Rasmus52 17 Skrevet 9. Marts, 2014 Må lige høre om noget har været på besøg hos hende, hun skriver 22år vil gerne høre om ros eller ris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moriarty 121 Skrevet 9. Marts, 2014 Husk at bruge efterlysningsforummet,nu er du ikke ny mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Marts, 2014 Hvis du søger på Husum Torv, så dukker der et par anmeldelser op. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 9. Marts, 2014 du er smuk og beskeden Bly 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
scrummy79 69 Skrevet 9. Marts, 2014 Hun er også på min top 3 "to do list" :-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 10. Marts, 2014 Helt enig i alle jeres rosende ord om Bly, men 22 år det har hun efter hånden været i nogle år, ikke at det gør noget men hvorfor ikke bare være ærlig og skrive sin rigtige alder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benji 110 Skrevet 10. Marts, 2014 Er det helt seriøst, at du vil starte endnu en diskussion om hende?? Lad nu vær' 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Marts, 2014 (edited) Helt enig i alle jeres rosende ord om Bly, men 22 år det har hun efter hånden været i nogle år, ikke at det gør noget men hvorfor ikke bare være ærlig og skrive sin rigtige alder Årh, helt ærligt Pool. Nu igen! Har du noget imod mig personligt, eller hvad er der galt med dig? Jeg er 22 år, det er jeg altså et par måneder endnu, nu det tilsyneladende er så vigtigt for dig må du gerne se den del af mit ID næste gang du besøger mig, hvis det kan få dig til at knytte sylten, for det er da belastende hele tiden at blive beskyldt for at lyve. Redigeret 10. Marts, 2014 af Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 10. Marts, 2014 Jeg undskylde Bly jeg har intet imod dig som jeg skrive så holder jeg med alle som skrive rosende ord om dig. Når det så er sagt så er det ca 2 år siden jeg var hos dig og der var du også 22 år, så det er muligt at du dengang bare ville gøre dig lidt ældre, så hermed min undskyldning. Mvh Pool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
futteman 29 Skrevet 3. April, 2014 hej Bly har gode anmeldelser. med det er bare lidt svært at få lavet en aftale der holder hun går meget op i at man melder afbud, som jeg godt kan forstå, men dette glæder vel også hende. det er sku lidt kedeligt, når man holder i Husum at får et svar tilbage på sin sms " jeg er syg i dag " og når man prøver at få bekræfte en aftale så kommer der svar tilbage så sent man ikke kan nå der til da det ikke alle der opholder sig omkring Husum, når man skriver tilbage at man ikke kan når det til aftalt tid men er forsinket med 15min bliver alt aflyst, selv om man skiver man vil prøve at nå det til aftalt til men det måske kun bliver til 5min forsinket, bliver der ikke svaret på så pt. er det dem der har været heldig der kan anmelde bly fra en der ked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MHH Skrevet 3. April, 2014 Desværre ikke første gang efterhånden..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2014 Når du gerne vil kommunikere herinde, så kan du ikke forvente at jeg kan tjekke beskeder hele tiden, futte. Naturligvis kan du ikke bare komme lallende kl. 13.15, når vi aftaler kl. 13.00, jeg har en kalender der skal hænge sammen, derfor vælger jeg at aflyse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
futteman 29 Skrevet 4. April, 2014 Det gør jeg bestemt ikke, men når vi er igang med at skrive sammen så forventer du svare på det Det gør du vil også Også er det ikke første gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1316 Skrevet 5. April, 2014 ... really people? For helvede var det her ikke uddebatteret i sidste tråd? Lad det nu ligge. Pool kommer med en kommentar om hendes alder (givetvis "ris", men noget som faktisk er det præcise formål med denne tråd), og pludselig stimler alle fanboys sammen om at beskytte Bly's ære (hvilket IKKE er formålet med denne tråd). Tag jer dog sammen. Ikke alle får samme behandling som jer, vær glade for i får hvad i kommer efter - so have a coke and a smile, and shut-the-fuck-up. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 5. April, 2014 Sjovt som sindene bliver bragt i kog når der er en som har det mindste negative at sige om Bly. Jeg havde jo kun en lille kommentar om hendes alder, der udover roste jeg hende. Sikken en ballade. Og hvis nogen føler de er blevet dårligt behandlet med div. Afbud så er det vel deres ret at skrive om det. Det er jo det vi har dette forum til. Bare ikke når det handler om Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 5. April, 2014 Sikken en ballade. Og hvis nogen føler de er blevet dårligt behandlet med div. Afbud så er det vel deres ret at skrive om det. Det er jo det vi har dette forum til. Bare ikke når det handler om BlySålænge at tråden/indlæg ikke er blevet slettet/censureret, så har alle haft mulighed/ret til at skrive det de vil.At der kommer kritik (både negativ og positiv) til en anmeldelse er noget der hører til, og viser, at anmeldelserne ikke nødvendigvis er den skindbarlige sandhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg