grass, his legs carrying him faster and faster.You have been spotted, and when you and your special friend finally meet, you cling together in joyous reunion, never to be parted again. The happy kisses rain upon your face; your hands again caress the beloved head, and you look once more into the trusting eyes of your pet, so long gone from your life but never absent from your heart.Then you cross the Rainbow Bridge together.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. Marts, 2014 Dyr og deres ejer...fra barn til "voksen" http://www.bt.dk/udland/billederne-der-skamdeles-paa-facebook-naar-kaeledyr-og-ejer-bliver-voksne-sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3710 Skrevet 12. Marts, 2014 Dyr og deres ejer...fra barn til "voksen" http://www.bt.dk/udland/billederne-der-skamdeles-paa-facebook-naar-kaeledyr-og-ejer-bliver-voksne-sammen Skønne billeder. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. Marts, 2014 Skønne billeder. Hvem vil ikke gerne have en stor skovkat siddende på skulderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3710 Skrevet 12. Marts, 2014 Var det en kat!!!! Jeg troede det var en wookie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 12. Marts, 2014 Var det en kat!!!!Jeg troede det var en wookie.Main Coon....Boede tidligere et sted der vrimlet med mus, så kat var en nødvendighed...og det blev til 4 af racen Main CoonSlut med muhs!...men en kamp når der skulle redes med kam! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. Marts, 2014 Main Coon.... Boede tidligere et sted der vrimlet med mus, så kat var en nødvendighed...og det blev til 4 af racen Main Coon Slut med muhs!...men en kamp når der skulle redes med kam! coons er skønne.... rigtig skønne... og varmer godt i sengen... men ingen nipsgenstande nogensteder.... det lærer man hurtigt *gg* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. Marts, 2014 men ingen nipsgenstande nogensteder.... det lærer man hurtigt *gg* Så du sover altid med bh ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. Marts, 2014 Så du sover altid med bh ? hahahaha.... ej der er faktisk en vis sandhed i det... indtil jeg lærte at klippe klør på de små bæster - der var jeg faktisk nødt til at sove i noget der nærmest lignede et panser, for de begyndte at ligge og bokse i mine ret så omfattende bryster midt om natten...med kløerne fremme... så indtil de blev kort-kloede... så gjorde jeg faktisk tak til min søde veninde der lærte mig at klippe dem... så jeg nu kan sove med babs og nutte i fri dressur *gg* 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. Marts, 2014 hahahaha.... ej der er faktisk en vis sandhed i det... indtil jeg lærte at klippe klør på de små bæster - der var jeg faktisk nødt til at sove i noget der nærmest lignede et panser, for de begyndte at ligge og bokse i mine ret så omfattende bryster midt om natten...med kløerne fremme... så indtil de blev kort-kloede... så gjorde jeg faktisk tak til min søde veninde der lærte mig at klippe dem... så jeg nu kan sove med babs og nutte i fri dressur *gg* avs... Jeg har engang prøvet at sove indenfor med nogle katte der egentligt var udekatte...De jager den mindste bevægelse om natten :S Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 13. Marts, 2014 http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article2236877.ece Se DET er en kat der sætter sig i respekt. Venligst landsbytossen - uden smartphone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2014 http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article2236877.ece Se DET er en kat der sætter sig i respekt. Venligst landsbytossen - uden smartphone citat: Da politiet dukkede op, havde familien lukket sig inde i deres soveværelse sammen med deres hund, mens katten patruljerede foran døren. Det bliver heller ikke bedre af, at katten nu skal til psykolog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. 8" 39 Skrevet 6. April, 2014 Da min ex var min tilkommende og vi skulle ha' første hyggestund hos hende var vi lige kommet godt igang da husets killing lod sig friste af de spændende mandetæer der stak ud over sengekanten .... AV FOR H..... katten røg ud, men det varede alligevel lidt inden jeg kom op i omdrejninger igen Nu 12-13 år senere er fruen rejst, men katten (ikke den samme - nu stor Norsk Skovkat) slanger sig i fodenden af sengen .... og jeg kan vare mig for at sparke - den værner nemlig om sin del af kanen .... :-D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 6. April, 2014 katten (ikke den samme - nu stor Norsk Skovkat) slanger sig i fodenden af sengen .... og jeg kan vare mig for at sparke - den værner nemlig om sin del af kanen .... en mand efter mit hjerte!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg