Uklogtannonym 31 Skrevet 30. November, 2024 https://annoncelight.dk/showad/406571 Jeg har nu siddet og kigget lidt længe på hende her, ikke så meget på hendes profil og ingen nyere anmeldelser. Derfor tænkte jeg, fuck it, og tog kontakt og fik aftalt en tid med hende. Vi aftalte klokken 10, og lidt før skrev hun at hun var klar 10.05, det var ok skrev jeg. Jeg ringede på døren, blev lukket ind af en meget pæn lille petite thai, som ligner billederne 100% og, i forhold til alder, så er hun mellem de 25-30, nok tættere på 25. Jeg havde enligt tænkt på 1 times b2b, med en hånder til sidst, for 1000kr. Men da hun havde taget tøjet af, blev jeg mere forelsket i fp til 1000/30 min. Hun er meget naturlig, små bryster, ingen silikone, ingen unaturlig krops form. Det gjorde hende intet at skifte til fp. Vi fik begge tøjet af, jeg lagde mig på disken, som er en rigtig massage briks, ikke en seng. Efter en god omgang massage, over hele ryggen, lænd og fødder, fik jeg besked på at vende mig om, og så fik jeg ellers bryster og kys over hele brystkassen, lidt slik og sut på både hende og mine brystvorter. Da hun skulle til at give mig et bj, startede hun ud med at bruge en kvart pakke vådservietter. (Jeg kommer altid nyvasket), samt at hun tøvede meget med at give bj, jeg spurgte hende om hun ville sætte kondom på, det gjorde hun og så fik jeg godt nok suttet fløjte. Efter en 5 mins bj, tænkte jeg at det var tid til lidt mere sjov, jeg gav tegn til missionær, og det var hun straks med på, med et godt udkig på hendes krop, måtte jeg også lidt prøve lidt bagfra. Så jeg fik hende vendt om, fik hendes ben på gulvet og hende foroverbøjet hen over briksen. Med alt det, gik der ikke længe før jeg blev færdig. Jeg fik en god omgang aftørring derefter og så spurgte hun om jeg ville med i bad, hvem vil dog sige nej til det med hende? Så vi nuppede hurtigt et bad sammen og fik sagt farvel. Alt i alt, vil jeg klart anbefale hende, naturlig krop, bærer ikke præg af hun har børn, hun er sød, griner og giver faktisk en god omgang "blød" massage. Hun får 7/10 massage 8/10 blow. 9/10 sex 3/10 for engelsk sprog, tror ikke det er hende man skriver med på sms, da de svarer dansk tilbage, og det kan hun ikke snakke. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
webstar 2 Skrevet 2. December, 2024 Tak for en go anmeldelse. lige nogle få spørgsmål. hvad står FP for ? og kan du komme nærmere ind på hvad hun tilbyder da annoncen er lidt sparsom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 276 Skrevet 3. December, 2024 FP=fuld pakke =sex Vh B70 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Uklogtannonym 31 Skrevet 4. December, 2024 webstar skrev, den 2.12.2024 at 23:51: Tak for en go anmeldelse. lige nogle få spørgsmål. hvad står FP for ? og kan du komme nærmere ind på hvad hun tilbyder da annoncen er lidt sparsom Hej - jeg skriver normalt kun det jeg bestiller, hvis man er interesseret i at besøge hende, må man kontakte hende. Hun sender en liste med ydelser og priser hvis man spørger om det, ellers har hun en liste på stedet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamframidtjylland 13 Skrevet 7. Januar (edited) Spørgsmål hvordan er parkers muligheder Redigeret 7. Januar af hamframidtjylland . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg