Hop til indhold

Lucia Sexyclub - A new star is born

Featured Replies

Skrevet

Dionysos: Prøv nu at hold kæft mand...

Ufatteligt att Dionysos er SÅ dum

Bosse din tosse få dig nu bare én enkelt nosse...

Skrevet
  • Author

Bosse........jag såg en svensk bil (BMW) stå på bilverkstaden när jag passerade. Väldigt smart att kombinera besök samtidigt som man lämnar in bilen på reparation ;) 

Bosse = "SMART MAN"

Loppan

Skrevet

Jeg er rystet.

Dette forum er hurtigt på vej i toilettet.

Man kan snart ikke læse nogen tråde, uden at de er fyldt med ubehageligt personfnidder.

Skrevet
  • Author

Jeg er rystet.

Dette forum er hurtigt på vej i toilettet.

Man kan snart ikke læse nogen tråde, uden at de er fyldt med ubehageligt personfnidder.

Det är väl inte första gången så varför ska du hacka på oss?? Tycker det är ännu värre när man ger "irettesættelse" till andra när de tolkar "förbehold" annorlunda.

Du är allmänt emot oss svenskar så "Hold kæft mand!"

Loppan

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Det är lite underligt (strange) att ingen har gjort en kommentar till denna underbara pige sen jag var där sist. Håller ni allt för er själva eller??

Skrevet

Bare fordi du synes, hun er fantastisk, er det jo ikke sikkert, andre deler din opfattelse - jeg er en af dem!

Desuden kunne det jo være, folk har fået nok af din konstante reklamering for hende og bare er blevet træt af dig og din tråd - også her er jeg en af dem!

Skrevet
  • Author

Om du nu inte delar min opfattelse så kan du kanske skriva varför, DÅ......hade tråden fått den dynamik som man vill ha!

Skrevet

Hør her, basse, jeg har allerede givet min mening til kende omkring hende i en anden tråd. Og at du ønsker en vis dynamik for din tråd er nu meget sødt; men at du påtvinger andre folk din mening, når de måske ikke deler den med dig, og samtidigt fastholder at opdatere denne for længst døde tråd igen og igen, får det mig ærligt talt til at associere dig med teenagetøser på Facebook, der mangler opmærksomhed.

Kan du nu ha' en rigtig god dag, DÅ (hvad fanden det så end må betyde)

Skrevet
  • Author

Haha...jag påtvingar ingen någonting...och vad gäller teenagertöser så är det isåfall väkldigt många på denna sidan :mrgreen:  Du har inte skrivit något om Lucia i någon annan länk så var god att bifoga den så att vi ser vad du skrivit stället för att bara referera utan att vi kan se vad du tycker.

Skrevet

Jeg mener ikke, jeg eller nogen anden er forpligtet til at linke anmeldelser til din egen tråd for at gøre dig glad. Søg, og du skal finde

Skrevet

Boys grow UP.

Hvis i vil chat - message hinanden gør det via PM....

Serious!!!!!!!
Det her hedder anmeldelser.

Vi er ikke enes THANK GOD!

PS - resten skal også lade være med at svar til det her.....

STOP

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.