Hop til indhold

Hottie fra Aarhus- nu i Ørestaden

Featured Replies

Skrevet

Hot hot hotest Hottie. Har forsøgt tidligere at få hendes og min kalender til at gå op. Her til morges lykkedes det så, og vi fandt en tid nogle timer senere. 

1 time med gfe og kys.

https://nympho.link/n19982/6886/hottie

Nemt at finde, og lige så med parkering i det nærmeste p hus. 

Hun tager imod mig i lækkert lingeri og med smil. Hurtigt bad til mig og klar til at se nærmere på den søde pige. 

Hendes mål og alder er som beskrevet og alt på hende er naturligt. Lækre søde bryster, ja næsten ungpige agtige. 

Jeg fik virkelig et godt indtryk og lidt klynk i den efterfølgende kysse tur på hendes krop. Hun er virkelig smuk. Første tur sluttede som det skal og den efterfølgende pillow snak gik godt. Hun er en veluddannet pige med ben i næsen, og en god bevidsthed om det hun laver. 

Efterfølgende fik vi prøvet et par gode stillinger, men jeg havde desværre overvurderet mine evner så nåede ikke afslutning nr 2. Min egen skyld. 

Hun er sød og meget behageligt selskab. Ikke sidste gang jeg besøger hende. Om det så er i København eller Aarhus må tiden vise. 

Hun er her i de næste 14 dage.

Redigeret af nybegynder11

Skrevet

Noget af et tillæg for økofransk.
Hvordan er ansigtet? 
Brysterne ser umiddelbart ikke naturlige ud på billederne. Eller måske kraftig Photoshop?

Skrevet
G.G. skrev, for 1 time siden:

Noget af et tillæg for økofransk.
Hvordan er ansigtet? 
Brysterne ser umiddelbart ikke naturlige ud på billederne. Eller måske kraftig Photoshop?

Hendes bryster er ægte og ikke pumpede som de måske ser ud på billedet. Hun er virkelig virkelig sød og giver fantastisk service. Men for at være ærlig blev jeg lidt skuffet over hendes ansigt. Men måske foretrækker jeg bare en anden type.

Redigeret af peterfils

Skrevet

Good morning, 

Thank you everyone for kind and sweet words. I don't use Photoshop, I m natural , 75B breast , 53 kg, curvy body. 

I consider myself beautiful- and too young to wear makeup every day when I work. I don't want to ruin my natural beauty skin to impress anyone... 

Thank you <3 much love! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.