Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været forbi Nana…

Hun er fin slank, men jeg synes ikke hun så ung ud i ansigtet, så jeg gik igen…

Måske bare mig…jeg så kun på hende et kort øjeblik ;) 

Skrevet
  • Author
dhnmdst skrev, den 4.12.2024 at 17:10:

Jeg har været forbi Nana…

Hun er fin slank, men jeg synes ikke hun så ung ud i ansigtet, så jeg gik igen…

Måske bare mig…jeg så kun på hende et kort øjeblik ;) 

Tak, så tror jeg også jeg springer over.

Skrevet

Hun er en sød men lidt stille pige, reserveret, Hun ser nu godt ud, synes jeg. specielt når man får hende til at smile lidt. 

God piksutter og hun er god til at vinkle sig i spejlet så man får det hele med.

Dejlig at bolle med, men da jeg tog hende bagfra skød hun ryg, hvilket altid er et dårligt tegn på at pigen enten har smerter eller er bange for at få det, hvis man kommer for langt op. (Omvendt når pigen skyder røven godt i vejret og overkroppen helt ned i madrassen = grønt lys til at hugge igennem. )

Jeg synes 1000 kr er lidt dyrt for en halv time, da der er bedre alternativer og mange at prøvekøre til samme pris. Bare 800 kr for en halv time og jeg bille blive stamkunde og med glæde lære hende lidt op. 

Skrevet

Hvor ser du Thai til 800 for en halv time? 

Skrevet

Vil du komme med eksempel? 

Skrevet
  • Author

Har hun naturlige bryster, og kysser hun?

Skrevet
Jogge skrev, for 29 minutter siden:

Vil du komme med eksempel? 

Nej Jogge, der må hver mand kæmpe for sig selv. 

Skrevet

Fair nok - men du lød til at du synes hendes annoncerede pris på 1.000 var for høj. Hvem ved om hun ikke også kan forhandles ned på 800. Mere så vi sammenligner på lige vilkår. 

Skrevet
  • Author

Billederne er mindst 10 år gamle, hendes bryster er med silikone, og hun virker uengageret.
Jeg skulle være gået igen.

Skrevet
Oliekongen skrev, den 11.12.2024 at 22:23:

Billederne er mindst 10 år gamle, hendes bryster er med silikone, og hun virker uengageret.
Jeg skulle være gået igen.

@Oliekongen Besøgte du hende i Aarhus.?

Skrevet

Er hun lige så tynd, som på billederne? Jeg har set et foto af hendes ansigt, hvor jeg synes hun ser smuk og ung ud, men det kan jeg forstå ikke længere er tilfældet?

hvis hun er tynd, som på billederne, så kunne jeg virkelig godt. 

Skrevet
  • Author

Hun er ikke tynd, men heller ikke buttet. Alt sidder lidt løsere på hende end da hun var ung. Hendes billeder er ungdomsbilleder, og ret langt fra virkeligheden nu.
Desuden arbejder hun der hvor der lugter af dårlig fisk i opgangen. Det dræber lidt sexappetitten.

Skrevet
Oliekongen skrev, for 6 minutter siden:

Hun er ikke tynd, men heller ikke buttet. Alt sidder lidt løsere på hende end da hun var ung. Hendes billeder er ungdomsbilleder, og ret langt fra virkeligheden nu.
Desuden arbejder hun der hvor der lugter af dårlig fisk i opgangen. Det dræber lidt sexappetitten.

Tak Oliekongen! Vigtig information :)

Skrevet
Oliekongen skrev, for 2 timer siden:

Desuden arbejder hun der hvor der lugter af dårlig fisk i opgangen.

Åbenbart ikke længere. Annoncen peger nu på 2800 Lyngby.

Skrevet

Ja det er en kæde der flytter de samme piger rundt mellem tre adresser i Lyngby, Farum og Herlev. Charmerende foretagende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.