Jernsvinet 13991 Skrevet 9. Marts, 2014 Jeg vil ikke acceptere nogen form for pression og i i ledelsen har en forbandet pligt til at tage afstand fra enhver form for pression også imod dem som i finder mindre sympatiske! Der må være ens rettigheder for alle!! Hvem er det lige, der starter med at bruge pression? - og det er jo ikke første gang - du har jo selv i anmeldelse nævnt, at du skrev anmeldelser på EG, som pression overfor en pige. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 9. Marts, 2014 Nu har du jo i din tid herinde ikke ligefrem stillet dig selv i særlig godt lys hos os i administrationen. Samtidig har du klart og tydeligt fået af vide af pigen at hun ikke ønsker besøg af dig, hvilket man jo godt forstår med nogle af din skriverier herinde. Hvis en pige udtrykkeligt har sagt at hun ikke ønsker at modtage dig som gæst, så har hun vel også sin frie ret til at fortælle dig dette. Det bør du jo så acceptere, i stedet for at blive sur som et barn der ikke må få en slikpose i supermarkedet. Hvis du ikke kan acceptere min måde at drive Eroguide.dk. på, så tvinger jeg dig på ingen måde til at blive her. Nej lad os dog endelig slippe af med dem som er besværlige. Jeg beder dig bare om at leve op til reglen om, at private skriverier forbliver private. Det er vel ikke for meget forlangt. Jeg er fuldkommen ligeglad med at vedkommende ikke gider se mig. Jeg vil dog på ingen måde ligge under for pression og trusler. Hvis det var dig selv ville du vel også finde det særdeles ubehageligt at blive truet på din retssikkerhed og ret til ikke at få offentliggjort private breve og mails. Vi er faktisk ude i retssikkerheden som jeg faktisk tror jeg har mindst lige så gode forudsætninger til at vurdere som du har. Min fysiske person og Game er to totalt adskilte personer. Hvad min fysiske person foretager sig har intet med Game at gøre principielt. Og fordi du driver dette her sted så betyder det jo ikke, at du lige pludselig er ophøjet til at lege selvbestaltet forvalter og tilsidesætte vores lovmæssige rettigheder. Det er vigtigt at du værner om vores integritet og hvorfor er det så slemt med nogle skriverier som laver lidt ravage en gang imellem?? Du har da selv tidligere også rost visse af mine vinkler mv. Jeg beder bare både på mine egne vegne og andres om at vi kan regne med vores ret til beskyttelse af det private. Ellers kunne det næste jo være en totalt offentliggørelse af folks identiteter! Prøv lige at se hvor vidtrækkende konsekvenser et sådant perspektiv indeholder! Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. Marts, 2014 Du mangler lige at besvare spm: Er trusler som middel her på mediet ok? Ja/Nej?? Jeg betragter som sagt dette specielle tilfælde som nødværge. Hvad skulle pigen ellers gøre, når hun opfatter din henvendelse som trussel? Jeg ville dog aldrig offentliggøre en PB in extenso, men nok gøre som Sisse er inde på, nemlig at skrive om det herinde. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 9. Marts, 2014 Hvem er det lige, der starter med at bruge pression? - og det er jo ikke første gang - du har jo selv i anmeldelse nævnt, at du skrev anmeldelser på EG, som pression overfor en pige. At jeg begår fejl giver jo ikke automatisk ret til at man overtræder grundlæggende rettigheder i et land vel?? Ligemeget hvor lidt du kan lide mig, så er det vigtigt at vi værner om vores basale rettigheder. Ellers kunne det jo være dig næste gang fordi du måske er rødhåret eller hvad ved jeg. Er du da ligeglad med at anonymiteten står for skud?? Troede at i det mindste visse personer herinde havde format til for en gangs skyld at begrave stridsøksen og se de etiske konsekvenser af dette her og i den yderste konsekvens er alle i farazonen for at blive afsløret! Hvad nu hvis jeg havde skrevet mit rigige navn og tlf no i den mail?? Prøv dog lige at tænke konsekvenserne igennem og så håber jeg du kan se at jeg har fat i noget vitalt her. Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 9. Marts, 2014 Der er bare noget du fuldstændig har misforstået. Du har ikke ret til bare at møde op. Når en pige har afvist dig så har du bare at holde dig væk. Pigerne er i deres gode ret til at afvise gæster. Det er ikke noget tagselvbord hvor det er en menneskeret at møde op og stikke pikken ind. Hvad er det dog for et menneskesyn Nemlig. Respekter det dog. Der er sikkert mange piger derude du kan besøge, men lad dog hende være i fred der har sagt nej tak. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 9. Marts, 2014 Jeg betragter som sagt dette specielle tilfælde som nødværge. Hvad skulle pigen ellers gøre, når hun opfatter din henvendelse som trussel? Jeg ville dog aldrig offentliggøre en PB in extenso, men nok gøre som Sisse er inde på, nemlig at skrive om det herinde. Godt vi er enige! Trussel om offentliggørelse kan og skal aldrig accepteres. Jeg har aldrig truet med noget i øvrigt med mindre mit fremmøde skulle opfattes som en trussel. Så må jeg sige, at mine skriverier har ramt dybere end tilsigtet. Troede da at alt det her også var lidt sjov og ballade! Men åbenbart ikke - pyha hvor ubehageligt må jeg sige! Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 9. Marts, 2014 Nej lad os dog endelig slippe af med dem som er besværlige. Jeg beder dig bare om at leve op til reglen om, at private skriverier forbliver private. Det er vel ikke for meget forlangt. Jeg er fuldkommen ligeglad med at vedkommende ikke gider se mig. Jeg vil dog på ingen måde ligge under for pression og trusler. Hvis det var dig selv ville du vel også finde det særdeles ubehageligt at blive truet på din retssikkerhed og ret til ikke at få offentliggjort private breve og mails. Vi er faktisk ude i retssikkerheden som jeg faktisk tror jeg har mindst lige så gode forudsætninger til at vurdere som du har. Min fysiske person og Game er to totalt adskilte personer. Hvad min fysiske person foretager sig har intet med Game at gøre principielt. Og fordi du driver dette her sted så betyder det jo ikke, at du lige pludselig er ophøjet til at lege selvbestaltet forvalter og tilsidesætte vores lovmæssige rettigheder. Det er vigtigt at du værner om vores integritet og hvorfor er det så slemt med nogle skriverier som laver lidt ravage en gang imellem?? Du har da selv tidligere også rost visse af mine vinkler mv. Jeg beder bare både på mine egne vegne og andres om at vi kan regne med vores ret til beskyttelse af det private. Ellers kunne det næste jo være en totalt offentliggørelse af folks identiteter! Prøv lige at se hvor vidtrækkende konsekvenser et sådant perspektiv indeholder! Tænk dog over hvad det er du skiver. Der er mennesker i den anden ende. Så havde du sluppet for alle dine problemer. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 9. Marts, 2014 Nemlig. Respekter det dog. Der er sikkert mange piger derude du kan besøge, men lad dog hende være i fred der har sagt nej tak. Det har jeg for længst respekteret! Men respekterer aldrig trusler især ikke når det gælder anonymitet. Hvad bliver det næste?? At man ligger på lur og filmer og truer med offentliggørelser på youtube!! Prøv dog at se konsekvensen i dette inden du hæfter dig ved det mindst væsentlige i mit skriv. Det eneste væsentlige er om vores ret til anonymitet kan blive kompromiteret! Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 9. Marts, 2014 Der er bare noget du fuldstændig har misforstået. Du har ikke ret til bare at møde op. Når en pige har afvist dig så har du bare at holde dig væk. Pigerne er i deres gode ret til at afvise gæster. Det er ikke noget tagselvbord hvor det er en menneskeret at møde op og stikke pikken ind. Hvad er det dog for et menneskesyn Det er Game som er afvist og ikke mig. Game er jo ikke mig men min figur herinde. Er det så svært at fatte?? Svarer til at skuespilleren som er skurk skal i fængsel i det virkelige liv. Det er jo fuldkomment latterligt! Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Marts, 2014 (edited) Du har skrevet til hende at du gerne vil besøge hende. Du skriver at du ikke vil i denne debat. ?? Skriver administrator ikke at hvis hun gør det så vil han stadig gribe ind ? Det vil sige hun må ikke. Hvad er så problemet ? Hvis du virkelig ønskede at besøge hende hvorfor så bare ikke ringe til hende anonymt og få en tid og så kunne I hygge jer. Du skriver at du og dit brugernavn er to forskellige personer. Selvfølgelig er de det, det bør flere også huske herinde. Men hvorfor så ikke holde dit brugernavn udenfor din bestilling for at undgå at blive identificeret med det for det er ikke alle der kan tænke så langt kan man jo tydeligt læse herinde og så må man agerer ud fra det jo. Nej jeg mener ikke man skal true eller offentliggøre private oplysninger eller mails. Selvfølgelig skal man ikke det. Så er man utroværdig i mine øjne men jeg forstår ikke dig heller Gameguy. Redigeret 9. Marts, 2014 af Fraiser 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. Marts, 2014 Godt vi er enige! Trussel om offentliggørelse kan og skal aldrig accepteres. Jeg har aldrig truet med noget i øvrigt med mindre mit fremmøde skulle opfattes som en trussel. Så må jeg sige, at mine skriverier har ramt dybere end tilsigtet. Troede da at alt det her også var lidt sjov og ballade! Men åbenbart ikke - pyha hvor ubehageligt må jeg sige! Ja, det ved jeg ikke, om vi er. Jeg forstår godt, hvis pigen skal have truet med det, for hvilke alternativer har hun over for en "overivrig" gæst? Noget helt andet er så, om det kom dertil, at vi kunne læse korrespondancen in extenso. Pigen har jo givet udtryk for, at hun opfatter dit påtænkte fremmøde som en trussel. Som Holstebronx er inde på, er du nok ikke selv klar over, hvad og hvor hårdt dit skriv egentligt rammer. Som jeg over nogen tid har opfattet dit skriv, er det næsten, som om dit formål er at få folk på nakken. Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 9. Marts, 2014 Nej lad os dog endelig slippe af med dem som er besværlige. Jeg beder dig bare om at leve op til reglen om, at private skriverier forbliver private. Det er vel ikke for meget forlangt. Jeg er fuldkommen ligeglad med at vedkommende ikke gider se mig. Jeg vil dog på ingen måde ligge under for pression og trusler. Hvis det var dig selv ville du vel også finde det særdeles ubehageligt at blive truet på din retssikkerhed og ret til ikke at få offentliggjort private breve og mails. Vi er faktisk ude i retssikkerheden som jeg faktisk tror jeg har mindst lige så gode forudsætninger til at vurdere som du har. Min fysiske person og Game er to totalt adskilte personer. Hvad min fysiske person foretager sig har intet med Game at gøre principielt. Og fordi du driver dette her sted så betyder det jo ikke, at du lige pludselig er ophøjet til at lege selvbestaltet forvalter og tilsidesætte vores lovmæssige rettigheder. Det er vigtigt at du værner om vores integritet og hvorfor er det så slemt med nogle skriverier som laver lidt ravage en gang imellem?? Du har da selv tidligere også rost visse af mine vinkler mv. Jeg beder bare både på mine egne vegne og andres om at vi kan regne med vores ret til beskyttelse af det private. Ellers kunne det næste jo være en totalt offentliggørelse af folks identiteter! Prøv lige at se hvor vidtrækkende konsekvenser et sådant perspektiv indeholder! Som jeg allerede har skrevet en gang i denne tråd, så ville offentliggørelse af dine beskeder stadig være en overtrædelse af vores §12 i regelsættet. Hvor vi stadig ville fjerne indholdet, og give brugere der havde offentliggjort beskederne en påtale. Men vil ville være mere milde en ellers, da du i så fald ville have besøgt hende, på trods af du viste hun ikke ønskede dit besøg. Giv mig et eneste eksempel hvor jeg rost dine skriverier eller vikler? Jeg deltager nærmest aldrig i debatter herinde, og det har heller ikke været vi PM, da det er første gang i dag at jeg har modtaget eller sendt en PM til dig. Hvorfor det er slet med skriverier som laver en masse ballade? Du tror ikke vi hellere vil bruge vores tid på alle mulige andre ting, end hele tiden at skulle være efter dig? 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 9. Marts, 2014 Det er Game som er afvist og ikke mig. Game er jo ikke mig men min figur herinde. Er det så svært at fatte?? Svarer til at skuespilleren som er skurk skal i fængsel i det virkelige liv. Det er jo fuldkomment latterligt! Det er dog længe det underligste jeg har læst. Hvorfor opfinde et falskt persona, alene med det formål at provokere og være ubehagelig? Så vidt jeg ved er der ikke nogen der har efterlyst sådanne. Vær dog dig selv, uanset hvor du er. Og hvis du ikke har i sinde at besøge pigen alligevel, så er du jo heller ikke i fare af at blive hængt ud. Og som Ledelsen skriver, så er de jo opmærksomme på sagen, og vil gribe ind hvis den udvikler sig. Så er der vist ikke megen grund til at blive ved med at trække offer kortet 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 9. Marts, 2014 Det er Game som er afvist og ikke mig. Game er jo ikke mig men min figur herinde. Er det så svært at fatte?? Svarer til at skuespilleren som er skurk skal i fængsel i det virkelige liv. Det er jo fuldkomment latterligt! så det vil sige at dine anmeldelser er fuld af løgn og latin. da det jo er game der skriver her inde og ikke den mand som besøger. hvis der er så stor forskel på de to personer - så er dine anmeldelser jo ikke troværdige og bør derfor ikke skrives. det kan godt ske x-game ikke opfører sig sådan som gamegay opføre sig. men det er som game du har taget kontakt til pigen. og i og med du selv giver en trussel har jeg meget svært ved at finde servietten frem og tørre dine øjne.. pigerne afviser daglig gæster over alt i dk.. jeg gør det stort set hver gang jeg er på vagt. det er jeg i min gode ret til.. 8 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. Marts, 2014 Det er Game som er afvist og ikke mig. Game er jo ikke mig men min figur herinde. Er det så svært at fatte?? Svarer til at skuespilleren som er skurk skal i fængsel i det virkelige liv. Det er jo fuldkomment latterligt! Det er en mystisk sondring. De navne, vi bruger herinde, er jo bare skjolde til at beskytte os med. Jeg ændrer da ikke personlige egenskaber og Weltanschau, når jeg skriver herinde eller går på glædespigeri. Jeg er da stadig mig selv og ikke Dr. Jekyll/Mr. Hyde. 8 Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 9. Marts, 2014 Jeg er i dag blevet konfronteret med en ussel trussel fra en person her på sitet! Jeg har stillet nogle personlige spm omkring mulighederne for at mødes og prøvet at opnå en god deal. Grundet min adfærd her på mediet er jeg blevet afvist og fået den klare besked, at hvis jeg alligevel dukkede op som gæst under anonymitet og vedkommende senere fandt ud af, at jeg var Game, ville mine private mails og forespørgsler stillet til skue her i al offentlighed. Hvad siger i til dette??Hvis der er så stor forskel på dig som gg og dig irl, hvad har så tændt pigens alarmklokker? Hun truer vel ikke alle sine kunder med at afsløre deres indenditet, hvis de er ham gg fra eroguide. Har du selv gjort opmærksom på det selvom hun her i forum har bedt dig holde sig væk? Hvis det er hendes eneste måde at holde dig væk på, synes jeg truslen om offentliggørelse er ok. Der sker jo ikke noget når bare du bliver væk. Det er helt anderledes end en trussel for vindings skyld. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Marts, 2014 Der er forskel på hvordan man opfører sig bag en computerskærm og hvis man stod ansigt til ansigt med vedkommende. Det ved I også godt gælder for en del i hvert fald. Nu må I lige spise brød til. Prøv at se på dette forum og mange andre hvordan debatter har været og udviklet sig i en grov tone, hvis man sad overfor hinanden i stedet så var det en hel anden debat. Når jeg husker visse af dine indlæg Borende X, hvor du har været vred eller personlig, jeg tror ikke du ville have været det på samme måde hvis du sad overfor personen ansigt til ansigt. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Marts, 2014 Jeg synes du vender tingene på hovedet GG. Som anført af andre er dine skriverier meget hårde. Du virker agressiv og truende. Jeg har tit tænkt på at jeg meget nødig villle møde dig på et skummelt værtshus en aften hvor du er i ondt lune. Du virker totalt hensynsløs. Dette ikke skrevet for at hakke på dig, bare for at fortælle at på mig virker du sådan. Der for reagerer pigen også hårdt, tror jeg. Er det ikke sådan at du i en tråd herinde er blevet bedt om at holde dig borte? Eller ser jeg spøgelser? Pigen truer ikke, hun forsvarer sig med de midler hun har. Det er dig der truer hende ved at fortælle du vil dukke op anonymt. Det er jo ikke sådan at du henvender dig og foreslår en hyrdetime, på pigens præmisser. Denne mail svarer hunmed at true dig med offentliggørelse? Der må have føget rigtig mange mails frem og tilbage før pigen spiller så hårdt ud! Som jeg læser dit første indlæg, så stilller du personlige spørgsmål, og du vil iøvrigt også have en lavere pris end den hun anfører på sin hjemmeside - ja? Hvad sker der så? Hvad skriver du til hende? Og jeg synes bestemt ikke man kan være to forskellige personer. En her og en ude i den virkelige verden. Forskelle på EG og verdenudenfor er at man taler om noget på EG manikke kan tale med ret mange om udenfor. Men er man agressiv og truende på EG, så må man gå ud fra at man også er det udenfor. Eller er man jo skizofren. Er det ikke det det hedder? Dette er jo helt forrykt. man i IRL tillader sig at besøge en af vores kvindelige massagepiger fordi hun har set sig sur på de ghost writer aktiviteter man nu i medfør af en eller anden rolle har påtaget sig, Hvad mener du helt nøjagtig med det du skriver? Denne side er ikke et rollespil, det er virkelighed for pokker. Vi er ikke med/modspillere i din leg. Kan du ikke tage en dyb indånding, glemme den lille trussel du har været udsat for, og forklare meget mere detaljeret om hændelsesforløbet. Foreløbig har du fortalt alt for lidt til at vi kan danne os et indtryk. Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 9. Marts, 2014 At jeg begår fejl giver jo ikke automatisk ret til at man overtræder grundlæggende rettigheder i et land vel?? Ligemeget hvor lidt du kan lide mig, så er det vigtigt at vi værner om vores basale rettigheder. Ellers kunne det jo være dig næste gang fordi du måske er rødhåret eller hvad ved jeg. Er du da ligeglad med at anonymiteten står for skud?? Troede at i det mindste visse personer herinde havde format til for en gangs skyld at begrave stridsøksen og se de etiske konsekvenser af dette her og i den yderste konsekvens er alle i farazonen for at blive afsløret! Hvad nu hvis jeg havde skrevet mit rigige navn og tlf no i den mail?? Prøv dog lige at tænke konsekvenserne igennem og så håber jeg du kan se at jeg har fat i noget vitalt her. Havde du skrevet dit rigtige navn og andre personlige oplysninger i den mail, er jeg sikker på pigen, ville redigere det ud inden offentliggørelse. