Hop til indhold
Guest James bond 007

Caty stooor røv

Recommended Posts

Guest James bond 007

Hej med jer hvis i er til en stor latinsk røv så skal i prøve caty. Hun har en stor røv og absolut ikke tyk og elsker græsk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der. Fyldig pige, sød og venlig. Jeg holdt ikke ret lang tid da jeg tog hende bagfra. Den røv er kæmpe stor rund og lækker. Håber jeg får tid til et ekstra besøg. Brysterne er forøvrigt også ret store, og naturlige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der. Fyldig pige, sød og venlig. Jeg holdt ikke ret lang tid da jeg tog hende bagfra. Den røv er kæmpe stor rund og lækker. Håber jeg får tid til et ekstra besøg. Brysterne er forøvrigt også ret store, og naturlige.

Hvad kostede det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest James bond 007

500 for 15 min. 900 for en halv time græsk og superfransk

Del dette indlæg

Link til indlæg

ville ha' besøgt hende i går, men da jeg fik adressen i den kendte Ebony forretning i Fanøgade, forsvandt interessen meget hurtigt, da jeg har meget dårlig erfaring med piger fra netop det sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fanøgade er blevet et sted for piger hvor det er alm. at billeder og andet er fake og man bliver svinet til, når man ønsker at gå pga løgn og latin fra pigens annonce

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...