Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej herinde

Jeg har lige et spørgsmål, måske der er nogen kloge hoveder der kan komme med nogen ideer, jeg har booket et hotel til i weekenden, med en kvinde jeg har haft et godt øje til igennem nogen år, vi er begge gifte, hun siger sex ikke er en del af vores aftale selvom vi skal mødes på hotel, men at det kommer naturligt, hvis lysten er der. Nu er mit spørgsmål så, hvad jeg skal gøre for at bløde hende op, så jeg kan få lov til at komme i bukserne på hende, tænker selvfølgelig at ta noget alkohol med så det måske kan løsne lidt op, nogen der har andre ideer til hvad jeg kan gøre?

Redigeret af Mulle007

Skrevet

I mine øjne er en flaske vin super at have med, men du skal nok lade være med at prøve for meget og bare lade det ske hvis det sker.

Jeg kan sagtens forstå du gerne vil, men hvis du går for hårdt efter det, så bliver det hurtigt til noget pres  for hende og jeg tænker det er en kæmpe turn off I så fald. Hun har klart meldt ud at du ikke skal forvente sex, men hun tager også på hotel med dig, så det er jo Skjold muligt at det sker, men du skal passe på ikke at spænde ben for dig selv

Skrevet

Jeg havde personligt skrevet sådan hvis jeg ikke gad mere sexsnak og allerede var lidt afskrækket men ikke ville aflyse fordi jeg ikke ville skuffe den anden person^_^.. 

Når først den tanke er kommet for mig så kan man prøve alle de forskellige “låsedirke” der findes i ens repetoire og det ville ikke gøre eller rykke på noget som helst.. Så jeg har ikke lige noget godt insiderråd desværre.. 

Skrevet
  • Author
Skilgannon skrev, for 11 minutter siden:

I mine øjne er en flaske vin super at have med, men du skal nok lade være med at prøve for meget og bare lade det ske hvis det sker.

Jeg kan sagtens forstå du gerne vil, men hvis du går for hårdt efter det, så bliver det hurtigt til noget pres  for hende og jeg tænker det er en kæmpe turn off I så fald. Hun har klart meldt ud at du ikke skal forvente sex, men hun tager også på hotel med dig, så det er jo Skjold muligt at det sker, men du skal passe på ikke at spænde ben for dig selv

Ja helt enig. Det virker ikke til det udelukket, men jeg skal spille kortene korrekt.

Skrevet
Mulle007 skrev, for 58 minutter siden:

hun siger sex ikke er en del af vores aftale selvom vi skal mødes på hotel, men at det kommer naturligt, hvis lysten er der

Mon ikke det er hendes måde at sige, at hvis I to skal noget med hinanden på lidt længere sigt, så skal du som person også have andet at byde på end kun sex?

I øvrigt fine svar fra @Skilgannon og @JenniferRomantica.

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Jeg havde personligt skrevet sådan hvis jeg ikke gad mere sexsnak og allerede var lidt afskrækket men ikke ville aflyse fordi jeg ikke ville skuffe den anden person^_^.. 

Når først den tanke er kommet for mig så kan man prøve alle de forskellige “låsedirke” der findes i ens repetoire og det ville ikke gøre eller rykke på noget som helst.. Så jeg har ikke lige noget godt insiderråd desværre.. 

Hun lagde selv op til hun vil mødes. Jeg foreslog i sjov vi kunne lave en tur på et hotel. Det godkendte hun. Så tænker ikke det er et direkte afslag. 

Skrevet
Mulle007 skrev, for 40 minutter siden:

Hun lagde selv op til hun vil mødes. Jeg foreslog i sjov vi kunne lave en tur på et hotel. Det godkendte hun. Så tænker ikke det er et direkte afslag. 

Vi er nok heller ikke ens hvilket mennesker sjældent er.. Jeg havde bare reageret sådan og den besked havde betydet ingen sex for mig^_^.. Eller i hvertfald et “nu bevæger du dig meget tæt på turn-off”.. 

Skrevet

Du skal ikke lytte til dem der er negative i tråden. Jeg har været i præcis samme situation.

Jeg havde en kollega som jeg havde flirtet lidt med. På et tidspunkt vinder jeg et weekendophold for to i en konkurrence. Hun siger lidt drillende, at jeg skal tage hende med. Det sagde jeg selvfølgelig ikke nej til, og efterfølgende gjorde hun det gentagne gange klart, at hun har en kæreste, og at vi ikke skal mødes for at have sex.

