Hop til indhold

Meena, Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Meena et par gange

Hun er rigtig meget fokuseret på gæsten, og så synes jeg hun har en vildt lækker krop og et dejligt væsen med udstråling 

Jeg glæder mig til næste gang

https://annoncelight.dk/showad/413699

Redigeret af KHansen58

Skrevet

Jeg har også besøgt hende et par gange. Er helt enig. En moden dejlig kvinde med super service.

Skrevet

Linket virker ikke mere

Skrevet

Det virker kun når hun er aktiv. Prøv senere i dag.

Skrevet

Jeg har nok bare været lidt uheldig på dagen. Hendes blow var ikke særlig dybt, lidt slikkepindeagtigt og der blev ikke lagt op til 69/slik af fisse, selvom jeg spurgte til det. Men rigtig god massage og hun knepper lige så hurtigt som stemplet på en tunet Puck Maxa med fuld gas. Og hun er meget sød og venlig. Jeg napper sgu’ en tur mere på hende så…

Skrevet
Titommeren skrev, den 13.12.2024 at 11:48:

Jeg har nok bare været lidt uheldig på dagen. Hendes blow var ikke særlig dybt, lidt slikkepindeagtigt og der blev ikke lagt op til 69/slik af fisse, selvom jeg spurgte til det. Men rigtig god massage og hun knepper lige så hurtigt som stemplet på en tunet Puck Maxa med fuld gas. Og hun er meget sød og venlig. Jeg napper sgu’ en tur mere på hende så…

Jeg bad hende om at være "slow". Det hjalp og jeg havde en super oplevelse og kommer gerne igen ;-)

Skrevet

Jeg har besøgt hende igen og der var en verden til forskel. Det var helt fantastisk denne gang. Så fra at være lidt “lunken” er jeg nu vildt begejstret. Hun havde nok en dårlig dag sidste gang…

• 2 weeks later...
Skrevet

Kan kun tilslutte mig - Virkelig en sød pige som giver et konge blow....!

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg over vejer at besøge Meena (eller Sera) - nogen der ved om man må komme i munden på Meena?

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg slutter mig også til heppe-koret. 

Virkelig god service, lækker B2b, hvor hun pirrede med brystvorterne, først på ryg/baller og herefter I dejlig lang tid på forsiden på alt i de nedre regioner, fantastisk blow, og tja det endte jo som det skulle B)

/North 

Redigeret af North

Skrevet

Så har jeg også været forbi (1 time massage med hj). Det klarede hun virkelig godt. Det var dejligt selvskab og hun masserede faktisk ganske godt (det var ikke en hård massage, men det var heller ikke det jeg bad om). 

Køn ansigt og smilende dame, som jeg ret sikkert kommer til at besøge igen.

Skrevet

Jeg har også været forbi et par gange

Her får man fuld valuta for pengene, 900 kr - 60 min massage med bj uden og komme i munden

Derudover møder man smilende moden kvinde og i godt humør -   udmærket massage b2b med bryst pirring af ædlere dele, samt fantastisk blowjob

Skal helt sikkert snart på genbesøg 

• 2 weeks later...
Skrevet

Er der nogen, der kan få fat i hende? Jeg synes desvære ikke, hun svarer på beskeder

Skrevet
SlotBeth skrev, for 7 minutter siden:

Er der nogen, der kan få fat i hende? Jeg synes desvære ikke, hun svarer på beskeder

Jeg skrev med hende først på ugen. 

/North

Skrevet

Ingen problem,besøgte hende for 2dage siden .der svarede hun mig med det samme.Bare bliv ved,hun er et ok besøg værd 

• 1 month later...
Skrevet

Ville besøge Meena i dag, men ak, hun er taget videre til Aarhus. 

Synd for Aalborg, og godt for Aarhus - og sikkert også for Meena. 

/North 

• 2 months later...
  • 2 months later...
Skrevet
North skrev, den 12.3.2025 at 19:08:

Ville besøge Meena i dag, men ak, hun er taget videre til Aarhus. 

Synd for Aalborg, og godt for Aarhus - og sikkert også for Meena. 

/North 

Hun er heldigvis tilbage i Aalborg.

Skrevet

Besøgte Meena forleden.

Super oplevelse. Hurtig kontakt, nem at finde, meget sød og smuk kvinde, god massage og dejlig sex. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.