Hop til indhold
Elsker Piger

Til alle katte-elskerne herinde

Recommended Posts

Jeg indrømmer blankt, at jeg er katte-tosset. Jeg vil så lige dele denne live-stream af et kuld killinger fra et dyrecenter I Los Angeles, jeg har fundet.

http://explore.org/#!/live-cams/player/kitten-rescue-cam

For længe siden så jeg sådan et live cam hvor de viste katte....er det den samme ?

eller findes der flere af den slags ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Jeg indrømmer blankt, at jeg er katte-tosset. Jeg vil så lige dele denne live-stream af et kuld killinger fra et dyrecenter I Los Angeles, jeg har fundet.

http://explore.org/#!/live-cams/player/kitten-rescue-cam

Nuuuuuuåårh, hvor er de nutzi :).

Der løber praktisk talt mælk i brysterne på mig hver gang jeg ser - eller tænker på - kattekillinger. Man skal sgu være stjernepsykopat for at kunne efterlade sådan et par.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Det minder mig forresten om den her glemte skat. Den er fake, men hold kæft hvor er det sjovt. Især efter 0:45...

Redigeret af Tywin Lannister

Del dette indlæg

Link til indlæg

OMG - hun er bare så meget for viderekommende... 

jeg elsker den songify der blev lavet af hende... 

og ja - katte er bare skønne... der er ikke noget ret mere sexet end en mand der virkelig elsker katte!! :)  så er jeg solgt...

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

og ja - katte er bare skønne... der er ikke noget ret mere sexet end en mand der virkelig elsker katte!! :)  så er jeg solgt...

Da vi nu er er hjørnet for sexede kæledyr kommer jeg til tænke "Gu ved om mænd  synes at kvinder med mobs o.lign, er så vildt sexede at de er solgt".

Her tør jeg så godt løbe en potentiel risiko for at få nogle kærlige klaps. Jeg undgår kvinder med små "misvækster" af hunde. Selv kan jeg godt lide hunde, de skal blot op i labrador størrelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

haha - jeg er til berner sennen eller større - gerne mastif størrelse... jeg er ikke til små hunde... eller hyperaktive vovser...  fair nok at shetland sheepdog og boarder collie er skønne hunde fordi de er så lette at træne... men de er lidt for hyper til mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er én hund over alle, blot kig på min avatar. :)

Hvis det er en bokser er jeg tilbøjelig til at give dig ret. Sådan en sag har jeg haft engang - Qua dens skønne udstråling kaldte jeg den Woopie opkaldt efter Woopie Goldberg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Organizer

Hvis det er en bokser er jeg tilbøjelig til at give dig ret. Sådan en sag har jeg haft engang - Qua dens skønne udstråling kaldte jeg den Woopie opkaldt efter Woopie Goldberg

Du bliver da bare mere og mere sympatisk, ham her hed Buster, så bister ud men havde jordens rareste gemyt på trods af sine gigantiske kræfter og frygtindgydende tandsæt. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Citat "Du kan være helt sikker på, at vi har vore meninger om dette forhold også, men disse har vi vore civile handles til at udtrykke!"

Ok??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Organizer

Nu har mit civile handle jo en lidt anden avatar, så bortset far at få gang i noget, så har jeg svært ved at se meningen med dit indlæg, men hvis du vil uddybe det, så send mig en PM.

OK??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var såmænd ikke andet, jeg forventede, at deltagelse i debatten, brugte man sit personlige handle, som skrevet i et andet indlæg

Redigeret af sailor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænk sig, at det ligefrem er sexet at være vild med katte.

Jeg er ikke særlig vild med hunde. Hvis det endelig skal være, er det mest terrier og den slags. Nok fordi de minder lidt om katte I deres adfærd.

Med hensyn til bokseren, håber jeg ikke at hverken Bluejacket eller Organizer har de same problemer med mundvandet, som hunden er kendt for :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Med hensyn til bokseren, håber jeg ikke at hverken Bluejacket eller Organizer har de same problemer med mundvandet, som hunden er kendt for :smile:

Det må stå hen i det uvisse, men man plejer jo at sige at hunden ligner sig herre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du bliver da bare mere og mere sympatisk, ham her hed Buster, så bister ud men havde jordens rareste gemyt på trods af sine gigantiske kræfter og frygtindgydende tandsæt. :)

En hund skal have størrelsen, når man står op og hunden sidder ved siden, så kan den nusses bag ørene.

DET er en rigtig hund.

Venligst  landsbytossen -uden smartphone

Del dette indlæg

Link til indlæg

Host...En Boxer...gigantiske kræfter *LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Sig lige til hvis du får en rigtig Hund!...Kom igen!

I øvrigt....Har den ikke underbid? og stikker tungen ikke lidt ud?

Ligner den sin herre?:D :D :D

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, opret jeres egen tråd..!!   :D

godt der er HØJT til loftet herinde, når selv hunden er med til afsporing af tråden  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...