Hop til indhold

et godt sted der har åbent efter 21.00

Featured Replies

Skrevet

jeg søger et sted i københavn der har åbent efter 21.00 og hvor jeg stadig får noget ordentligt massage for pengene, og måske også mulighed for lidt mere...

nogen gode anbefalinger?

på forhånd tak

Skrevet

Selvfølgelig har jeg en anbefaling: Siamgirls på Asger Rygsgade. Massagen er ordentlig, og "lidt mere" er muligt. De fleste "normale" klinikker lukker senest omkring 10, og de fleste steder der har døgnåbet har ikke meget til massage at erbyde. Men Siamgirls lykkes faktiskt med kombinationen. Synes jeg.

Og pigerne er søde. Ikke helt unge, men dejlige. Synes jeg.

B

Skrevet
  • Author

Tusind tak bananas.....det er nok et besøg værd....

i andre tråde har jeg set Nina blive lovprist...

ud fra billederne er pat måske mere min type, men gode anmeldelser skal der lyttes til. jeg må en tur forbi

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker, men nogen fugl har kvidret at Pat er at finde på Vester Voldgade, formentligt fordi hun ikke vil arbejde nat. Så hende finder du nok ikke efter 21. Men hvor ser du Pat på billederne? Det er Nina og Amber - på den annonce jeg linker til i hvert fald.

B

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.