Hop til indhold
Liveternusjovt

Symptomer på klamydia/gonore på under 1 dag? - Smittet?

Recommended Posts

Hej.

Jeg har været sammen med en GP i onsdags (27-11) kl 16. Og dagen efter begyndte jeg at få symptomer som smerter i underlivet og brænede for nemmelse i urinrører og hovedet som kommer og går. Jeg fik BJ og derefter havde vi sex. Begge dele var med Kondom. Dog da vi var færdig med at ha sex så tog hun kondommet af med en vådserviett, og gav mig derefter et handjob. Jeg rørte slet ikke ved hendes miss. 

Det føles normalt at tisse og der er INTET udflåd. Det er faktisk som at den brænede fornemmelse bliver bedre når jeg har tisset kort.

Er dette bare et tilfælde? eller kan jeg godt ha blevet smittet med en af disse 2 ting? Jeg kan ikke rigtigt gå til lægen endnu da der self skal gå lidt tid endnu inden man for lavet disse test for at de er glydig.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ingen herinde som kan svare dig på, om du er blevet smittet.

Du har symptomer, så det eneste rigtige at gøre er at få en tid ved din læge. Nu siger du, at du ikke kan gøre det fordi der skal gå lidt tid inden man kan få lavet en test, men det er absolut ikke grund til at undlade kontakt til lægen. Husk på, at du nok ikke ligefrem kan få en akuttid for dette, så fra du ringer til lægen til du får en tid går der nemt en uge eller mere. I min by vil det for eksempel nemt tage 3 uger.

Ring på mandag og sig du har symptomer samt hvornår de startede / hvornår du tror du blev smittet. Så skal de nok sørge for at du får en test på et rigtigt tidspunkt.

Og undlad at have sex indtil da. Ja, det er træls, men man skal virkelig være moralsk tom for at have sex med symptomer og potentielt smitte andre mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jag tycker du ska testa dig, men du får avvakta lite först. Skulle jag gissa så är det nog prostatit du lider av. Har själv haft besvär med prostatit av och till och den har ofta gett mig såna symptom ganska snart efter sex och ofta är symptomen som urinvägsinfektion. Jag har ofta provat mig för olika könssjukdomar, men hittills har alla tester varit negativa..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror du skal lige tage det roligt. Du brugte kondom. Nogle gange kan man reagere overfølsomt på sæddræbende kondom sådan, at der svier lidt i pikken bagefter. Svie osv 24 timer efter lyder ikke som kønsygdom. Tag den med ro. Hold din pik for dig selv og se så om det hele ikke er faldet til ro om nogle dage. Det ville jeg gøre, men så længe du ikke er afklaret, så hold den hjemme i egne bukser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der burde ikke være tale om en kønssygdom hvis akten er foregået som du beskriver. Det kan jo også være noget andet. Men du har brug for en tid ved lægen, så du må hellere se at få taget kontakt mandag morgen. Lægen er den eneste der kan finde ud af hvad der kunne være galt. 
Held og lykke med det og god bedring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder som falske symptomer. Dem har jeg haft nogen gange, og de forsvinder altid når jeg bliver testet.

Så bestil en tid eller find et sted hvor du bare kan komme ind fra gaden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Når både blowjob og sex var med kondom, så er du ikke smittet af den omgang. Jeg har også prøvet at være nervøs og mærket både det ene og det andet, uden at der var noget som helst. Så det er ganske givet en psykisk reaktion.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hobrofyr

Lyder ret usandsynlig du skulle være smittet

med noget hvis I brugte gummi til både BJ og sex:huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske er du overfølsom overfor vådservietter.. Det har jeg mødt nogle mænd der var.. De frabeder sig normalt bare at jeg bruger vådserviet til at fjerne kondomet med bagefter.. 

Det i har lavet burde ikke kunne give en kønssygdom medmindre hun selvfølgelig brugte hånden på sig selv før hun gav dig handjob.. Så der en minimal risiko.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan også forekomme ved at orgasmen er blevet blokeret eller "forstyrret" så det ikke er kommet ud med fuld tryk har jeg hvertfald selv oplevet at det så smerter i en dag eller to

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liveternusjovt skrev, for 3 timer siden:

Jeg fik BJ og derefter havde vi sex. Begge dele var med Kondom

Af og til kan kondomer give uhensigtsmæssige tryk eller rivninger - så jeg ville se tiden an - og hvis du stadig efter 3 - 4 - 5 dage har en svidende brændende fornemmelse - og trang til vandladning hele tiden - så ville jeg gå til lægen. Evt. kan du også have fået en kønsygdom, inden du besøgte pigen, da man f.eks. også kan få klamydia ved at have fået noget smitte i øjnene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liveternusjovt skrev, for 10 timer siden:

Hej.