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 9. Marts, 2014 eller går på glædespigeri. Jeg er da stadig mig selv og ikke Dr. Jekyll/Mr. Hyde. ...lyder godt mr X så får du også luftet rollatoren Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 9. Marts, 2014 så det vil sige at dine anmeldelser er fuld af løgn og latin. da det jo er game der skriver her inde og ikke den mand som besøger. hvis der er så stor forskel på de to personer - så er dine anmeldelser jo ikke troværdige og bør derfor ikke skrives. det kan godt ske x-game ikke opfører sig sådan som gamegay opføre sig. men det er som game du har taget kontakt til pigen. og i og med du selv giver en trussel har jeg meget svært ved at finde servietten frem og tørre dine øjne.. pigerne afviser daglig gæster over alt i dk.. jeg gør det stort set hver gang jeg er på vagt. det er jeg i min gode ret til.. Er heldigvis aldrig blevet afvist IRL kun her og det er da sjovt nok! Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 9. Marts, 2014 (edited) Det har jeg for længst respekteret! Men respekterer aldrig trusler især ikke når det gælder anonymitet. Hvad bliver det næste?? At man ligger på lur og filmer og truer med offentliggørelser på youtube!! Prøv dog at se konsekvensen i dette inden du hæfter dig ved det mindst væsentlige i mit skriv. Det eneste væsentlige er om vores ret til anonymitet kan blive kompromiteret! Jamen hvis du har accepteret dette kan jeg slet ikke forstå denne situation er opstået - men det passer jo heller ikke. Så har du da netop IKKE accepteret det - så stop nu med dine løgne. Hvad i alverden er der galt med dig - du må jo have en mental brist??? Jeg mener ikke at du har ret til et besøg som enhver anden, når pigen har sagt du ikke er velkommen - hvad fanden er der galt oppe i hovedet på dig? Hvorfor vil du krænke pigen ved ta besøge hende mod hendes ønske??? Elsker du at skræmme og ygmyge pigerne - det kunne man godt få mistanke om når man læser din fortælling fra Polen hvor du morer dig over din vens overgreb, grænsende til voldtæg mod nogle piger. Som jeg ser det er det ren chikane at tage kontakt til pigen og gøre opmærksom på at du vil besøge hende ( når i begge ved du kan gøre dette anonymt). Det er jo psykisk terror og jeg kan ikke se at det har noget andet formål end at ramme pigen på psyken. Du er da ikke rask når du på dén måde driver rovdrift på en glædespige... Du skriver at du ikke er et monster, blot fordi du går til vaflerne herinde - men jo, det er du faktisk - alt hvad du foretager dig herinde bunder i ondskab, nedgørelse og at fremkalde vrede og negative følelser hos andre - jeg ser dig som en jammerlig lille mandsling, som lader sit selvhed gå udover andre mennesker, fremfor at gribe i egen barm. At du så samtidig mener at du kan gøre alt dette i ly af anonymitet på nettet, samtidig med at din civile person bør være hellig og fredet for konsekvenser viser blot at du opererer i en alternativ virkelighed. Du vil have at din anonymitet respekteres - men pigens anonymitet skider du selv på... Fucking HYKLER! Du har igen respekt for andres grænser, men vi andre skal stå på pinde for dine grænser... Fucking HYKLER! Det er vildt at du ikke mener hun må true dig, mens du godt må true hende... Fucking HYKLER! Jeg mener som udgangspunkt at reglerne om anonymitet og diskretion skal overholdes - men jeg mener