Tigeren2000 62 Skrevet 24. November, 2024 Hej gutter, jeg vil lige dele en oplevelse jeg havde med den lækre jyske unge babe Gangbang Blondie som havde Gangbang i staten af November. vi var 5 mænd i 2 timer, super fræk og lækker ung GB tøs. Det var første gang hun havde gangbang i København men hun er helt sikkert en jeg skal besøge igen. Super fræk med gode former og flotte bryster, tog imod spermen alle steder. Der var god plads og alle kunne komme til, der manglede ikke noget. Hendes ven var der og filmede lidt til dem selv. Stedet var et lejlighedshotel på ydre Nørrebro. Har lige set hun kommer igen d. 3 December så der skal jeg helt sikkert besøge hende igen. Håber der kommer flere denne gang tror nemlig hun nemlig kunne klare flere mænd. https://annoncelight.dk/showad/413372 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 509 Skrevet 24. November, 2024 Tigeren2000 skrev, 1 time siden: Har lige set hun kommer igen d. 3 December så der skal jeg helt sikkert besøge hende igen. Håber der kommer flere denne gang tror nemlig hun nemlig kunne klare flere mænd Mange tak for info omkring dette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hh99e09 4 Skrevet 25. November, 2024 Yeah! jeg håber sku også jeg kan få kalenderen til at gå op så jeg kan være med igen:P Fuck det var frækt og hun er virkelig lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 338 Skrevet 5. December, 2024 Tigeren2000 skrev, den 24.11.2024 at 20:12: Hej gutter, jeg vil lige dele en oplevelse jeg havde med den lækre jyske unge babe Gangbang Blondie som havde Gangbang i staten af November. vi var 5 mænd i 2 timer, super fræk og lækker ung GB tøs. Det var første gang hun havde gangbang i København men hun er helt sikkert en jeg skal besøge igen. Super fræk med gode former og flotte bryster, tog imod spermen alle steder. Der var god plads og alle kunne komme til, der manglede ikke noget. Hendes ven var der og filmede lidt til dem selv. Stedet var et lejlighedshotel på ydre Nørrebro. Har lige set hun kommer igen d. 3 December så der skal jeg helt sikkert besøge hende igen. Håber der kommer flere denne gang tror nemlig hun nemlig kunne klare flere mænd. https://annoncelight.dk/showad/413372 Hej Hvordan gik det tirsdag? og hvor mange blev I? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigeren2000 62 Skrevet 5. December, 2024 Det var mega frækt, vi var 12 mand og vi gav hende det hun ønskede. Hun fik 2 pikke på en gang og suttede en del pik samtidig, hun var virkelig sulten efter mænd. Uden at at for meget i detaljer så var alle gode til at give plads til den næste og hun var bare frækt og nem at tale med. Super oplevelse, bestemt noget jeg kommer igen til. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 338 Skrevet 6. December, 2024 Tigeren2000 skrev, for 21 timer siden: Det var mega frækt, vi var 12 mand og vi gav hende det hun ønskede. Hun fik 2 pikke på en gang og suttede en del pik samtidig, hun var virkelig sulten efter mænd. Uden at at for meget i detaljer så var alle gode til at give plads til den næste og hun var bare frækt og nem at tale med. Super oplevelse, bestemt noget jeg kommer igen til. Tusind tak for svar. Ja jeg kunne ikke. Håber hun kommer igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigeren2000 62 Skrevet 8. Januar GB tøsen kommer til kbh igen d. 3/2 jeg skal helt sikkert med igen. Hun er bare super fræk og lækker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg