Hop til indhold
Guest stump

Født med en guldmine - skal vi mænd være misundelige?

Recommended Posts

Nu har jeg ikke fundet strengen frem i den efterhånden store høstak, som EG har udviklet sig til, og jeg køber grundliggende ikke din præmis om, at glædespiger ikke elsker/kan elske sex.

Mon ikke også præmissen i stedet er, at glædespigerne i højere grad dyrker deres metier for at tjene penge, end fordi de "elsker sex"?

Sådan helt generelt, ihvertfald... :)

At der så findes glædespiger med en angivelig tårnhøj libido som fx. Jasmin og muligvis også Nikita... :wink: er næppe repræsentativt for branchen :idea:

Som tilbagevendende sexkøber skal man også passe på ikke at stikke for mange blår i øjnene på sig selv og hinanden... :!::grin:

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke også præmissen i stedet er, at glædespigerne i højere grad dyrker deres metier for at tjene penge, end fordi de "elsker sex"?

At der så findes glædespiger med en angivelig tårnhøj libido som fx. Jasmin og muligvis også Nikita... :wink: er næppe repræsentativt for branchen :idea:

Som tilbagevendende sexkøber skal man også passe på ikke at stikke blår i øjnene på sig selv og hinanden... :!::grin:

Med fare for atter at lukke Stump ud af sækken, var min påstand dengang, at tingene ikke udelukkede hinanden, mens Stump hårdnakket påstod, at pigerne kun gjorde det for pengenes skyld og for intet andet. Sådan som jeg husker hans synspunkt.

Jeg var på et tidspunkt hos en pige på Nørrebro, der fortalte, at hun var i branchen, fordi hun havde et enormt sexdrive, og så kunne hun jo lige så godt - ved siden af sit borgerlige job - tjene en skilling på at få afløb for sine drifter og få taget det værste tryk. Altså en ren vinde-vinde situation.

Jeg synes at huske flere lyserøde herinde skrive om, at de ikke gjorde det for pengenes skyld, men for spændingens, afvekslingens eller noget andets skyld ved siden af deres borgerlige job. Jeg skal blot nævne StinnaLove, som jo gik i hård infight med Stump netop på disse spørgsmål.

Jeg mener ikke, at jeg noget sted har hævdet, at pigerne kun gør det for at få afløb for deres drifter. Det ovenfor nævnte eksempel er givetvis ikke repræsentativt for branchen, som du er inde på, men de findes, og det var den påstand, Stump og jeg tørnede sammen over.

I øvrigt synes jeg, at billedet af de lyserøde herinde er, at det er veluddannede, velreflekterende og afklarede kvinder, hvoraf flere har det som et lystfyldt bijob. Om de er repræsentative for branchen er så et andet spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Ja til det Thorshammer skriver, med en tilføjelse af, at der kan være god reklameværdi i, at sige at man er glædespige fordi man bare man bare elsker sex. Det er jo sådan noget vi mænd elsker at høre i vores ører. Jeg tror da som Thorshammer at verden er mere nuanceret, mon ikke mange glædespiger er som så mange andre forhåbentlig, glade for deres job, men en årsag til at de har jobbet er ikke mindst at man kan tjene gode penge. ;)

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjo det kan ligge i kvinder er generte..... men jeg tror nu det er væsentlig mere sandsynligt, at langfra alle kvinder har samme lyst som f. eks Jasmin melder ud hun har.... men alligevel siger hun fra når hun ikke har lyst. Sidste gang jeg ikke havde lyst når fruen har lagt op til det..... næ hov, det er vist aldrig sket :wink:

jeg tror man for kvinders vedkommende skal skelne mellem "ikke gider" og "ikke har lyst" for der er såvidt jeg har erfaret mig frem til meget stor forskel - især for kvinder i parforhold

ikke har lyst - hvis jeg skal tale for mig selv - er hvis jeg ikke bryder mig om manden... fx hvis han er araber fordi jeg virkelig ikke synes de er sexede

ikke gider - det kan være hvis jeg fx har arbejdet 18 timer på jobbet begravet i talknuseri... så er min hjerne færdig... så vil jeg reelt helst sove sødt... MEN - derfor kan jeg godt have lyst alligevel selv om jeg ikke gider gøre noget for det

Der er jeg den uhyre pragmatiske type... jeg siger nøjagtig hvordan jeg har det... "skat - jeg gider faktisk ikke - for jeg har haft en MEGA lang dag... men jeg synes stadig du er dejlig og jeg vil gerne have dig tæt på, så hvis du er frisk på en omgang hvor jeg ikke (og jeg mener overhovedet ikke) skal arbejde for det - så go for it honey"

Det er sex... er det vild sex - nej selvfølgelig ikke - men derfor kan de være ok alligevel for det har sin fordel at være tæt på hinanden selv om jobbet og familien ect er krævende mentalt og fysisk

Ligesådan med mine exer - det er ikke altid de lige gider efter 18 timer på job... fair nok.. jeg propper en halv blå i dem og gør alt arbejdet... det er ok at være for træt til at gøre arbejdet... derfor kan man jo godt nyde at den anden gør det... blowjob, rideture ect... når det er mig der har overskud

Jeg tror det er en væsentlig måde at angribe problemstillingen når man skal tage den op med sin partner - for er der tale om træthed eller ulyst... for der er helvedes til forskel... 

Ulyst = hovedpiner, mavepiner ect ect... så skal klokkerne ringe.. man skal helst ikke få hovedpine ved tanken om sex med sin partner

Gider ikke = træthed og uvilje mod fysisk aktivitet... ikke modvilje mod partneren... 

Det er i hvert fald en nuance der er værd at tage med selv om der er forskel fra par til par...   men det er faktisk ikke så tumpet at være lidt pragmatisk - for ofte løser det mange flere problemer end det skaber.. 

Men pragmatisk betyder altså også at den anden IKKE skal gøre noget arbejde for det.. så hvis pragmatisk for jer betyder at hun skal mande sig op til blowjobbet - så dur det ikke... for det er det hun ikke har energien til når hun siger hun er for træt :) 

men nødvendigheds-sex som jeg kaldte det er absolut ikke at foragte... for det holder safterne flydende :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

ikke gider - det kan være hvis jeg fx har arbejdet 18 timer på jobbet begravet i talknuseri... så er min hjerne færdig... så vil jeg reelt helst sove sødt... MEN - derfor kan jeg godt have lyst alligevel selv om jeg ikke gider gøre noget for det

Se man bliver frisk af sex, det gør jeg  :D 

Selv om storhjernen er færdig, så fungerer lillehjernen stadig.

Ej, jeg kan godt følge dig, efter en lang arbejdsdag er det faktisk dejlig at blive nusset og masseret efterfulgt af noget slow sex :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja til det Thorshammer skriver, med en tilføjelse af, at der kan være god reklameværdi i, at sige at man er glædespige fordi man bare man bare elsker sex. Det er jo sådan noget vi mænd elsker at høre i vores ører. Jeg tror da som Thorshammer at verden er mere nuanceret, mon ikke mange glædespiger er som så mange andre forhåbentlig, glade for deres job, men en årsag til at de har jobbet er ikke mindst at man kan tjene gode penge. ;)

Helt enig i at når man skærer helt ind til benet, så er det primære omdrejningspunkt penge, for den professionelle del af branchen.  Jeg tror der er to sider at det med at sige "Jeg gør det fordi jeg elsker sex".

Jeg sagde eksempelvis også engang for 25 år siden "Jeg gik ind i IT branchen fordi jeg elskede at kode".  Set i bagklogskabens lys, burde jeg måske have sagt "Når jeg nu engang skal tjene nogle penge, så kan jeg ligeså godt vælge et job, som jeg kan trives med og i".  Den slags siger man jo sjældent, vel sagtens fordi folk så tænker "Aha du gør det kun for pengenes skyld" underforstået at man reelt ikke gider at arbejde.

Det er vel samme mekaniske der gør sig gældende ved salg af seksuelle ydelser. Pigerne er jo selvfølgelig afklaret omkring, at deres virke selvfølgelig primært  skal skabe dem et større økonomisk råderum.  Og ja, reelt er der jo tale om arbejde, uanset om vi bryder os om tanken. 

Til gengæld vil jeg så tro, at mange urealistiske forestiller ville forsvinde, hvis man i langt højere grad end nu, omtalte det som et job, snarere end at begge parter krampagtigt forsøger at skabe et billede af, at det primære omdrejningspunkt handler om alt muligt andet end penge. Hvis det gjorde det, ville man nok udleve sig seksuelle fantasier m.v. under nogle mere frie og bedre rammer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Stump, her tabte du mig helt... :???::???:

Hvad skulle der have stået i den med fed og kursiv skrift fremhævede passus :???:: :???::

Det kan jeg godt forstå, altså at du røg af sporet. Der skulle have stået "kvinder som er endt der- i prostitutionen".. Det var en af de formuleringer, jeg i tidligere brugte i en tråd om prostitution.

