cowgirl.90 443 Skrevet 6. December, 2024 Hvad er med Stabler? Han er inaktiv allerede i lang tid. Mon han har det godt? Men generelt om det ,,hemmelige live,,. Jeg har tanken tænkt allerede nogen gang. Hvad hvis da sker nogen med en som man ren faktisk har en godt og måske dybere relation med men alligevel anonyme og privat live er adskilt. Men få aldrig et vide hvis da er sket nogen med personen. Eller når da blev en meget aktiv og måske værdsætte bruger som man selv har haft nogle dejlige skriveri med tavs på grunden den dø man få det jo aldrig at vide. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3193 Skrevet 6. December, 2024 (edited) Det er dilemmaet med dobbeltlivet og relationer i det her miljø, Personligt benytter jeg dog eget private nummer overfor pigerne og enkelte brugere herinde jeg har mødtes med så skulle der ske noget er jeg nok til at opspore Redigeret 6. December, 2024 af Dillermand Junior 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 6. December, 2024 Når det ikke er tilfældet at en bruger hverken er under sanktion, har karantæne eller er ekskluderet. Kunne der så implementeres en auto besked eksempelvis efter 8 ugers inaktivitet. Som meddeler at årsagen til denne brugers inaktivitet ikke vides, men at årsagen kan skyldes alt fra at brugeren har valgt ikke længere at følge med på Eroguide.dk til at brugeren er gået bort. Og at Eroguide.dk ikke sletter brugeren fordi at ejer ikke kan verificere årsagen til brugerens inaktivitet. Aktuel bruger skulle så selv kunne deaktivere meddelelsen hvis ønsket. Kunne det udgøre en mulighed simpelthen at auto slette alle inaktive brugere efter 6 måneder, som så hvis ønsket kan vælge at oprette en ny profil når det sker. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4768 Skrevet 6. December, 2024 Rejsenetværk skrev, for 41 minutter siden: Når det ikke er tilfældet at en bruger hverken er under sanktion, har karantæne eller er ekskluderet. Kunne der så implementeres en auto besked eksempelvis efter 8 ugers inaktivitet. …. Kunne det udgøre en mulighed simpelthen at auto slette alle inaktive brugere efter 6 måneder, som så hvis ønsket kan vælge at oprette en ny profil når det sker. Gode tanker, men som jeg forstår det, bliver der ikke udviklet mere på denne platform. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 6. December, 2024 Den_glade_amatør skrev, for 16 minutter siden: Gode tanker, men som jeg forstår det, bliver der ikke udviklet mere på denne platform. Ja man kan godt som bruger blive lidt bekymret over at EG som det de facto monopol det er, intet incitament har til at videreudvikle siden. Men kan regne med at det ingen konsekvenser vil få blot at blive ved med at stå stille. Hvis det så samtidig kunne tænkes at ejer dybest set måske, dels ingen interesse har i at videreudvikle EG, dels også er ligeglad med både om siden overlever eller om en konkurrent tager over. Så kan vi nok højest håbe på at ejer fortsættende vælger bare lige akkurat at holde EG i live, og hvis han ikke gør det må vi nok forvente at ingen hverken vil forsøge at overtage EG eller prøve på at sætte noget andet i stedet. At skabe et nyt EG er ikke for glade amatører uden ressourcer, men det fordrer kompetencer og ressourcer hvis nogen vil gøre forsøget. De findes selvfølgelig dem der vil kunne gøre det, men dem der kan vil næppe prioritere den niche som vi udgør. Og de vil derfor nok prioritere alt andet end et nyt forum som EG. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 599 Skrevet 7. December, 2024 Kan se han sidst har været på 22. november, måske han har 'ferie' eller ferie.? Håber da ikke han er blevet syg eller fyret herfra. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 443 Skrevet 8. December, 2024 Moden slikken M skrev, for 6 timer siden: Kan se han sidst har været på 22. november, måske han har 'ferie' eller ferie.? Håber da ikke han er blevet syg eller fyret herfra. Ja det er lige det hvad jeg har tænkt. Jeg kender ham sku ikke, jeg har aldrig snakket med ham og kender ikke hams situation. Men jeg ved om ham, at han tilhører bare til forum, har en position som han enlige udfylder på siden og det er bare usædvanligt at han ikke var aktiv så langt. Lige meget om man kender hinden da er en menesker på den an side som ikke gør det hvad den plejer at gøre og jeg som mennesker hvis jeg legger mærke på den spørge jeg mig da altid om den mennesker har det ok og håber på at alt er ved i livet på den ande. Ren faktisk kan jeg være da lige glade, men det hvad mange glemmer er at på den ande side af skermer sider en mennesker. Men måske blev jeg også på virket om at jeg skulle for nylig arbejder i en dø bolig hvor personen lå der i meget lang tid. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1214 Skrevet 8. December, 2024 cowgirl.90 skrev, den 6.12.2024 at 05:18: Hvad er med Stabler? Han er inaktiv allerede i lang tid. Mon han har det godt? Men generelt om det ,,hemmelige live,,. Jeg har tanken tænkt allerede nogen gang. Hvad hvis da sker nogen med en som man ren faktisk har en godt og måske dybere relation med men alligevel anonyme og privat live er adskilt. Men få aldrig et vide hvis da er sket nogen med personen. Eller når da blev en meget aktiv og måske værdsætte bruger som man selv har haft nogle dejlige skriveri med tavs på grunden den dø man få det jo aldrig at vide. Stabler er på en længere velfortjent ferie. Han vender tilbage igen 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1275 Skrevet 8. December, 2024 Bryan Mills skrev, Lige nu: Stabler er på en længere velfortjent ferie. Han vender tilbage igen Når katten er ude... 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 443 Skrevet 8. December, 2024 Bryan Mills skrev, for 4 timer siden: Stabler er på en længere velfortjent ferie. Han vender tilbage igen Tak for svar Bryan. Dejlig at høre at alt er ved. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg