PeeHairy 332 Skrevet 28. April, 2020 Arne Diller skrev, 1 time siden: Ja det må være en del år siden, at Lise stoppede. Og ja, hun havde dusk. Første gang jeg besøgte hende (mere end 20 år siden) fik jeg lov at bolle hende også. Ellers tilbød hun kun blowjob. Og det fik jeg så mange gange siden. :-( dvs at du mener hun fortsat er stoppet? ja lyder mærkeligt - men teoretisk ku hun jo være startet igen? Ved du noget om hende i dag , Arne? Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1026 Skrevet 28. April, 2020 PeeHairy skrev, for 3 timer siden: dvs at du mener hun fortsat er stoppet? ja lyder mærkeligt - men teoretisk ku hun jo være startet igen? Ved du noget om hende i dag , Arne? Jeg har ikke hørt noget til hende i laaang tid. Hun plejede jo at annoncere i Travbladet. Og det gør jo ikke mere. Så mon ikke hun er gået på pension. Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14374 Skrevet 28. April, 2020 PeeHairy skrev, for 3 timer siden: dvs at du mener hun fortsat er stoppet? ja lyder mærkeligt - men teoretisk ku hun jo være startet igen? Ved du noget om hende i dag , Arne? Man kunne også respektere at damen er stoppet. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9445 Skrevet 28. April, 2020 Liv skrev, for 21 minutter siden: Man kunne også respektere at damen er stoppet. Helt enig. Tråden er fra 2014, og alligevel skal der udveksles kommentarer m.v omkring kvinden. Kan man ikke finde aktive annoncer på en GP, burde man nok kunne konkludere, at hun ikke modtager gæster. I det her tilfælde fra 2014, burde man måske også tænke "Hun lever nu et helt andet liv, og ønsker hverken kontakt eller omtale på EG" 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Peter den store 29 Skrevet 28. April, 2020 Hendes nr er stadig aktivt Ring og spørg hende Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 332 Skrevet 29. April, 2020 (edited) Liv skrev, den 28/4/2020 at 16:26: Man kunne også respektere at damen er stoppet. Det var sådan set også det jeg prøvede at finde ud af!! Jeg synes der er en tendens til her på siden, at ingen kan gøre eller skrive noget uden der kommer spydige og kritisk / nedladende kommentarer - som der også er flere af i denne tråd. Det synes jeg er en trist udvikling og jeg synes det er meget ødelæggende. Kunne vi ikke prøve at forbedre det? Redigeret 29. April, 2020 af PeeHairy Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14374 Skrevet 30. April, 2020 PeeHairy skrev, for 7 timer siden: Det var sådan set også det jeg prøvede at finde ud af!! Jeg synes der er en tendens til her på siden, at ingen kan gøre eller skrive noget uden der kommer spydige og kritisk / nedladende kommentarer - som der også er flere af i denne tråd. Det synes jeg er en trist udvikling og jeg synes det er meget ødelæggende. Kunne vi ikke prøve at forbedre det? Der er tre der har skrevet hun er stoppet, alligevel spørger du om hun virkelig er stoppet. Hvis damen ikke annoncerer og hun ikke gav dig nummeret inden, må du tro på at hun er stoppet. Det skriver jeg af hensyn til hende, ikke for at være nedladende, spydig eller hvad du vil. Diskretion er nummer et i denne branche. Lad pigerne være når de er stoppet. 7 Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 332 Skrevet 30. April, 2020 Liv skrev, for 14 timer siden: Der er tre der har skrevet hun er stoppet, alligevel spørger du om hun virkelig er stoppet. Hvis damen ikke annoncerer og hun ikke gav dig nummeret inden, må du tro på at hun er stoppet. Det skriver jeg af hensyn til hende, ikke for at være nedladende, spydig eller hvad du vil. Diskretion er nummer et i denne branche. Lad pigerne være når de er stoppet. Jeg spørger Arne Diller om noget. Det er da ikke indiskret over for 3. Person. Det forstår jeg ikke hvorfor du mener du skal bestemmer over? - et spørgsmål til han viden om sagen. Dette er en side hvor vi må skrive til hinanden!! Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14374 Skrevet 1. Maj, 2020 PeeHairy skrev, for 9 timer siden: Jeg spørger Arne Diller om noget. Det er da ikke indiskret over for 3. Person. Det forstår jeg ikke hvorfor du mener du skal bestemmer over? - et spørgsmål til han viden om sagen. Dette er en side hvor vi må skrive til hinanden!! Det er ikke et spørgsmål om, hvad jeg skal bestemme. Og ja, man må gene skrive til hinanden herinde, men man skal faktisk også tage hensyn til pigerne. Arne Diller og flere andre har skrevet at damen er stoppet. Så er den faktisk ikke længere, der er ikke mere at spørge om. Selv hvis Arne Diller knalder hende tre gange om dagen, er den ikke længere. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 332 Skrevet 2. Maj, 2020 Liv skrev, den 1/5/2020 at 08:17: Det er ikke et spørgsmål om, hvad jeg skal bestemme. Og ja, man må gene skrive til hinanden herinde, men man skal faktisk også tage hensyn til pigerne. Arne Diller og flere andre har skrevet at damen er stoppet. Så er den faktisk ikke længere, der er ikke mere at spørge om. Selv hvis Arne Diller knalder hende tre gange om dagen, er den ikke længere. Du bliver bare ved?! Ved ikke om du ikke forstår - eller bare en kontrær? Jeg havde et spørgsmål til en anden person - uddybende spørgsmål vedr. hans viden om hun fortsat var stoppet. Det var for det første ikke noget negativt om pigen. For det andet skal du da på ingen måde bestemme eller blande dig i om jeg må spørge om. Pas du dit og stil dine egne spørgsmål - især så længe du blander dine egne kæpheste ind i det og skælder ud over noget du ikke helt ved hvad egentlig handlede om! 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14374 Skrevet 2. Maj, 2020 PeeHairy skrev, for 7 timer siden: Ved ikke om du ikke forstår - Måske er det dig, der ikke forstår det med at lade pigerne være, når de er stoppet, men lad den bare ligge. God weekend. 2 Del dette indlæg Link til indlæg