Jeg har været sammen med en GP i onsdags (27-11) kl 16. Og dagen efter begyndte jeg at få symptomer som smerter i underlivet og brænede for nemmelse i urinrører og hovedet som kommer og går. Jeg fik BJ og derefter havde vi sex. Begge dele var med Kondom. Dog da vi var færdig med at ha sex så tog hun kondommet af med en vådserviett, og gav mig derefter et handjob. Jeg rørte slet ikke ved hendes miss. 

Det føles normalt at tisse og der er INTET udflåd. Det er faktisk som at den brænede fornemmelse bliver bedre når jeg har tisset kort.

Er dette bare et tilfælde? eller kan jeg godt ha blevet smittet med en af disse 2 ting? Jeg kan ikke rigtigt gå til lægen endnu da der self skal gå lidt tid endnu inden man for lavet disse test for at de er glydig.. 

God søndag formiddag Liveternusjovt. Tag lige og puste ud,træk vejret stille og roligt. klamydia/gonore, kan de første tegn komme ses,mærkes efter 1-3 uger og du har brugt gummi, så burde du være på den sikker side og ikke være blevet smittet. Nu ved jeg ikke om du har været sammen med flere gp og hart ubeskyttet sex såsom oral, hvor disse evt kan man blive smittet igennem.

Men jeg lægger 2 links op, hvor du kan læse om symptomer, behandling m.m.

https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/sexsygdomme/sygdomme/bakterieinfektioner/gonorre/

https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/sexsygdomme/sygdomme/bakterieinfektioner/klamydia/

Jeg ønsker dig alt held fremover og håber på at du for nogle gode svar og ikke mindst finder ud af, hvad det er du er blevet smittet med, lille opfordring,lade være med at dyrke sex før du ved hvad du endelig fejler også videre.

Og rigtig god dag herfra 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liveternusjovt skrev, for 10 timer siden:

Hej.

Men hvis du for kønsvorter, kan du stadig smitte ved brug af gummi. Men de andre kan du stadig have sex,så længe du bruger kondom, men for en snak med din læge i første omgang,så du på den sikker side ved hvad det er du har eller er blevet smittet med.

https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/sexsygdomme/sygdomme/virusinfektioner/koensvorter-kondylomer/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Test for Klamydia - Gonore, kan klares med en urin prøve, og svaret på Labtesten kommer hurtigt.
Har været ude for at det er kommet samme dag. Du afleverer en prøve på din morgen urin til din læge (apoteker har prøve glas) og næste dag ligger svaret inde på din journal, som du kan se på nettet.

Redigeret af Chancen
text

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 1.12.2024 at 01:02: 

Det i har lavet burde ikke kunne give en kønssygdom medmindre hun selvfølgelig brugte hånden på sig selv før hun gav dig handjob.. Så der en minimal risiko.. 

Kønssygdomme smitter ved kontakt med slimhinder, så man bliver ikke smittet ved et handjob. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 1.12.2024 at 01:02:

Kønssygdomme smitter ved kontakt med slimhinder, så man bliver ikke smittet ved et handjob. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ErnstOle skrev, 1 time siden:

Så du tænker kun kønssygdomme smitter ved kontakt mellem to slimhinder:ph34r:.? Hvad sker der med de kønssygdoms bakterier der kommer på ens fingre hvis man rører ved en tissekone eller tissemand der har en kønssygdom.? Tænker du de dør fordi det ikke er en slimhinde de er på længere.? Bare sådan spontant i samme sekund eller:lol:.? 

IMG_4311.thumb.jpeg.376976836451221a69cfb75897b13dcc.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Så du tænker kun kønssygdomme smitter ved kontakt mellem to slimhinder:ph34r:.? Hvad sker der med de kønssygdoms bakterier der kommer på ens fingre hvis man rører ved en tissekone eller tissemand der har en kønssygdom.? Tænker du de dør fordi det ikke er en slimhinde de er på længere.? Bare sådan spontant i samme sekund eller:lol:.? 

IMG_4311.thumb.jpeg.376976836451221a69cfb75897b13dcc.jpeg

Stikker du dine fingre ned i urinrøret på mænd, når du giver dem et handjob?

Hvis nej, så sker smitten i de meget sjældne tilfælde indirekte fra hånden eller sexlejetøj til kropsåbninger, hvor der er slimhinder. Klamdydia-bakterien er intracellulær, det vil sige, at den ikke kan overleve eller formere sig uden for en celle.

