Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte denne pige for et par dage siden, god oplevelse, dejlig fast fitnessrøv, nem at lave aftale med, god til engelsk. Generalt en 8/10 oplevelse. Hun har ikke meget bryst men er man (som mig) en røv person så kan det ikke blive bedre end Bella.

syntes også hendes priser er rimelige.

https://nympho.dk/n17174/5971/bella

Skrevet

Hun ser dejlig ud. Er hun fast og ikke mindst stram. Og er hun med på doggystyle mv

Skrevet
  • Author
Arnebent1 skrev, for 2 timer siden:

Hun ser dejlig ud. Er hun fast og ikke mindst stram. Og er hun med på doggystyle mv

Hun er mega fast, rigtig fitness pige. Om hun er stram skal jeg ikke kunne sige da jeg aldrig har Penetration med pigerne, jeg er til golden shower, handjob osv.. og ikke normal sex med GP.

men hun er Røv lækker.

Skrevet

Kan kun bifalde det gode indtryk af et besøg hos Bella. Hun er meget imødekommende, smilende og snakkesalig. Og ikke uvæsentligt,- hun har en fantastisk krop. En i særklasse lækker fitness krop, uden tatoveringer som for mig er et stort plus.

Jeg er som HenrikHolm "butt-man", og må sige,- det kommer ikke bedre end med Bella.

Skrevet

Jeg kan egentlig ikke bidrage med meget yderligere end allerede skrevet, men blot konstatere at hun er fuldstændig topklasse på alle måder. Det er sent på året, men hun ryger direkte ind blandt de bedste besøg i 2024. En uventet meget positiv overraskelse. Den røv…den røv er magisk :wub: 

Redigeret af TheRealPeter

Skrevet

Nogen der kan sætte nogle ord på hvordan hun ser ud i ansigtet? Er normalt ikke så vild med at besøge en pige “uden” ansigt, da man tit og ofte bliver fælt skuffet.

Og passer alderen nogenlunde?

Redigeret af G.G.

Skrevet
G.G. skrev, for 3 timer siden:

Nogen der kan sætte nogle ord på hvordan hun ser ud i ansigtet? Er normalt ikke så vild med at besøge en pige “uden” ansigt, da man tit og ofte bliver fælt skuffet.

Og passer alderen nogenlunde?

Ansigtet er kønt med et fantastisk smil, smukke øjne og en dejlig positiv udstråling :)

Tror næppe du bliver ‘fælt skuffet’ :)

Den oplyste alder passer fint, vil jeg vurdere.

…kan vi vende tilbage til røven nu :wub:

Redigeret af TheRealPeter

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.