Hop til indhold
Guest JohnTW

G club Århus

Recommended Posts

Guest JohnTW

Hej med jer

Jeg ville bare høre om der er nogen af jer der har erfaring med G club i Århus?

Jeg har tid og mulighed for at besøge stedet på fredag/lørdag, men jeg synes det er lidt svært at se hvornår på dagen det er bedst at komme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var derinde om eftermiddagen en hverdag. Der var stort set ikke andre end mig og den herre jeg fulgtes med. Stedet er rent, men rummene er små  og dårlig belysning.

Stedets indretning og belysning tog  lidt af vores glæde, vi  havde  ønske om at  være  os selv, så var inde i et af de små mørke rum.  

Vi så kun mænd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der flere gange - jeg har kun set de kvinder der er med i de film de viser - har så snakket med et hav af fyre, og spurgt om de har mødt kvinder, de har aldrig set nogle, så jeg tror ikke det er et sted der ofte kommer kvinder 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der inde lørdag den 10/5 2025 om aften og der var en mand med sin kone. Hun gik nøgen rundt der inde og jeg kunne få lov til at bruge hende i alle huller. Hun var omkring 50 år og slank. Jeg har også været der engang hvor der var en enlig kvinde omkring 40 år erotisk buttet med kæmpe bryster.  Der kommer kvinder der ind men fleste mænd kommer der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tvivler ikke på Bamsefyr - men han må have været ualmindelig heldig - med mit kendskab og dem jeg har talt med, så mener jeg det er som at finde en nål i en høstak.

er der nogle der kan være interesseret i at aftale noget sammen hvor der er kvinder med, er jeg altid åben for at høre om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, den 11.5.2025 at 21:39:

Jeg tvivler ikke på Bamsefyr - men han må have været ualmindelig heldig - med mit kendskab og dem jeg har talt med, så mener jeg det er som at finde en nål i en høstak.

er der nogle der kan være interesseret i at aftale noget sammen hvor der er kvinder med, er jeg altid åben for at høre om det.

Det lyder også lidt mærkeligt med det par. Jeg var der omkring kl 19 og der var vi de eneste der var i klubben. Jeg tror de er taget hjem kort tid efter. Om de troede der ikke kom flere den aften ved jeg ikke, men omkring kl 21 var vi 4 mænd i klubben. Jeg forstå heller ikke hvorfor de ikke besøgte Joys en lørdag aften.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...