Hop til indhold

Vejle ned mod Padborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg søger et sted der kan give en god og kompetent massage i det nævnte område.

Jeg er ret ligeglad med ekstra og hvad der ellers tilbydes, da det hovedsageligt handler om selve massage delen for jeg har virkelig fået ondt i lænden så det "stråler" smerten helt ned i baglårene.

Hvem kan I anbefale at besøge?

Skrevet

Hej

Ved ikke om det er for sent, men Noi i Vojens i Østergade gir en kanon massage og der får du ikke ekstra... 

Redigeret af tilmodenQ

Skrevet
  • Author
tilmodenQ skrev, for 9 timer siden:

Hej

Ved ikke om det er for sent

Tusind tak, og ja det er lidt for sent, men så har jeg den i baghånden til en anden god gang :)

Jeg har arbejdet i det Sønderjyske - i nogle dage - og fik pludselig akut ondt i lænden.
Jeg orkede ikke at bruge penge på en AL massør, da det er svært at gennemskue om det mest handler om alt andet end massage.

Jeg kom hjem til mig selv i aftes, så nu vil jeg tage til min faste massør i dag.

Skrevet

Vi er heldigvis forskellige, men i min verden gælder følgende

Lændesmerter som stammer fra forskydning af knogle/led = Kiropraktor

Muskelsmerte: En dygtig Massør der er uddannet og ved hvad der skal til.

Wellness og hyggemassage : Massage - af en sød og lækker kvinde. Som så ender op i noget erotisk og frækt.

Skrevet

Nu har jeg været hos flere uddannede massører, kiropraktikere og den eneste der ku hjælpe mig var Noi og det er 20år siden hun gjorde det, selv min makker der er uddannet massør lovpriser hendes arbejde efter hun har hjulpet ham..  tro mig du bliver smidt ud hvis du spørger om ekstra hos hende, uanset om du er kæmpe stor..

Men vi har jo ret til vores mening

Redigeret af tilmodenQ

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.