ErnstOle 695 Skrevet 11. December, 2024 JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden: Så når en tissemand er inde i en tissekone så rør urinrøret ved kvindens skede eller hvad fabler du om.? Eller penetrere skeden urinrøret eller.? Du godt klar over at slimhinderne sidder også heeelt ude i enden af urinrøret ikke.? Altså udgangen der ved mænd er direkte synlig.. Du fik med at jeg skrev at hun skulle have rørt sig selv umiddelbart før handjobbet ikke.? For hvis ikke du lige havde fået det med så forstår jeg godt din påståelighed.. Når der er penetration rører slimhinderne hinanden og smitten kan ske derfra. En mand bliver ikke smittet ved et handjob ,selv om en smittet kvinde har rørt sig selv forinden hun giver. Ligesom man fx heller ikke bliver smittet ved at dele et håndklæde eller toilet med en smittet person. Du må gerne henvise til en troværdig artikel eller lignende, hvor det står helt konkret. Som jeg nævnte tidligere, så bør man kende lidt til bakteriernes formering og patogene egenskaber, hvis man vil forstå det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 11. December, 2024 (edited) ErnstOle skrev, for 23 minutter siden: Når der er penetration rører slimhinderne hinanden og smitten kan ske derfra. En mand bliver ikke smittet ved et handjob ,selv om en smittet kvinde har rørt sig selv forinden hun giver. Ligesom man fx heller ikke bliver smittet ved at dele et håndklæde eller toilet med en smittet person. Du må gerne henvise til en troværdig artikel eller lignende, hvor det står helt konkret. Som jeg nævnte tidligere, så bør man kende lidt til bakteriernes formering og patogene egenskaber, hvis man vil forstå det. Det kan selvfølgelig være du ikke finder videnskab.dk som troværdig men så begynder man vist at søge efter langt ude undskyldninger for ikke at ville godtage at man tog fejl.. Redigeret 11. December, 2024 af JenniferRomantica 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liveternusjovt 1 Skrevet 11. December, 2024 Hej alle sammen. Hold kæft der er mange svar :D Nå, men min egen læge mente ikke det var en køns sygdom, så de har endelig testet mit Urin, og fandt "Strepococcus Agalacitae", Fik dog først svar i dag, fordi de slet ikke ringede tilbage til mig med svar.... Så jeg var i Roskilde i går, og blev testet for Hiv + Syfilis, CE+ GA. Som jeg slef ikke har fået svar på endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 695 Skrevet 11. December, 2024 JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden: Det kan selvfølgelig være du ikke finder videnskab.dk som troværdig men så begynder man vist at søge efter langt ude undskyldninger for ikke at ville godtage at man tog fejl.. Som forventet så kunne du ikke finde en artikel hvor det godtgøres, at en mand kan få klamydia ved at modtage et handjob. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 11. December, 2024 (edited) ErnstOle skrev, for 7 minutter siden: Som forventet så kunne du ikke finde en artikel hvor det godtgøres, at en mand kan få klamydia ved at modtage et handjob. Du skrev “ligesom man ikke bliver smittet af at dele håndklæde eller toilet”.. Det bad du mig om at finde en artikel omkring.. Værsgo.. Men ellers så er der da et svar fra sexlinien: Du kunne jo også Google lidt selv hvis du tvivler sådan.. Det kunne være du blev klogere.. Og hvorfor er det lige pludselig blevet til at vi kun snakker om klamydia.? Der er jo andre kønssygdomme der kan give den beskrevne ubehag.. Redigeret 11. December, 2024 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 12. December, 2024 @ErnstOle kunne du finde noget galt med den sidste artikel.? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 695 Skrevet 13. December, 2024 JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden: @ErnstOle kunne du finde noget galt med den sidste artikel.? 1) Fordi tråden handler om klamydia/gonoré. 2) Igen så har du ikke fundet en artikel om handjob og klamydia (og gonoré). Kønssygdomme kommer ved smitte fra en række forskellige patogene. mikroorganismer. Du ved jo åbenbart godt, at virulensfaktorer spiller en stor rolle ved smitte, og at der selvfølgelig er forskel på de forskellige mikroorganismers egenskaber, herunder deres fysiologi og "smittepotentiale". Så jeg afventer stadig en artikel om smitte med klamydia/gonoré ved handjob. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 13. December, 2024 ErnstOle skrev, for 41 minutter siden: Så jeg afventer stadig en artikel om smitte med klamydia/gonoré ved handjob. Du simpelthen udefra rækkevidde.. Ts må selv vurderer hvad han mener er rigtigt eller forkert og så fortsætter du bare din påståelighed.. Google selv efter det.. Har fremført flere artikler.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 695 Skrevet 13. December, 2024 JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden: Du simpelthen udefra rækkevidde.. Ts må selv vurderer hvad han mener er rigtigt eller forkert og så fortsætter du bare din påståelighed.. Google selv efter det.. Har fremført flere artikler.. Ja, når man selv ikke forstår det man debattere om mere end hvad man overfladisk kan finde på google, så er det selvfølgelig andre, der er udenfor rækkevidde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 13. December, 2024 ErnstOle skrev, for 11 minutter siden: Ja, når man selv ikke forstår det man debattere om mere end hvad man overfladisk kan finde på google, så er det selvfølgelig andre, der er udenfor rækkevidde. Tror vores lille korrespondance viser hvem der er hvad så jeg gider ikke engang værdige det et svar.. Ts og andre kan jo læse hvad der er skrevet og vurderer hvad de finder anvendeligt eller korrekt og gå med det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest cirkusklovnen Skrevet 2. Marts Hvordan endte det Liveternusjovt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg