Hop til indhold
Loppan

Lucia Sexyclub - A new star is born

Recommended Posts

Guest Dionysos

Dionysos: Prøv nu at hold kæft mand...

Ufatteligt att Dionysos er SÅ dum

Bosse din tosse få dig nu bare én enkelt nosse...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bosse........jag såg en svensk bil (BMW) stå på bilverkstaden när jag passerade. Väldigt smart att kombinera besök samtidigt som man lämnar in bilen på reparation ;) 

Bosse = "SMART MAN"

Loppan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er rystet.

Dette forum er hurtigt på vej i toilettet.

Man kan snart ikke læse nogen tråde, uden at de er fyldt med ubehageligt personfnidder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er rystet.

Dette forum er hurtigt på vej i toilettet.

Man kan snart ikke læse nogen tråde, uden at de er fyldt med ubehageligt personfnidder.

Det är väl inte första gången så varför ska du hacka på oss?? Tycker det är ännu värre när man ger "irettesættelse" till andra när de tolkar "förbehold" annorlunda.

Du är allmänt emot oss svenskar så "Hold kæft mand!"

Loppan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det är lite underligt (strange) att ingen har gjort en kommentar till denna underbara pige sen jag var där sist. Håller ni allt för er själva eller??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare fordi du synes, hun er fantastisk, er det jo ikke sikkert, andre deler din opfattelse - jeg er en af dem!

Desuden kunne det jo være, folk har fået nok af din konstante reklamering for hende og bare er blevet træt af dig og din tråd - også her er jeg en af dem!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om du nu inte delar min opfattelse så kan du kanske skriva varför, DÅ......hade tråden fått den dynamik som man vill ha!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hør her, basse, jeg har allerede givet min mening til kende omkring hende i en anden tråd. Og at du ønsker en vis dynamik for din tråd er nu meget sødt; men at du påtvinger andre folk din mening, når de måske ikke deler den med dig, og samtidigt fastholder at opdatere denne for længst døde tråd igen og igen, får det mig ærligt talt til at associere dig med teenagetøser på Facebook, der mangler opmærksomhed.

Kan du nu ha' en rigtig god dag, DÅ (hvad fanden det så end må betyde)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha...jag påtvingar ingen någonting...och vad gäller teenagertöser så är det isåfall väkldigt många på denna sidan :mrgreen:  Du har inte skrivit något om Lucia i någon annan länk så var god att bifoga den så att vi ser vad du skrivit stället för att bara referera utan att vi kan se vad du tycker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener ikke, jeg eller nogen anden er forpligtet til at linke anmeldelser til din egen tråd for at gøre dig glad. Søg, og du skal finde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Boys grow UP.

Hvis i vil chat - message hinanden gør det via PM....

Serious!!!!!!!
Det her hedder anmeldelser.

Vi er ikke enes THANK GOD!

PS - resten skal også lade være med at svar til det her.....

STOP

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...