Kvinder tager ikke på hotel med mænd bare for at snakke og have en hyggelig aften. Jeg endte heldigvis også med at have sex med hende flere gange under opholdet. Spørg dig selv hvor ofte dine venner og bekendte har været på hotel med fremmede kvinder, uden at der var en interesse for hinanden.

Hvis I allerede har et godt øje til hinanden, så vil jeg bare fortsætte den stil, men du skal skrue mere op for fliteriet og charmen.

Det er super vigtigt med fysisk kontakt. Giv hende et langt kram når I mødes, rør hendes arm kort imens du siger noget til hende, læg din hånd på hendes skulder, hånd, lår. Jeg kan ikke understrege hvor vigtigt det er med fysisk kontakt. Det skaber tillid og tiltrækning, men der er også nogle fysiologiske grunde, hvor der bliver udløst noget kemi i kroppen.

Det lyder til at I allerede har en god relation, så jeg antager ikke at I får svært ved at holde en samtale kørende. Få hende til at grine og gå efter det der på engelsk kaldes "cocky funny".

Engang imellem så kig på hende imens du tænker på hvor meget du vil kneppe hende. Mange vil sikkert mene at jeg er tosset, men kvinder har en hel syg evne til at aflæse mænd. Så hvis du kigger på hende på en måde hvor du viser du har lyst til hende, så smitter det af. Du skal i det hele taget have et mindset om at du er en fandens karl, og at du i aften endelig vil få fat i hende.

Kvinder gider ikke kedelige usikre mænd. Hvis din mavefornemmelse er rigtig, så tag initiativ. Du får aldrig så god en chance som du har nu.

Eroguide er i øvrigt nok det dårligste sted at få råd omkring kvinder. Reddit har en række gode subs med verdensklasse indhold.

Held og lykke!

Redigeret af plasticlove

Skrevet
Mulle007 skrev, for 2 timer siden:

hun siger sex ikke er en del af vores aftale selvom vi skal mødes på hotel, men at det kommer naturligt, hvis lysten er der

Du er heldig at: "gifte kvinder sladrer ikke" ;-)

Skrevet

...og når i mødes må du intet fortælle om negative forhold fra dit liv. Kun fortæl lidt om dig selv. Kun gode ting, og du må på ingen måder forfalde til blærehistorier.

Brug tiden på at stille hende spørgsmål. Få hende til at fortælle om sig selv. Det vil få hende til at føle nærhed og kontakt med dig.

Tag en lille gave med som du ved, hun gerne vil modtage. Så udtrykker du at du har haft positiv interesse i hende. Pas på. Det må IKKE blive overvældende.

Når hun så begynder at nærme sig dig, bør du have is i maven og spille kostbar, så hun skal gøre mere for rigtig at vække din interesse...

Jeg glemte lige at den medbragte alkohol, selvfølgelig er hendes yndlings drink, som du naturligvis godt ved, hvad er :)

Redigeret af Probator
Tilføjelse.

Skrevet

Jeg har ikke læst en hver kommentar...

Men hvis jeg skrev du må ikke forvente sex.... Så mener jeg nej til sex og vil bare lære dig og din person bedre at kende i ,,trykke,, rammer uden andre kan se mig med en ande mande. 

Jeg mener hun er gift, og vil måske føre hun blev utro med dig være sig sikker med dig og er måske absolut ikke parat endu at være utro selvom hun leger med tankerne. Men det er gætværk...

Lade os høre hvad er da sket. 

Var ved den aftalte penge involveret? Eller helt privat? 

Skrevet

Jeg har været i nogenlunde lignende situation, dog ikke med hotel men hjemme hos mig selv efter en date.
Der blev nævnt flere gange, at der ikke skulle ske mere, bare fordi vi gik op i lejligheden, hvilket jeg accepterede. For 1,5 døgn senere at sende hende hjem uden så meget søvn.

Hvad der bliver sagt og hvad det ender ud i, stemmer ikke altid overens. Men lad vær at virk desperat for at få sex. Accepter at I ikke skal have sex, men charmer trusserne af hende i stedet og lad tiden gå sin gang. Måske du alligevel får lov at dyppe snablen, but be cool dude!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.