Medbrugere opfattede det negativt. Det jeg mente den gang, og stadig gør, er at både mænd og kvinder kan finde et erhverv, som er sundere både for deres psyke, og fysiske helbred.

Var det bedre?  :-P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg tror man for kvinders vedkommende skal skelne mellem "ikke gider" og "ikke har lyst" for der er såvidt jeg har erfaret mig frem til meget stor forskel - især for kvinder i parforhold

ikke har lyst - hvis jeg skal tale for mig selv - er hvis jeg ikke bryder mig om manden... fx hvis han er araber fordi jeg virkelig ikke synes de er sexede

Der er jeg den uhyre pragmatiske type... jeg siger nøjagtig hvordan jeg har det... "skat - jeg gider faktisk ikke - for jeg har haft en MEGA lang dag... men jeg synes stadig du er dejlig og jeg vil gerne have dig tæt på, så hvis du er frisk på en omgang hvor jeg ikke (og jeg mener overhovedet ikke) skal arbejde for det - så go for it honey"

Det er sex... er det vild sex - nej selvfølgelig ikke - men derfor kan de være ok alligevel for det har sin fordel at være tæt på hinanden selv om jobbet og familien ect er krævende mentalt og fysisk

Ligesådan med mine exer - det er ikke altid de lige gider efter 18 timer på job... fair nok.. jeg propper en halv blå i dem og gør alt arbejdet... det er ok at være for træt til at gøre arbejdet... derfor kan man jo godt nyde at den anden gør det... blowjob, rideture ect... når det er mig der har overskud

Jeg tror det er en væsentlig måde at angribe problemstillingen når man skal tage den op med sin partner - for er der tale om træthed eller ulyst... for der er helvedes til forskel...

Ulyst = hovedpiner, mavepiner ect ect... så skal klokkerne ringe.. man skal helst ikke få hovedpine ved tanken om sex med sin partner

Gider ikke = træthed og uvilje mod fysisk aktivitet... ikke modvilje mod partneren...

Det er i hvert fald en nuance der er værd at tage med selv om der er forskel fra par til par... men det er faktisk ikke så tumpet at være lidt pragmatisk - for ofte løser det mange flere problemer end det skaber..

Men pragmatisk betyder altså også at den anden IKKE skal gøre noget arbejde for det.. så hvis pragmatisk for jer betyder at hun skal mande sig op til blowjobbet - så dur det ikke... for det er det hun ikke har energien til når hun siger hun er for træt :)

men nødvendigheds-sex som jeg kaldte det er absolut ikke at foragte... for det holder safterne flydende :)

Milde moses, du er en skøn kvinde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Som tilbagevendende sexkøber skal man også passe på ikke at stikke for mange blår i øjnene på sig selv og hinanden... :!::grin:

Hvor meget bruger de prostituerede som er med her, EG til ganske almindeligt PR (reklame)?

Jeg tror at det er mange, eller de fleste, eller...

Kan nogen er Jer medbrugere (mænd) forestille jer, at en prostitueret, som er det fordi hun vil tjene penge, skrev et indlæg om, hvor meget hun hadede sit arbejde, og at hun sidst på dagen, ugen, eller måneden var så røvtræt af erhvervet daglige pikparader.

Der er da meget mere salg i at fortælle os som bruger siden her, eller kunden, som er ved at gå (og som gerne skal komme igen), at hun holder af sit arbejde, bl. a. gør det for at få dækket sit sexbehov, osv.

Thaiprostituerede i Thailand, har nogle salgsfif, som de fleste af os der har prøvet den virkelige thai vare i det tropiske miljø, har hørt mange gange.

"Jeg hader thai mænd".

"Jeg bryder mig ikke om unge slanke mænd, som holder sig ædru"

"Jeg elsker gamle mænd."

Der findes faktisk mange sexturister, der slikker den slags i sig som var det honning.

Og for mig at se, er der også mange brugere af EG, som gør det samme. Og det ved de prostituerede, danske eller udenlandske.

.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Det er i hvert fald en nuance der er værd at tage med selv om der er forskel fra par til par...   men det er faktisk ikke så tumpet at være lidt pragmatisk - for ofte løser det mange flere problemer end det skaber.. 

Takker for dit indlæg. Jeg kan fortælle dig, at jeg flere ganske i forhold har oplevet turen fra at være besat af min aktuelle kæreste, eller kone, og så ende  enden af hverdagens bøvl og ballade tunnel, og reelt skulle tvinge mig selv til at betjene den kvinde, som jeg tidligere ikke kunne få nok af.

Men jeg har så også oplevet, dels at vi, eksen og jeg, er blevet venner, gode venner, når støvet har lagt sig. Og enkelte gange har vi så ikke kunnet holde os fra hinanden, og så har de mest været, som da forholdet var nyt.

Jeg har en eks, vi har mistet forbinelse nu, den nye fyr blev jaloux, som tit fortalte, da vi var på vennestadiet efter bruddet som pa, hvor sølle seksuelle forhold de havde levet i, indtil deres fælles børn blev store nok til at et brud var muligt.

Jeg er også blevet ret chokeret over at nogle af mine mandevenner eller bekendte fortalte, at det med sex ikke var vigtigt. Lige nu kender jeg to fyre, gode bekendte, den ene har ikke elsket med en kvinde i tre år, den anden i 18. De gider ikke. Bøvl, spild af penge, mangel på lyst, frygt for at forholdt skal gå i stykker, så de skal mærke smerten én gang til.

Jeg kan godt forstå frygten for smerten, men jeg kan altså ikke holde mig fra sex. Jeg hverken kan, eller vil.

:cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan nogen er Jer medbrugere (mænd) forestille jer, at en prostitueret, som er det fordi hun vil tjene penge, skrev et indlæg om, hvor meget hun hadede sit arbejde, og at hun sidst på dagen, ugen, eller måneden var så røvtræt af erhvervet daglige pikparader.

Det er da en ganske rimelig betragtning, du her fremfører.

Nu har jeg forstået på dig, at du mest har slået dine folder i Thailand, så jeg er ikke klar over, hvor mange danske piger, du har besøgt,

Selv har jeg besøgt et par piger, der har opereret herinde på Eroguide, og jeg har aldrig et øjeblik været i tvivl om, at de finder stor glæde ved det arbejde, de har.

Og selvfølgelig arbejder de da ikke gratis. Det er der heller ingen andre mennesker, der gør. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror at der er mere bøvl ved at være glædes pige end vi lige går og tror...

Jeg kunne ikke arbejde KUN for penge... Jo en måned måske men heller ikke længere....så ville man da blive livstræt, hvis det hang mig ud af halsen hver morgen jeg gik på arbejde.

** sletter lige et par punktummer der har sneget sig ind.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Mange gode pointer i det du skriver Jasmin!!!!

og ja, der er forskel på ikke gide/ ikke have lyst.

Men jeg vil nu holde fast i, der er forskel på, hvor meget kvinder GIDER også selvom hun slipper for arbejdet :-)

At der så er mange glædespiger, skyldes så langt fra kun ugidelighed! det er nu engang fantastisk at se nogle forskellige piger og prøve nogle forskellige ting på firskellige måder ;-)

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Det er da en ganske rimelig betragtning, du her fremfører.

Nu har jeg forstået på dig, at du mest har slået dine folder i Thailand, så jeg er ikke klar over, hvor mange danske piger, du har besøgt,

Selv har jeg besøgt et par piger, der har opereret herinde på Eroguide, og jeg har aldrig et øjeblik været i tvivl om, at de finder stor glæde ved det arbejde, de har.

Og selvfølgelig arbejder de da ikke gratis. Det er der heller ingen andre mennesker, der gør. 

BX, jeg har ikke besøgt nogen af de kvinder, som delager her. Men jo, jeg har været sammen med danske prostituerede. Ikke så mange. 50 til 60 styks, og har kun haft en virkelig dårlig oplevelse. 

Meget af det som diskuteres i generel debat, er så oplagte rent menneskeligt, at jeg sagtens  kan følge med, og deltage. Med glæde endda. 

Vi har jo tørnet sammen nogle gange, BX, du holder ikke ret meget af at jeg skyder dine balloner ned  :mad:  Romantiker som du er. Jeg forstår godt at du gerne vil være glad for den eller de kvinder du er husbuk for. Og modsat, at de er glad for dig. 

Det er virkeligheden meget menneskeligt. Men det minder mig meget om gæsten og bartenderen. Hvor gæsten er sikker på, at bartenderen er hans bedste ven. Det ser jeg en del her, hvor jeg er.

Men jeg vil aldrig selv komme i den situation, at jeg tror på "pengene". Jeg kan have tillid til en forretningsforbindelse, men jeg vil altid være om ikke mistænksom, så tage specielt al gasset som det det er. Salgsgas som skal gøre kunden så glad, at han kommer igen.

Og prostituerede er "pengene". Kvinderne der har valgt det erhverv, kan nemt sende, eller forsøge at sende hver eneste kunde ud af døren, med følelse af, at han er en rigtig dejlig og sexet mand, som har gjort hende meget glad og tilfredsstillet.

