Hop til indhold

Sophie.

Featured Replies

Skrevet

Du skriver jo selv svaret :) "Slænget Melissa..." Det tyder ikke på kvalitet :) 

Skrevet
  • Author
anmelder skrev, for 8 minutter siden:

Du skriver jo selv svaret :) "Slænget Melissa..." Det tyder ikke på kvalitet :) 

Nej jeg kender ikke svaret. Og blot lidt info, for en del år siden havde "slænget" en som kaldte sig Alexandra ... HUN VAR FANME god. Og gav den gas.

Så nej, det er ikke alle der er dårlige.

Skrevet

Nogen der kan bekræfte om sophie er fake eller god nok? melisa og slænget har det med at bruge falske fotos

Skrevet
Muggi skrev, den 25.11.2024 at 12:34:

Nej jeg kender ikke svaret. Og blot lidt info, for en del år siden havde "slænget" en som kaldte sig Alexandra ... HUN VAR FANME god. Og gav den gas.

Så nej, det er ikke alle der er dårlige.

Oj vad goda minnen jag har av Alexandra. Hade helt glömt henne, men kan intyga att hon var fantastisk. Det var tider det :) 

Skrevet
niasset2000 skrev, for 22 timer siden:

Nogen der kan bekræfte om sophie er fake eller god nok? melisa og slænget har det med at bruge falske fotos

Ja hun er ægte. Dog snakker hun ikke et ord engelsk.  Og hun har alt for mange kunder.  Så har hun meget ondt i missen.  Jeg kunne desværre ikke gennemføre det, når jeg kan mærke den anden lider..  og jeg er ikke engang særlig stor. 

Skrevet
  • Author
xazia skrev, for 14 timer siden:

Ja hun er ægte. Dog snakker hun ikke et ord engelsk.  Og hun har alt for mange kunder.  Så har hun meget ondt i missen.  Jeg kunne desværre ikke gennemføre det, når jeg kan mærke den anden lider..  og jeg er ikke engang særlig stor. 

Tak for endelig én der gad dele. Hmm okey .. hvis hun har ondt i missen, så er der masser af kunder der ikke deler oplevelser. Folk er nok bange for at blive sat i bås, som bareback knepper. Det ser ud til, at Sophie lige har taget 2 dages fri. Hendes annonce er på holyday. Good choice !!

Skrevet
Muggi skrev, for 38 minutter siden:

Folk er nok bange for at blive sat i bås, som bareback knepper.

Måske. Eller også fordi EG-medlemmerne i virkeligheden udgør en ret lille andel af de mænd, som besøger GP’er. Men det er en anden snak. Tilbage til Sophie.

Skrevet
xazia skrev, den 3.12.2024 at 17:39:

Er hun ligeså lækker i virkeligheden som hun ser ud på billederne, og hvor kønt er hendes ansigt?

Skrevet
Theia skrev, for 15 timer siden:

Er hun ligeså lækker i virkeligheden som hun ser ud på billederne, og hvor kønt er hendes ansigt?

Udseende er jo smag og behag. Så hvad jeg måske syntes er smukt.  Syntes du måske ikke er smukt.. 

Ansigtsmæssigt Syntes jeg hun ser sød ud. Hun er nok det man ville kalde 'standard' ikke lækker og ikke grim. Dog har hun en lille lækker krop, lille numse og små bryster. Hvis man er til det. 

Men ja billederne er meget retvisende. 

Redigeret af xazia

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.