Hop til indhold

Utrolig akavet episode

Featured Replies

Skrevet

Jeg var i Jylland af arbejdsmæssige årsager, og tænkte selvfølgelig at jeg skulle give et dejligt visit efter arbejde. Jeg får sat aftalen op, og jeg får tilsendt adressen hvilket er et ret prestige lejlighedskompleks. På vej op sker der det utænkelige. Vi var i alt 4 sendt afsted til Århus, og jeg løber simpelthen ind i 1 ud af de 4 i opgangen… Hvad fuck er chancen:lol: det var som en episode fra klovn, vi er begge ret unge, og jeg er ret ny så kender ham ikke som sådan. Selvom det var MEGET tilfældigt at vi møder hinanden, så var der ingen af os der spurgte “Hva fanden laver du her” hvilket kun kan betyde en ting

samtalen gik nogenlunde sådan her

elevator åbner - begge stirrer på hinanden

“Hej igen” siger jeg for at bryde tavsheden

”ja hej igen” siger han

Vi kigger så igen på hinanden, vi begge overvejer at spørge “hvad laver du her” eller noget lignende, men ingen gjorde det. 

vi bytter plads - jeg går ud af elevatoren, han går ind

”farvel, hyg dig” siger han

”ja vi ses måske i morgen” siger jeg…

håber fandme der er nogen der har oplevet lignende, for hvis i har så del det endelig så jeg kan få det lidt bedre:lol:

Skrevet

Tag det roligt , i er jo partners in crime. Langt værre hvis han stak hovedet ud og var den sure nabo ! kan du forestille dig det ? 

Skrevet

Du er simpelthen nødt til at fortælle om jeres møde dagen efter på arbejde :ph34r::lol:

Skrevet

@Kandenklappe du glemt helt at lave en  anmeldelse af GP :) du kan ikke nøjes med at dele oplevelsern med kollegaen :D

Redigeret af lille_peter

Skrevet

Tak for en god historie, keep up the good work, og hold os opdaterede.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.