Hop til indhold

180.dk og krak

Featured Replies

Skrevet

Hej jeg har lige et spørgsmål ang hjemmesiden 180.dk

Er der nogen måde at man kan få slettet sit nummer og oplysninger på den side da jeg absolut ikke har lyst til at nogen af mine oplysninger skal forfindes på denne hjemmeside.

Skal det gå igennem sit telefonselskab eller hvordan? 

/MKhouse

Skrevet
MKhouse skrev, for 49 minutter siden:

Skal det gå igennem sit telefonselskab eller hvordan?

Ja, det er hos dem du skal vælge, at dit nummer ikke skal være tilgængelig i nogen databaser.

Skrevet

Tror man blander 180.DK som er en hjemmeside med nummer der er fusk ved. Og så 118.DK, Krak.DK, mf. som er nummeroplysning, sammen.

Skrevet

Hej :)

Jeg har 3 telefonnumre og ingen af dem kan søges på f.eks Krak eller De gule sider. 

De to er abonnementer  hos Lebara  og det tredje er et taletidskort, - også Lebara

Jeg har adressebeskyttelse og den forbindelse udelades tlf. numre også på diverse "oplysninger"

Adressebeskyttelse:

Borger,dk  og  søg : adressebeskyttelse  - klik på Selvbetjening: Ansøg om navne- og adressebeskyttelse

Hvis i er trætte af alle de forpulede reklamer i postkassen så klik også på  Selvbetjen  Beskyttelse mod reklamer     Robinsonlisten 

Adressebeskyttelse kan fås i 1 år eller 5 år - ved 5 år skal Kommunen oplyses om årsagen hertil.  En universel kan være : blive fri for telefonsælgere - stalking - ? -? -

Det er meget nemt, - det hele foregår på PCén  via Borger.dk og kommunikationen med kommunen/Folkeregister via E boks.

Jeg har selv adressebeskyttelse på nu vistnok 30 år. Jeg har et familiemedlem der er ANSAT (ikke indsat ;)) i kriminalforsorgen, og så er det godt at være garderet mod evt  repressalier fra straffede eller kredse omkring dem              - - sådan er det desværre - gardere sig !!!!

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Skrevet

Da jeg skiftede YouSee ud med CallMe "forsvandt" mit telefonnummer helt automatisk fra www - uden at jeg selv havde bedt om det.

Og det er jeg egentlig meget godt tilfreds med :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.