Hop til indhold

EG profilnavne i kontakt med GP'ere?

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Crabman skrev, for 2 timer siden:

Ved ikke lige hvordan man skal udnytte sit navn på en dårlig måde

...Jeg tror jeg ville få mere end svært ved, at købe service hos de danske GP'ere, hvis de kendte mit profilnavn. Så det vil være selvmål for mig at oplyse. Så dér udnyttes oplysningen på en for mig dårlig måde :)

Ok, og undskyld. Jeg tror ikke det var den retning, du havde tankerne @Crabman.

Skrevet
Probator skrev, for 3 timer siden:

...Jeg tror jeg ville få mere end svært ved, at købe service hos de danske GP'ere, hvis de kendte mit profilnavn. Så det vil være selvmål for mig at oplyse. Så dér udnyttes oplysningen på en for mig dårlig måde :)

Ok, og undskyld. Jeg tror ikke det var den retning, du havde tankerne @Crabman.

Skulle lige til at skrive -at gp må jo have så få kunder -hvis man tror de sidder og nærlæser herinde -men så kom jeg i tanke om @Crabman's budget -og det han har brugt på, at besøge gp -hvis en gp fik ham som stamkunde -ville hun jo havde skudt papagøjen... (guldfuglen) -så forstår man straks et og andet igen;-) og hvis gp så følger lidt med herinde -kan de jo hurtig spotte "a big spender" og hvor mange kunder behøver de så i øvrigt lige at have...gggg  Og som "mr. @Crabman" vil det nok åbne nogle døre, som ellers er lukket for alm. godtfolk hos de helt dyre damer mm. 

Også nemt spotte os andre fattigerøve, de ikke behøver at bruge kræfter på -da de ved der kun er en beskeden mønt at hente...tsk...tsk...tsk...

Hvor er det hele enkelt og åbentlyst...ggg 

Redigeret af Møffe
fejl

Skrevet
Møffe skrev, for 5 minutter siden:

Skulle lige til at skrive -at gp må jo have så få kunder -hvis man tror de sidder og nærlæser herinde -men så kom jeg i tanke om @Crabman's budget -og det han har brugt på, at besøge gp -hvis en gp fik ham som stamkunde -ville hun jo havde skudt papagøjen... (guldfuglen) -så forstår man straks et og andet igen;-) og hvis gp så følger lidt med herinde -kan de jo hurtig spotte "a big spender" og hvor mange kunder behøver de så i øvrigt lioge at have...gggg  Og som "mr. @Crabman" vil det nok åbne nogle døre, som ellers er lukket for alm. godtfolk hos de helt dyre damer mm. 

Også nemt spotte os andre fattigerøve, de ikke behøver at bruge kræfter på -da de ved der kun er en beskeden mønt at hente...tsk...tsk...tsk...

Uuuuuha misundelse er en grim ting :rolleyes:

En mønt er vel en mønt uanset hvem der har den? Den der har grisen - bestemmer prisen.

Har du overvejet at prioritere anderledes - eller endnu bedre - at spare op :huh:

Skrevet
Needy skrev, for 10 minutter siden:

Uuuuuha misundelse er en grim ting :rolleyes:

En mønt er vel en mønt uanset hvem der har den? Den der har grisen - bestemmer prisen.

Har du overvejet at prioritere anderledes - eller endnu bedre - at spare op :huh:

-ikke det der lignere. Er du? 

Jeg har nøje læst tråden igennem, og mit budskab handler ikke om noget af det du skriver... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.