Johnny2022 36 Skrevet 22. November, 2024 Hej Ja jeg har slået annoncen op herinde men ingen virker til at komme op med noget. Men har nogen mødt hende her? https://annoncelight.dk/showad/404395 Jeg har også prøvet at ringe 91687900 men intet svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheLegend Skrevet 23. November, 2024 Jeg har talt med hende. Men lavede ikke en aftale. Hun forslå tid, jeg ville vende retur. Jeg vente ikke retur fordi jeg ikke gider GPer. Hun lød ægte, men spontan. Det var her og nu, ikke om 12 timer eller i morgen. Hun lød ung og fræk. Der var ikke knæk eller langsom udtale, så tror hun er reel ung Q der kan lide sex og penge. But i dont know more. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
paabesoeg 114 Skrevet 25. November, 2024 https://annoncelight.dk/showad/404395 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 370 Skrevet 26. November, 2024 Var det hos hende, eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 26. November, 2024 PoulPik skrev, for 9 timer siden: Var det hos hende, eller? I annoncen står begge dele som muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Santos 23 Skrevet 21. Marts Har været der. Hold jer langt væk. Ligegyldig sex med en tøs der 100% gør det for pengene. Der er et par andre detaljer som jeg ikke vil uddybe, men spar både jeres penge,humør og helbred ved at hoppe videre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Presidente 76 Skrevet 24. Marts Jeg er helt uenig med Santos. Jeg har besøgt Lulu (eller hvad hun nu kaldte sig på det tidspunkt) flere gange, og jeg har altid fået en god behandling, med fuld valuta for pengene. Lulu er en 100% dansk amatør glædespige, som har været på lejlighedsvis gennem mange år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babavian 850 Skrevet 26. Marts El Presidente skrev, den 24.3.2025 at 13:30: Jeg er helt uenig med Santos. Jeg har besøgt Lulu (eller hvad hun nu kaldte sig på det tidspunkt) flere gange, og jeg har altid fået en god behandling, med fuld valuta for pengene. Lulu er en 100% dansk amatør glædespige, som har været på lejlighedsvis gennem mange år. Hvordan ser hun ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Presidente 76 Skrevet 27. Marts Babavian skrev, den 26.3.2025 at 10:34: Hvordan ser hun ud? Hun er relativt høj (omkring 180cm) og slank, med fine naturlige bryster - jeg tænker ikke at du bliver skuffet, hvis du tænder på den type. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 370 Skrevet 11. Maj Lyder godt, var du hos hende? Og er det okay forhold? Er hun alm. Dansk pige type, eller er der også lidt plastisk over hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Presidente 76 Skrevet 11. Maj PoulPik skrev, for 2 timer siden: Lyder godt, var du hos hende? Og er det okay forhold? Er hun alm. Dansk pige type, eller er der også lidt plastisk over hende? Man møder hende privat og knalder i hendes seng - ikke luksus men frækt og naturligt. Der er absolut ikke noget plastik over hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 370 Skrevet 11. Maj (edited) El Presidente skrev, 1 time siden: Man møder hende privat og knalder i hendes seng - ikke luksus men frækt og naturligt. Der er absolut ikke noget plastik over hende. Er hun glatbarberet? For jeg har lidt turnoff ved en stor bush Redigeret 11. Maj af PoulPik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Presidente 76 Skrevet 11. Maj PoulPik skrev, for 7 timer siden: Er hun glatbarberet? For jeg har lidt turnoff ved en stor bush Så vidt jeg husker er hun glat. Der er i hvert fald ingen urskov dernede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1317 Skrevet 12. Maj PoulPik skrev, den 11.5.2025 at 10:59: Lyder godt, var du hos hende? Og er det okay forhold? Er hun alm. Dansk pige type, eller er der også lidt plastisk over hende? Er der et link til pigen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 370 Skrevet 12. Maj Gammel rotte skrev, for 1 time siden: Er der et link til pigen? Ja, står længere oppe i tråden, men er kun aktivt når hun er på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg