Hop til indhold
Loppan

Lucia Sexyclub - A new star is born

Recommended Posts

Hej,

Har besökt Lucia som är relativt ny på Sexyclub och vilken upplevelse  :-P http://sexyclub.dk/girls/lucia/index.html

Hade lite svårt att komma i tid och när jag väl kom småspringande så var det världens byggarbetsplats mitt framför den långa gången. Men men, jag tog lite slalom svängar och kom förbi och sen upp för den enorma trappan. Tur man har kondition så att man inte är utpumpade redan när man kommer dit  :mrgreen:

Fick vänta några minuter vid borreplatform nr 2, den blå till vänster, men ganska snabbt så visade den vänliga telefondamen in mig i "guldrummet". Spänd av förväntan väntade jag på Lucia, skulle det bli en skuffelse eller en succé, eller nåt mitt emellan. Och så kom hon da äntligen in...och....WOW!!!! Fantastiska ögon, lång med de höga klackarna men säkert de 170 cm och 50 kg som är sagt. Hon är PRECIS som på fotot .Bara jag tänker på det så växer det i byxerna på mig  :oops:

lucia04.jpg

Jag bad om en halvtimme med denna dejliga pige, vilken kropp! Smal, fasta perfekta bröst, en gudomlig röv och mycket vackra ögon. Vi började och nafsa lite grand och småkyssas och jag märkte ingen återhällsamhet mer en att hon kanske ville ha lite variation. Hon fick ställa sig lutad mot plattformen och jag slickade henne lite försiktigt bakifrån en kort stund...kände på den perfekt rundade röven. Ställde mig upp och lät mit spett.....som vid det här laget stod och eldade upp sig som rymdfärjan Discovery....och...ja Discovery blev placerad i klyftan på den solbrända fasta röven, startklar. Vi vände oss om och jag sa att det var hennes tur. WOW sa hon, den var kämpe stor. Vi tar det varligt så jag, det ska nog gå bra. Hon suttede ett tag men hon har nog en ganska liten mun för hon tyckte det var lite jobbigt, så jag sa att jag förväntar mig ingen deepthroat. Hon fick lägga sig på rygg på sängen medan jag stod kvar och hon sutted vidare mendan jag stoppade en finger i hennes varma grotta.

Så var det min tur att agera igen, hon blev slickad efter bästa förmåga och verkade njuta av det, men det blev nog lite kort för jag ville uttnyttja tiden maximalt. Jag stod kvar på golvet och hon låg kvar på borreplatformen och tryckte mig langsamt in. Från langsamt, till lit snabbare och sen efter att jag kände att hon inte hade några problem med störrelsen så var det fullt ös. Hon skrek fuck, på lite porrigt sätt, men det kändes som det mest var för att vi kommunicerade på Engelska. Det kändes äkta och hon var blöt och varm vilket är ett gott tecken på samma sak. Efter ett tag vände vi på oss och hon blev tagen bakifrån stående mot borreplattformen och med mmina händer runt hennes bröst...eller ja dom var överallt.

Upp på borreplatformen för missonär och sen sked, därefter doggy för att avsluta som vi började.Discovery sköts iväg och vi låg och pustade ut. Jag tror hon var mer utmattad än jag för hon låg där länge och väl medan jag suttede på henes bröst som en go avslutning. Då kände jag direkt att den började växa igen..för en ny omgång.....men tiden var slut :(

MANGE TACK Lucia! Fantastiskt och en av mina bästa sexupplevelser någonsin. Om det var för vår kemi eller för din proffesionalism får ni som besöker henne avgöra själva. Det är med lite tveksamhet man skriver denna anmeldelse för jag tror det kommer bli svårt att få tid hos denna drömpige...och det är väl så alla andra har resonerat eftersom det varit mycket lite information om denna gudomliga skönhet. 

Kemi: 10/10

Sex: 10/10

Kropp 10/10

Ansikte: 8/10

Ögon: 10/10

Tid-30 min: 2/10 ...Jag hade velat haft 2 timmar  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen: men plånboken sa nej :(

Ta hand om henne och var varsamma med denna spröda vackra pige

Loppan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, dom är ganska så säkert hjulpet på vej, men inte såna där stenhårda fakebryst utan mjuka och naturliga. Perfekta enligt min mening, för jag gillar inte stenhårda fakebryst som ser ut som om de skulle spricka vilken sekund som helst.

Loppan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Så fik jeg prøvet Lucia også.

Og hvilken tøs. Hun levede 110% op til mine forventninger.

Hvis man ellers er til arabisk udseende piger, så er denne pige virkelig high-end. HIGH-END.

Hun er den smukke etniske pige der ekspederer ved kassen eller kundeservice i Føtex, som man drømmer sig hen med når man står og venter i køen.

