Guest JohnTW Skrevet 18. November, 2024 Hej med jer Jeg ville bare høre om der er nogen af jer der har erfaring med G club i Århus? Jeg har tid og mulighed for at besøge stedet på fredag/lørdag, men jeg synes det er lidt svært at se hvornår på dagen det er bedst at komme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 524 Skrevet 18. November, 2024 Jeg var derinde om eftermiddagen en hverdag. Der var stort set ikke andre end mig og den herre jeg fulgtes med. Stedet er rent, men rummene er små og dårlig belysning. Stedets indretning og belysning tog lidt af vores glæde, vi havde ønske om at være os selv, så var inde i et af de små mørke rum. Vi så kun mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 441 Skrevet 25. November, 2024 God sted at lege , i må forbi der en anden dag , der kommer par der har tit mødt noget der ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 441 Skrevet 5. Maj Har oplevet par der flere gange med gang i den 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 972 Skrevet 9. Maj Jeg har været der flere gange - jeg har kun set de kvinder der er med i de film de viser - har så snakket med et hav af fyre, og spurgt om de har mødt kvinder, de har aldrig set nogle, så jeg tror ikke det er et sted der ofte kommer kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 441 Skrevet 9. Maj det er på hverdag midt på dagen jeg har oplevet det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 234 Skrevet 11. Maj Jeg var der inde lørdag den 10/5 2025 om aften og der var en mand med sin kone. Hun gik nøgen rundt der inde og jeg kunne få lov til at bruge hende i alle huller. Hun var omkring 50 år og slank. Jeg har også været der engang hvor der var en enlig kvinde omkring 40 år erotisk buttet med kæmpe bryster. Der kommer kvinder der ind men fleste mænd kommer der. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 441 Skrevet 11. Maj øv man ikke var der den aften så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 972 Skrevet 11. Maj Jeg tvivler ikke på Bamsefyr - men han må have været ualmindelig heldig - med mit kendskab og dem jeg har talt med, så mener jeg det er som at finde en nål i en høstak. er der nogle der kan være interesseret i at aftale noget sammen hvor der er kvinder med, er jeg altid åben for at høre om det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 234 Skrevet 18. Maj fræk6 skrev, den 11.5.2025 at 21:39: Jeg tvivler ikke på Bamsefyr - men han må have været ualmindelig heldig - med mit kendskab og dem jeg har talt med, så mener jeg det er som at finde en nål i en høstak. er der nogle der kan være interesseret i at aftale noget sammen hvor der er kvinder med, er jeg altid åben for at høre om det. Det lyder også lidt mærkeligt med det par. Jeg var der omkring kl 19 og der var vi de eneste der var i klubben. Jeg tror de er taget hjem kort tid efter. Om de troede der ikke kom flere den aften ved jeg ikke, men omkring kl 21 var vi 4 mænd i klubben. Jeg forstå heller ikke hvorfor de ikke besøgte Joys en lørdag aften. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg