Hop til indhold

Aflysninger af mænd

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 55 minutter siden:

Ved mig skal gæsten bekræfte dagen før hvor jeg så sender adresse eller stedangivelse tilbage som svar.. Bekræfter de ikke sender jeg en sms på tidspunktet for vores aftale med at de desværre ikke kan booke en anden gang uden betaling af depositum og at hvis kollegaer skulle spørge på deres nummer så vil jeg dele min oplevelse eller mangel på samme hvilket vil besværliggøre fremtidige bookinger.. 

Jeg har endda med et depositum på 500 kr oplevet gæster der udeblev.. Det noget federe end en udeblivelse helt uden betaling:lol:.. 

Ved booking ber jeg dem bekræfte 3 timer før. Og når der er 3 timer til aftalen, skriver jeg til dem, at når de ikke har bekræftet tiden, går den til en anden. 

Men kan godt være, at man skal begynde med depositum ved udeblivelse, når de forsøger at booke igen.

Skrevet
Gudinden med kæmpe patter skrev, for 17 minutter siden:

Ved booking ber jeg dem bekræfte 3 timer før. Og når der er 3 timer til aftalen, skriver jeg til dem, at når de ikke har bekræftet tiden, går den til en anden. 

Men kan godt være, at man skal begynde med depositum ved udeblivelse, når de forsøger at booke igen.

Jeg vil gerne have styr på flest mulige af mine bookinger dagen før jeg starter på vagt så jeg ikke skal skrive til "jeg vil gerne have en tid ved afbud" henvendelser på selve dagen hvor de måske ikke kan når at planlægge sig til et besøg.. Derfor siger jeg dagen før men man skal jo gøre det der virker for en<3.. 

Det har virket super fint for mig i hvertfald.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Mine gæster får en lokation som de skal køre hen til og derefter ringe mig op når de holder der.

Jeg spørger dem så hvad de kan se derfra hvor de holder og guider dem over tlf hen til mig, imens jeg kontinuerligt fortæller dem hvad det næste skridt er a la: Du burde kunne se en bager på din højre hånd nu/solsikke mark ect).

Virker upåklageligt :)

Skrevet
Pianistinden skrev, for 56 minutter siden:

Mine gæster får en lokation som de skal køre hen til og derefter ringe mig op når de holder der.

Jeg spørger dem så hvad de kan se derfra hvor de holder og guider dem over tlf hen til mig, imens jeg kontinuerligt fortæller dem hvad det næste skridt er a la: Du burde kunne se en bager på din højre hånd nu/solsikke mark ect).

Virker upåklageligt :)

Men det vel bare for at undgår de få den rette adresse med det samme<3.. Det vel ikke for at undgår no shows eller.? 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 54 minutter siden:

Men det vel bare for at undgår de få den rette adresse med det samme<3.. Det vel ikke for at undgår no shows eller.? 

Both :) 

Skrevet
lillinordjylland skrev, for 3 timer siden:

@Snowkissed - det er desværre en del af gamet. Jeg har selv været i gang i et par år og oplever stadig no-shows :-/

Jeg tror desværre altid de vil være der. 

• 2 months later...
Skrevet

interessant snak, personligt kan jeg godt lide at have både adresse og aftale plads

nu er det også yderst sjældent at jeg aflyser og vil altid informere  hvis jeg bliver forhindret, der kan jo ske ting :-)

kan også godt forstå at pigerne gerne vil have en så fuld arbejdsdag som muligt det er jo ligesom andre forretninger ( frisør, læge osv.)

Skrevet

Jeg er netop startet op og oplever også at folk aflyser, og i den forbindelse er jeg også Inde på at lægge et depositum, hvordan tager i betalingen af depositummet ?? Hvad er jeres erfaringen, i forhold til det ? 

mvh GP 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.