også at pigerne har ret til at beskytte sig mod personer som de er bange for. Jeg kan godt forstå at pigen er utryg ved dig, jeg ville også være nervøs for hvad en personage ( jeg har med vilje undgået ordet menneske i denne sammenhæng, da jeg mener du mangler nogle helt grundlæggende egenskaber for at kunne kvalificere dig til denne betegnelse) som dig ville kunne finde på, jvf føromtalte Polens-historie samt det faktum at du jo tydeligvis ikke har respekt for hendes grænser... med de tydelige brister du er i besiddelse af, ville jeg heller ikke stole på at du ville kunne holde dig fra at begå fysiske såvel som psykiske overgreb ifb med et besøg. Prøv at tage dig sammen og opfør dig som et menneske istedet for denne her afstumpede psykopat adfærd! Så sidder du Gud Hjælpe Mig her og flæber og spiller offer, når det er dig, som er startet med at krænke .... Jeg er målløs over hvor verdensfjern man kan være. Redigeret 9. Marts, 2014 af Montezi 15 Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 9. Marts, 2014 Hej GG, Jeg er såmænd enig i at det aldrig bliver okej med hverken trussel eller offentliggørelse. Og jeg er nok lidt chokeret af ledelsens mening at det vil ses milt i dette fald. Enten har man regler som gælder alle, eller så har man det ikke. På den anden side, er du jo stor nok at indse at internettet ikke er verdens mest effektive retsstat. Jeg har jo ikke nogen anelse omkring din eventuelle skjulte adfærd her på EG - pm etc. Men det som er synligt gør dig absolut til en karaktær. En karaktær jeg nødig skulle miste herinde. Du har travlt med at skrive, næsten lidt ADHD-travlt, men jeg mener at EG har brug for skribenter som dig. Det er typiskt mig, dem jeg skulle savne mest herinde hvis de forsvandt, er dem jeg har skændets med; sådanne som Stump og dig. Min kloge mor sagde en gang til mig, når jeg var en halvvoksen dreng der havde mist en god ven: "Hvis alle kan lide dig, så er du jo lige så spændende som et glas mælk". Bliv du bare ved GG, og la' være med at gøre dig selv til et offer herinde. For det er du ikke. Du er en voksen mand, der som alle andre får tage det onde med det gode. Og vedrørende piger som ikke vil have dig på besøg; lyt til Jesus gode råd til dem der følte sig forurettede: "Hvis de ikke kan lide dig i den by, bare gå forbi". B 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 9. Marts, 2014 Jeg synes du vender tingene på hovedet GG. Som anført af andre er dine skriverier meget hårde. Du virker agressiv og truende. Jeg har tit tænkt på at jeg meget nødig villle møde dig på et skummelt værtshus en aften hvor du er i ondt lune. Du virker totalt hensynsløs. Dette ikke skrevet for at hakke på dig, bare for at fortælle at på mig virker du sådan. Der for reagerer pigen også hårdt, tror jeg. Er det ikke sådan at du i en tråd herinde er blevet bedt om at holde dig borte? Eller ser jeg spøgelser? Pigen truer ikke, hun forsvarer sig med de midler hun har. Det er dig der truer hende ved at fortælle du vil dukke op anonymt. Det er jo ikke sådan at du henvender dig og foreslår en hyrdetime, på pigens præmisser. Denne mail svarer hunmed at true dig med offentliggørelse? Der må have føget rigtig mange mails frem og tilbage før pigen spiller så hårdt ud! Som jeg læser dit første indlæg, så stilller du personlige spørgsmål, og du vil iøvrigt også have en lavere pris end den hun anfører på sin hjemmeside - ja? Hvad sker der så? Hvad skriver du til hende? Og jeg synes bestemt ikke man kan være to forskellige personer. En her og en ude i den virkelige verden. Forskelle på EG og verdenudenfor er at man taler om noget på EG manikke kan tale med ret mange om udenfor. Men er man agressiv og truende på EG, så må man gå ud fra at man også er det udenfor. Eller er man jo skizofren. Er det ikke det det hedder? Dette er jo helt forrykt. Hvad mener du helt nøjagtig med det du skriver? Denne side er ikke et rollespil, det er virkelighed for pokker. Vi er ikke med/modspillere i din leg. Kan du ikke tage en dyb indånding, glemme den lille trussel du har været udsat for, og forklare meget mere detaljeret om hændelsesforløbet. Foreløbig har du fortalt alt for lidt til at vi kan danne os et indtryk. Jeg orker desværre ikke mere! Hvis du vidste hvor udmattende det er at kæmpe en krig på flere fronter. Lad det ligge! Hvis man ikke kan se, at der skal værnes om diskretion giver jeg fortabt. Hvis man er bange for mig giver jeg fortabt. Jeg kan kun sige, at du roligt kan møde mig på en bar. Er et kultiveret, veluddannet og dannet menneske. Mine skriv har åbenbart fået slagside - på en måde er jeg stolt over det - på en måde bedrøver det mig også lidt. I må selv diskutere de etiske problemstillinger, hvis man har interesse om sådanne emner. Jeg har ikke truet men blot stillet nogle spm omkring visse anatomiske elementer samt forhørt mig om en speciel pris siden jeg nu er lidt af en celebrity herinde efterhånden. Hvad galt er der i det?? Troede faktisk at jeg var velkommen osv. men personen er åbenbart for alvor frastødt af mine skriverier og så kan man jo være nok så flink IRL. Jeg er ikke Jekyl og Hide, men har drejet lidt ekstra på knapperne herinde. God søndag over and out! Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 9. Marts, 2014 Hej GG, Jeg er såmænd enig i at det aldrig bliver okej med hverken trussel eller offentliggørelse. Og jeg er nok lidt chokeret af ledelsens mening at det vil ses milt i dette fald. Enten har man regler som gælder alle, eller så har man det ikke. På den anden side, er du jo stor nok at indse at internettet ikke er verdens mest effektive retsstat. Jeg har jo ikke nogen anelse omkring din eventuelle skjulte adfærd her på EG - pm etc. Men det som er synligt gør dig absolut til en karaktær. En karaktær jeg nødig skulle miste herinde. Du har travlt med at skrive, næsten lidt ADHD-travlt, men jeg mener at EG har brug for skribenter som dig. Det er typiskt mig, dem jeg skulle savne mest herinde hvis de forsvandt, er dem jeg har skændets med; sådanne som Stump og dig. Min kloge mor sagde en gang til mig, når jeg var en halvvoksen dreng der havde mist en god ven: "Hvis alle kan lide dig, så er du jo lige så spændende som et glas mælk". Bliv du bare ved GG, og la' være med at gøre dig selv til et offer herinde. For det er du ikke. Du er en voksen mand, der som alle andre får tage det onde med det gode. Og vedrørende piger som ikke vil have dig på besøg; lyt til Jesus gode råd til dem der følte sig forurettede: "Hvis de ikke kan lide dig i den by, bare gå forbi". B Tænk at vi skal helt til Sverige før vi finder en begavet og ansvarlig mand med sans for etik og rettigheder. Noget må man gøre rigtigt i Sverige! Tusinde tak for supporten nu da alle falder mig i ryggen og nægter at åbne øjnene for sandheden og perspektiverne! Er godt klar over, at du er uenig med mig i mankt og meget og at du også sikkert synes at jeg er monstøs en gang imellem. Og du har jo ganske ret, men tak for at du har format til at se forbi dette og indse at der er begået et alvorligt overgreb imod min integritet og at de lige så godt kunne være en anden der stod for skud. Selv den værste forbryder har ret til et forsvar - og det er der mange der har glemt herinde i deres iver efter at kaste den første sten. Denne pøbel tilhører du ikke og være stolt af dette - det klæder at der trods alt stadigvæk findes mennesker som holder fanen højt for basale rettigheder her på denne jord!! 1 Del dette indlæg Link til indlæg