Kandenklappe 73 Skrevet 29. November, 2024 Jeg var i Jylland af arbejdsmæssige årsager, og tænkte selvfølgelig at jeg skulle give et dejligt visit efter arbejde. Jeg får sat aftalen op, og jeg får tilsendt adressen hvilket er et ret prestige lejlighedskompleks. På vej op sker der det utænkelige. Vi var i alt 4 sendt afsted til Århus, og jeg løber simpelthen ind i 1 ud af de 4 i opgangen… Hvad fuck er chancen det var som en episode fra klovn, vi er begge ret unge, og jeg er ret ny så kender ham ikke som sådan. Selvom det var MEGET tilfældigt at vi møder hinanden, så var der ingen af os der spurgte “Hva fanden laver du her” hvilket kun kan betyde en ting samtalen gik nogenlunde sådan her elevator åbner - begge stirrer på hinanden “Hej igen” siger jeg for at bryde tavsheden ”ja hej igen” siger han Vi kigger så igen på hinanden, vi begge overvejer at spørge “hvad laver du her” eller noget lignende, men ingen gjorde det. vi bytter plads - jeg går ud af elevatoren, han går ind ”farvel, hyg dig” siger han ”ja vi ses måske i morgen” siger jeg… håber fandme der er nogen der har oplevet lignende, for hvis i har så del det endelig så jeg kan få det lidt bedre 2 24 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 417 Skrevet 29. November, 2024 Jamen så er han da nok også på Eroguide 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 288 Skrevet 29. November, 2024 Tag det roligt , i er jo partners in crime. Langt værre hvis han stak hovedet ud og var den sure nabo ! kan du forestille dig det ? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2553 Skrevet 29. November, 2024 Så skal visitkortne lige opdateres . Kollegaer og hulbrøder 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 99 Skrevet 29. November, 2024 Du er simpelthen nødt til at fortælle om jeres møde dagen efter på arbejde 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2553 Skrevet 30. November, 2024 (edited) @Kandenklappe du glemt helt at lave en anmeldelse af GP du kan ikke nøjes med at dele oplevelsern med kollegaen Redigeret 30. November, 2024 af lille_peter 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 641 Skrevet 30. November, 2024 Tak for en god historie, keep up the good work, og hold os opdaterede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg