Hop til indhold

Hvad sker der med de priser!!

Featured Replies

Skrevet

Nu giver jeg mig ind i en tråd hvor jeg kan få nemt en shitstorm tilbage.... Hahaha... 

Men bare lige en ting. Piger bruger ikke kun priser for at giver priser... Jo serførlige skal da være en prise. Men med priser kan man faktisk styr hvem henvender sig til en og med hvilken behov. 

Mine priser starter ikke under 1000 kr og den ved 1000 indebærer ikke sex. Og jeg tilbyder ikke behandlinger under 30 min. 

I har ret,  nogen kunder få jeg ikke i huset med det, men det er lige den formålet som jeg har og andre piger har med det. 

De mænder, som er ligesom 10 min slagbormaskine som helst skal gå hver dag til en GP... de komme nok ikke til mig. Men jeg er også på ingen måde afhængig af den slags ,,hobby penge,,  som måske andre piger. 

Men tilgengæld få jeg mange henvendelser for de behandlinger som koster 3700 og gå over 3 timer som jeg selv nyder også allermest at være med.

Piger sætter ikke kun priser for at give en pris og tjene penge, også for at være strategisk i hvilke kunder henvender sig til en.

Mange hilser

Skrevet
cowgirl.90 skrev, for 5 timer siden:

Piger sætter ikke kun priser for at give en pris og tjene penge, også for at være strategisk i hvilke kunder henvender sig til en.

Det har jeg også skrevet herinde en håndfuld gange til de nyere piger der skriver om råd eller nævner kunder der ikke respekterer deres regler, grænser eller priser m.m. 

Man kan ikke helgardere sig fuldstændigt overfor dårlige kunder men man kan godt grovsortere de værste Hjallerup Marked pris kræmmere fra og dem der bare skal bruge en kvinde som menneskelig fleshlight. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.