Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Rygtet er slemt.... virkeligheden er en hel anden.

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Ved godt, der også er mange gode oplevelser derinde, men nogle af de helt slemme oplevelser finder man ofte derinde eller på lignende sites. ( du nævner selv nogle af de navne jeg også har bemærket) Her synes jeg mere der er tale om plattenslagere/fidusmagere/ svindlere end glædespiger..... det var det min lille historie med Englænderne skulle illustrere ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Liderligfyr

Hvis vi nu er nået frem til, at det omkring rygte og moral reelt indskrænkes til udelukkende at dreje sig om "Kan man købe gode seksuelle oplevelser", så er jeg ganske enig med dig.

Jeg har så ikke som dig, besøgt flere hundrede forskellige kvinder, og det skyldes måske blot at vi søger noget forskelligt, snarere end min syn på branchens rygte og moralbegreber.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

@ Bluejacket

Set i bagklogskabens klare lys, kan jeg godt se de første 1-2 afsnit i trådstarten, kunne have været formuleret mere skarpt! Og det har jeg så prøvet at råde bod på gennem resten af mine indlæg  :mrgreen:

Ja rygtet og moralen er kun tænkt til at omhandle dit besøg hos pigen, hvilken service hun leverer til dig  :-P Ja faktisk de ting, vi mænd med 100 % sikkerhed ved noget om. Det der foregår bag kulissen, hvad der bliver afregnet med skat etc, er kun noget vi kan gisne om og noget vi har hørt.( i hvert fald de fleste af os)

Når pigerne/faget generelt har et blakket ry, kan man da godt blive glad over, at de som udgangspunkt behandler os mænd ordentlig og giver den service vi har betalt for  :-P Hvilket jeg oplever kan halte lidt ved andre forretningsfolk/faggrupper.  ja ja, det er ikke hver gang pigernes service sparker benene væk under mig, men der gør lægens, butiksassistenten, mekanikerens og andres service jeg benytter mig af, ofte heller ikke.

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MHH

@ Bluejacket

Set i bagklogskabens klare lys, kan jeg godt se de første 1-2 afsnit i trådstarten, kunne have været formuleret mere skarpt! Og det har jeg så prøvet at råde bod på gennem resten af mine indlæg  :mrgreen:

Ja rygtet og moralen er kun tænkt til at omhandle dit besøg hos pigen, hvilken service hun leverer til dig  :-P Ja faktisk de ting, vi mænd med 100 % sikkerhed ved noget om. Det der foregår bag kulissen, hvad der bliver afregnet med skat etc, er kun noget vi kan gisne om og noget vi har hørt.( i hvert fald de fleste af os)

Når pigerne/faget generelt har et blakket ry, kan man da godt blive glad over, at de som udgangspunkt behandler os mænd ordentlig og giver den service vi har betalt for  :-P Hvilket jeg oplever kan halte lidt ved andre forretningsfolk/faggrupper.  ja ja, det er ikke hver gang pigernes service sparker benene væk under mig, men der gør lægens, butiksassistenten, mekanikerens og andres service jeg benytter mig af, ofte heller ikke.

sikke noget ævl igen igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

sikke noget ævl igen igen

Det kræver ikke den store hjerne aktivitet at komme med en påstand som din. Du ville måske indgyde en smule mere respekt ved at uddybe. I det mindste på et jævnt 5 klasses niveau. Og ikke børnehave stadie ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MHH

Se de nye emner ang rufferi og bodellet på frb hvor pigerne betaler 400 kr pr dag til bagmand, derfor jeg kaldte liderligfyr for et fjols, beklager mit sprogbrug, skulle nok ha sagt naiv istedet....Men når manden for det til at lyde så sukkersødt det hele så får jeg sku kvalme, og ved godt en del piger ikke er sådan og arbejder efter lov og rammer, ligesom manden fik håndværker brancen til at lyde som en flok fuskere, bryder mig bare ikke om at man generalisere....og endnu engang undskyld min ordforbrug ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...