Så nej, du får ikke klamydia af et almindeligt handjob.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 21 minutter siden:

Stikker du dine fingre ned i urinrøret på mænd, når du giver dem et handjob?

Hvis nej, så sker smitten i de meget sjældne tilfælde indirekte fra hånden eller sexlejetøj til kropsåbninger, hvor der er slimhinder. Klamdydia-bakterien er intracellulær, det vil sige, at den ikke kan overleve eller formere sig uden for en celle.

Så nej, du får ikke klamydia af et almindeligt handjob.

Der står jo direkte at smitten kan komme indirekte via fingre eller sex legetøj der har ingen former for slimhinder.. Smitten sidder jo også i sæden hos mænd.. Du rimelig påståelig omkring noget hvor selv forskerne må sige "det er rimelig usandsynligt men det kan ske":ph34r:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 35 minutter siden:

Der står jo direkte at smitten kan komme indirekte via fingre eller sex legetøj der har ingen former for slimhinder.. Smitten sidder jo også i sæden hos mænd.. Du rimelig påståelig omkring noget hvor selv forskerne må sige "det er rimelig usandsynligt men det kan ske":ph34r:.. 

Forskere? Du har lavet en enkelt google-søgning og tror du har svaret uden at kende til bakteriers fysiologiske egenskaber.

Smitten skal jo, på grund af at chlamydia trachomatis er en intracelluær bakterie, ske til en slimhinde. Dette er ikke tilfældet ved et handjob.

Jeg vil anbefale dig at sætte dig lidt ind i det, ellers er det svært for dig at forstå de "forskere" du henviser til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 32 minutter siden:

Forskere? Du har lavet en enkelt google-søgning og tror du har svaret uden at kende til bakteriers fysiologiske egenskaber.

Smitten skal jo, på grund af at chlamydia trachomatis er en intracelluær bakterie, ske til en slimhinde. Dette er ikke tilfældet ved et handjob.

Jeg vil anbefale dig at sætte dig lidt ind i det, ellers er det svært for dig at forstå de "forskere" du henviser til.

Så fordi jeg har taget et hurtigt screenshot og delt så kan jeg ikke have tjekket andet.? Det må du lidt længere ud på landet med.. Smitten sidder som sagt også i sæd.. Hvilket ikke er en slimhinde såvidt jeg er informeret.. 

Og ja den skal ske TIL en slimhinde (urinrør, skede eller øjne eller næse eller mund osv osv osv) men den skal ikke absolut ske FRA en slimhinde til en anden.. Så jeg ved ikke hvorfor du mener det slet ikke kan ske når de artikler jeg har læst fortæller at det er højst usandsynligt (som jeg skrev) men at det kan ske.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 6.12.2024 at 11:43:

Så fordi jeg har taget et hurtigt screenshot og delt så kan jeg ikke have tjekket andet.? Det må du lidt længere ud på landet med.. Smitten sidder som sagt også i sæd.. Hvilket ikke er en slimhinde såvidt jeg er informeret.. 

Og ja den skal ske TIL en slimhinde (urinrør, skede eller øjne eller næse eller mund osv osv osv) men den skal ikke absolut ske FRA en slimhinde til en anden.. Så jeg ved ikke hvorfor du mener det slet ikke kan ske når de artikler jeg har læst fortæller at det er højst usandsynligt (som jeg skrev) men at det kan ske.. 

Ja og som jeg skrev tidligere, så vil en mand kun blive smittet ved at modtage et, hvis der sker penetration af urinrøret. Og så er det vel nok ikke tale om et handjob. 

Så hvis man skal smittes af fingre, så skal der ske en form for penetration(berøring af slimhinde), da smitten sker til slimhinder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ErnstOle skrev, 1 time siden:

Ja og som jeg skrev tidligere, så vil en mand kun blive smittet ved at modtage et, hvis der sker penetration af urinrøret. Og så er det vel nok ikke tale om et handjob. 

Så hvis man skal smittes af fingre, så skal der ske en form for penetration(berøring af slimhinde), da smitten sker til slimhinder. 

Så når en tissemand er inde i en tissekone så rør urinrøret ved kvindens skede eller hvad fabler du om.? Eller penetrere skeden urinrøret eller.? Du godt klar over at slimhinderne sidder også heeelt ude i enden af urinrøret ikke.? Altså udgangen der ved mænd er direkte synlig.. Du fik med at jeg skrev at hun skulle have rørt sig selv umiddelbart før handjobbet ikke.? For hvis ikke du lige havde fået det med så forstår jeg godt din påståelighed.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...