Hun er som taget ud af tusind og én nats eventyr, og hende man bare har lyst til at flyve væk med på sit flyvende tæppe.

Og hvilken guddommelig krop hun har. Så slank, så FEMININ og så skrøbelig at man knap nok tør røre hende af frygt for den spinkle krop krakelerer.

Faktisk har jeg slet ikke lyst til at anmelde hende her på Eroguide, for jeg har mest af alt lyst til at have hende helt for mig selv. Gemme hende væk fra alle jer andre. Men da det nu engang ikke kan lade sig gøre, så skal hun helt sikkert have de rosende ord med på vejen.

Jeg kan godt forstå Pia K. og hendes slæng har travlt med at sende piger som Lucia ud af landet, for Lucia kan fordreje hovedet på selv de mest ekstreme højrenationalister.

En halv time koster 1100 kr. Men burde koste 10.000...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Kropp 10/10

Tid-30 min: 2/10 ...Jag hade velat haft 2 timmar  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen: men plånboken sa nej :(

Loppan

Hvordan f'nden kan du give ansigt 8/10?

Ansigt er 12/10....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Hun ser jo helt ude i hampen dejlig ud!

Og hvis hun så er skøn samtidig...

Tag det du ser på billederne og gang med 2. Så har du Lucia...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kropp 10/10

Tid-30 min: 2/10 ...Jag hade velat haft 2 timmar :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: men plånboken sa nej :(

Loppan

Hvordan f'nden kan du give ansigt 8/10?

Ansigt er 12/10....

Smaken är olika, o det är ju tur det, men vi är ju ganska eniga annars :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

X - hun er dælme sat på min "TO-DO"-List :wink:

ARGH :mad:  - Det vil jeg helst ikke høre - For jeg vil ha hende FOR MIG SELV :cool:

Ta hende til et roligt sted -lig´ og kig på stjernerne...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vad ett ordentligt blowjob är tror jag vi alla har olika åsikter om, men är det extra viktigt så får Dionysos svara på den då jag inte tycker det var avgörande denna gång. Jag var mer intresserade av att komma till nästa steg då hon har en så fantastisk kropp. :oops:

Däremot så har jag aldrig fått ett så upphetsande blowjob som det Ariana gav mig tidigare i höstas (då hon var aktiv på Sexyclub). Den teaser hon hade när hon lekte med tungan lite smått utan kondom och tittade upp med sina vackra ögon som sa " Det här är det bästa jag vet" för att sen dra på kondomen och fortsätta ögonkontakten med härligt sug i blicken, det är något alla piger kan lära av......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var där idag igen....i en hel timme........en timme som var fantastisk eftersom man fick tid till så mycket mer än sex. Hon blir bara sötare och sötare för varje gång.

Nike: Utdrag ur beskrivning:

Jeg er en varm pige, der er til ægte kys og kram..

och det gör hon :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det havde jeg læst men da jeg snakkede med Tlf damen sagde hun nej til at hun tungekyssede? Men du siger hun gør

Det var ju konstigt.. Kanske hon blandade ihop henne och Sofie (som icke kysser) och som är på vagt på Torsdagar?

Vill lägga till att hon gav ett härligt blowjob denne gång och vi låg o kysstes o smektes i 5 min efter den "dejlige upplevelsen". Jag vet att det kan låta som om jag är köpt, men när man hittar en pige som motsvarar förväntningarna på var eneste punkt så kan jag inte hålla tillbaks med berömmelse......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay..lyder godt....Tusind tak for hurtigt svar.....jeg vil glæde mig til at besøge hende snart.....

Har hun nogen tatoveringer eller piercinger.....??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ett smycke i naveln om jag minns rätt, ingen annanstans. Tatuering?? Ja du....en liten på vänster sida av magen om jag minns rätt. Fokus har inte varit på dessa saker när jag har varit där  :mrgreen: .....det har mer varit fokus på den fina platta magen, en ypperlig numse, de vackra ögonen och en fin pige med personlighet. :-P

Loppan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmmm, skulle nog aldrig skrivit den här anmeldelsen, nu är hon nästan fullbokad när man ringer kl 10. Hon håller på att gräva ett djupt hål i pengepungen.....o den andre pungen tömmer hon den med. :mrgreen:

Uppenbarligen är det väldigt mange som uppskattar henne......utan att skriva ett ord här på EG  :roll: ...........hhmmmm, Bad boys  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Loppan: Hvorfor er du så så dum at blive ved med at holde liv i den her tråd ved at blive ved med at kommentere på den?

Prøv nu at hold kæft mand...

Ufatteligt at svenskere er SÅ dumme.

Redigeret af Dionysos

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...