Hop til indhold

Pre cum eller præejakulat, en overraskelse for mig, er jeg den eneste?

Featured Replies

Skrevet

Vi fyre kender fænomenet med at der kan komme en dråbe eller to ud af vores bedste ven når man er opstemt enten ifb. at man ser en fræk video eller er sammen med en skøn dame.

Jeg vil gerne dele en oplevelse jeg havde her den anden dag, som overraskede mig en del.

Jeg var sammen med en dame (sex var formålet) jeg havde varmet hende op med lidt håndarbejde og tænkte at nu var det tid til at vise hende mine orale færdigheder, efter et stykke tid med mig på knæ foran briksen godt begravet i hendes skød, med godt med lyde og bevægelser fra hendes side, ville jeg lige tjekke om føromtalte ven var klar til action..

Den følelse jeg fik da min hånd nærmede sig, var mildest tal overraskende da der nærmest var guirlander (det er jo snart jul) med pre cum dernede, jeg har før oplevet en dråbe eller to, men aldrig den mængde som her.

Har i andre oplevet noget lignende, nok mest henvendt til fyrerne men damerne må gerne byde ind ;).

Der var ihvertfald ingen tvivl om at vi begge (eller alle 3) var klar til hvad der skete bagefter.

Skrevet

Det sker rigtig tit.. For mange mænd.. Jeg tror det måske også hænger sammen med at mænds bækkenbund med årene bliver slappere og mænd glemmer måske at træne knibeøvelser.. Derfor få sæden måske mere frit løb så at sige:P.. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Det sker rigtig tit.. For mange mænd.. Jeg tror det måske også hænger sammen med at mænds bækkenbund med årene bliver slappere og mænd glemmer måske at træne knibeøvelser.. Derfor få sæden måske mere frit løb så at sige:P.. 

Med årene….har du gang i noget alders shaming :D

Bare fordi du er ung og ser godt så, bare rolig jeg forstår hvad du mener.

Nu var det ikke rigtig sæd men den gennemsigtige slags, måske du har ret og mere træning er løsningen ikke at det var et problem for mig, det var mere mængden ift. hvad jeg tidligere har oplevet tilbage i 1900 tallet he he.

Skrevet
Max Power skrev, for 35 minutter siden:

Med årene….har du gang i noget alders shaming :D

Bare fordi du er ung og ser godt så, bare rolig jeg forstår hvad du mener.

Nu var det ikke rigtig sæd men den gennemsigtige slags, måske du har ret og mere træning er løsningen ikke at det var et problem for mig, det var mere mængden ift. hvad jeg tidligere har oplevet tilbage i 1900 tallet he he.

Sådan følte jeg også sidst jeg skulle bestille p-piller - hvilket jeg ikke måtte - og damen sagde “når man nå en hvis alder”:lol:.. Var lige ved at sige “Hov hov unge dame” men det ville bare få mig til at virke endnu ældre:ph34r::lol:.. 

Jeg tænker ikke det er et problem for hverken dig eller din evt sexpartner.. Det giver jo nok bare noget mere friktionsfri sex:P.. 

Skrevet

Hos mig kan der også godt komme en del når begejstringen tager mig, jeg er sådan lidt pinlig over det nogle gange, men jeg tror aldrig jeg har oplevet at pigen tog negativt imod det. Det viser vel egentlig også bare min begejstring :D

Skrevet
Skilgannon skrev, for 6 minutter siden:

Hos mig kan der også godt komme en del når begejstringen tager mig, jeg er sådan lidt pinlig over det nogle gange, men jeg tror aldrig jeg har oplevet at pigen tog negativt imod det. Det viser vel egentlig også bare min begejstring :D

Jeg synes det er voldsomt frækt så det behøver du ikke være pinlig over.. Jeg tror nogle kvinder nok har det som mig.. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden:

Sådan følte jeg også sidst jeg skulle bestille p-piller - hvilket jeg ikke måtte - og damen sagde “når man nå en hvis alder”:lol:.. Var lige ved at sige “Hov hov unge dame” men det ville bare få mig til at virke endnu ældre:ph34r::lol:.. 

Jeg tænker ikke det er et problem for hverken dig eller din evt sexpartner.. Det giver jo nok bare noget mere friktionsfri sex:P.. 

Tak for den måde du tager mine kommentarer på, og svarer igen.

Nej det var ikke et problem overhovedet.

Skrevet

Det værste er da når det allerede kommer mens man stadig har underbukserne på :wacko::P

Skrevet
  • Author
Milner skrev, for 5 timer siden:

Det værste er da når det allerede kommer mens man stadig har underbukserne på :wacko::P

Ja og nej, men Jens Lynerne på opdager/går man glip af den fulde oplevelse af guirlande effekt og måske erkendelsen af hvor liderlig du egentlig er.

Jeg mener i min/vores alder (jf.@JenniferRomantica) hvem har ikke døjet med en våd plet i buksen som skulle bortforklares, undskyld Jennifer.

Skrevet
Milner skrev, den 30.11.2024 at 16:53:

Åh ja, den kender jeg godt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.