Jeg husker fra en af de tidligere tråde om nogenlunde samme emne, at en prostitueret forklarede, at hun udenfor arbejdstid var et ganske almindeligt menneske, med opture og nedture, hovedpine, glæde i fritiden, men også det modsatte.

Det du refererer til, er altså den helt almindelige kvinde, som gør sig umage når hun er sammen med dig. Hun er på arbejde, og hvis hun ikke gør dig glad, kommer du ikke igen.

Mens jeg skriver ovenstående, sidder jeg og tænker på, at det for mig er logik for blinde høns. Uanset hvor man bor på kloden.

Held og lykke - BX  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Helt enig i at når man skærer helt ind til benet, så er det primære omdrejningspunkt penge, for den professionelle del af branchen. Jeg tror der er to sider at det med at sige "Jeg gør det fordi jeg elsker sex".

Jeg sagde eksempelvis også engang for 25 år siden "Jeg gik ind i IT branchen fordi jeg elskede at kode". Set i bagklogskabens lys, burde jeg måske have sagt "Når jeg nu engang skal tjene nogle penge, så kan jeg ligeså godt vælge et job, som jeg kan trives med og i". Den slags siger man jo sjældent, vel sagtens fordi folk så tænker "Aha du gør det kun for pengenes skyld" underforstået at man reelt ikke gider at arbejde.

Det er vel samme mekaniske der gør sig gældende ved salg af seksuelle ydelser. Pigerne er jo selvfølgelig afklaret omkring, at deres virke selvfølgelig primært skal skabe dem et større økonomisk råderum. Og ja, reelt er der jo tale om arbejde, uanset om vi bryder os om tanken.

Til gengæld vil jeg så tro, at mange urealistiske forestiller ville forsvinde, hvis man i langt højere grad end nu, omtalte det som et job, snarere end at begge parter krampagtigt forsøger at skabe et billede af, at det primære omdrejningspunkt handler om alt muligt andet end penge. Hvis det gjorde det, ville man nok udleve sig seksuelle fantasier m.v. under nogle mere frie og bedre rammer.

BX, jeg har ikke besøgt nogen af de kvinder, som delager her. Men jo, jeg har været sammen med danske prostituerede. Ikke så mange. 50 til 60 styks, og har kun haft en virkelig dårlig oplevelse. 

Meget af det som diskuteres i generel debat, er så oplagte rent menneskeligt, at jeg sagtens  kan følge med, og deltage. Med glæde endda. 

Vi har jo tørnet sammen nogle gange, BX, du holder ikke ret meget af at jeg skyder dine balloner ned  :mad:  Romantiker som du er. Jeg forstår godt at du gerne vil være glad for den eller de kvinder du er husbuk for. Og modsat, at de er glad for dig. 

Det er virkeligheden meget menneskeligt. Men det minder mig meget om gæsten og bartenderen. Hvor gæsten er sikker på, at bartenderen er hans bedste ven. Det ser jeg en del her, hvor jeg er.

Men jeg vil aldrig selv komme i den situation, at jeg tror på "pengene". Jeg kan have tillid til en forretningsforbindelse, men jeg vil altid være om ikke mistænksom, så tage specielt al gasset som det det er. Salgsgas som skal gøre kunden så glad, at han kommer igen.

Og prostituerede er "pengene". Kvinderne der har valgt det erhverv, kan nemt sende, eller forsøge at sende hver eneste kunde ud af døren, med følelse af, at han er en rigtig dejlig og sexet mand, som har gjort hende meget glad og tilfredsstillet.

Jeg husker fra en af de tidligere tråde om nogenlunde samme emne, at en prostitueret forklarede, at hun udenfor arbejdstid var et ganske almindeligt menneske, med opture og nedture, hovedpine, glæde i fritiden, men også det modsatte.

Det du refererer til, er altså den helt almindelige kvinde, som gør sig umage når hun er sammen med dig. Hun er på arbejde, og hvis hun ikke gør dig glad, kommer du ikke igen.

Mens jeg skriver ovenstående, sidder jeg og tænker på, at det for mig er logik for blinde høns. Uanset hvor man bor på kloden.

Held og lykke - BX  :-P

Rigtig gode pointer I begge har til emnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nødvendigheds-sex er dejligt. Jeg har fået og givet det en del I mine forhold.

Et par piger, er faktisk blevet overrasket første gang jeg foreslog, at de bare skulle nyde uden at yde.

Jeg synes dog ofte, at når det var den anden vej, fik jeg ofte lyst til, at være bare en lille smule aktiv undervejs.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...