Hop til indhold
Tigeren2000

Jysk Babe Gangbang i kbh Gangbang Blondie

Recommended Posts

Hej gutter, 

jeg vil lige dele en oplevelse jeg havde med den lækre jyske unge babe Gangbang Blondie  som havde Gangbang i staten af November. 
vi var 5 mænd i 2 timer, super fræk og lækker ung GB tøs. Det var første gang hun havde gangbang i København men hun er helt sikkert en jeg skal besøge igen. 

Super fræk med gode former og flotte bryster, tog imod spermen alle steder. 

Der var god plads og alle kunne komme til, der manglede ikke noget. Hendes ven var der og filmede lidt til dem selv. Stedet var et lejlighedshotel på ydre Nørrebro. 

Har lige set hun kommer igen d. 3 December så der skal jeg helt sikkert besøge hende igen. Håber der kommer flere denne gang tror nemlig hun nemlig kunne klare flere mænd. 

https://annoncelight.dk/showad/413372

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tigeren2000 skrev, 1 time siden:

Har lige set hun kommer igen d. 3 December så der skal jeg helt sikkert besøge hende igen. Håber der kommer flere denne gang tror nemlig hun nemlig kunne klare flere mænd

Mange tak for info omkring dette:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tigeren2000 skrev, den 24.11.2024 at 20:12:

Hej gutter, 

jeg vil lige dele en oplevelse jeg havde med den lækre jyske unge babe Gangbang Blondie  som havde Gangbang i staten af November. 
vi var 5 mænd i 2 timer, super fræk og lækker ung GB tøs. Det var første gang hun havde gangbang i København men hun er helt sikkert en jeg skal besøge igen. 

Super fræk med gode former og flotte bryster, tog imod spermen alle steder. 

Der var god plads og alle kunne komme til, der manglede ikke noget. Hendes ven var der og filmede lidt til dem selv. Stedet var et lejlighedshotel på ydre Nørrebro. 

Har lige set hun kommer igen d. 3 December så der skal jeg helt sikkert besøge hende igen. Håber der kommer flere denne gang tror nemlig hun nemlig kunne klare flere mænd. 

https://annoncelight.dk/showad/413372

Hej

Hvordan gik det tirsdag?

og hvor mange blev I?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var mega frækt, vi var 12 mand og vi gav hende det hun ønskede. 
Hun fik 2 pikke på en gang og suttede en del pik samtidig, hun var virkelig sulten efter mænd.  
Uden at at for meget i detaljer så var alle gode til at give plads til den næste og hun var bare frækt og nem at tale med. 

Super oplevelse, bestemt noget jeg kommer igen til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tigeren2000 skrev, for 21 timer siden:

Det var mega frækt, vi var 12 mand og vi gav hende det hun ønskede. 
Hun fik 2 pikke på en gang og suttede en del pik samtidig, hun var virkelig sulten efter mænd.  
Uden at at for meget i detaljer så var alle gode til at give plads til den næste og hun var bare frækt og nem at tale med. 

Super oplevelse, bestemt noget jeg kommer igen til. 

Tusind tak for svar. 

Ja jeg kunne ikke. Håber hun kommer igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...