Hop til indhold

Aflysninger af mænd

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer<3

I fredags gjorde jeg mine første erfaringer i dette frække univers, da jeg havde booket hotel. Jeg havde lavet nogle aftaler på forhånd, som jeg så frem til at mødes med.

På blot et døgn havde jeg fået næsten 100 henvendelser, så jeg udvalgte nogle få, som havde gjort sig umage med at skrive mails. De virkede reelle, og vi skrev frem og tilbage. 

På dagen ender alle tre med at melde afbud. To af dem er ikke vendt tilbage siden deres afbud, og den sidste havde en reel nok undskyldning.

Heldigvis havde jeg jo mange mails liggende, så jeg endte alligevel med at få nogle skønne besøg :wub:

Hvad er jeres erfaringer med dette? Det gør selvfølgelig, at jeg får mindre lyst til at booke hotel fremover, hvilket jo er ærgerligt. Og gode råd til, hvordan jeg kan undgå dette en anden gang?

Skrevet

Jeg håber det ok, at jeg som mand svare :)

Du skal nok kalkulere med, at du indtil, at du får opbygget nogle stamkunde relationer' vil opleve, at der desværre er en del useriøse, folk der tænder på tanken om en aftale men ikke har modet til at møde, de der tænder på at spilde andres tid, de der bare er useriøse af princip og så de få der melder afbud og har en reel forklaring. 

Det er selvfølgelig ret uheldigt, når man har lagt penge til hotel. Du har dog gjort det eneste fornuftige jeg mener du kan gøre. Nemlig kontaktet nogen af de andre der har skrevet ( dette skal du dog være varsom med da nogen kan have en bedre halvdel der kan komme til at læse dem) 

Med tiden, vil du helt sikkert få nogle loyale kunder og formentlig også kontakt til nogen af de andre skønne piger herinde, der kan give et par tips og måske en kopi af den myteomspundene telefon liste med useriøse mænd :)

Skrevet

Idioter findes alle steder, og specielt når der er nyt kød på markedet.
Tror det er svært at undgå, specielt hvis du selv har stået med en god mavefornemmelse efter jeres dialog.
En legendarisk rødtop noterer sig telefonnummer på afbud og udeblivelser, og vil de booke igen, bliver det med ikke-refunderbart depositum, hvilket jeg synes er mere end ok!

Lad vær at lad dig gå på af idioter, de er alle steder. Og din fusker fornemmelse skal nok blive skærpet når du får mere erfaring.

Held og lykke! ^_^

Skrevet
Snowkissed skrev, for 19 minutter siden:

gode råd til, hvordan jeg kan undgå dette en anden gang?

Jeg vil foreslå alle at benytte @JenniferRomantica's metode med at et afbud eller manglende fremmøde betyder at man fremover ikke kan bestille tid uden at ligge en form for forudbetaling. Det stopper desværre ikke nye mænd i at brænde dig af, men det vil spare dig for at nogle mænd gør det igen og igen - og på sigt vil du få sorteret godt ud, tænker jeg.

Derudover tror jeg desværre ikke der er så meget at gøre ved det.

Claesen skrev, for 13 minutter siden:

dette skal du dog være varsom med da nogen kan have en bedre halvdel der kan komme til at læse dem

Da hendes kommunikation foregår via email, tænker jeg personligt at denne risiko er minimal. 

Skrevet
Snowkissed skrev, for 42 minutter siden:

Hej med jer<3

I fredags gjorde jeg mine første erfaringer i dette frække univers, da jeg havde booket hotel. Jeg havde lavet nogle aftaler på forhånd, som jeg så frem til at mødes med.

På blot et døgn havde jeg fået næsten 100 henvendelser, så jeg udvalgte nogle få, som havde gjort sig umage med at skrive mails. De virkede reelle, og vi skrev frem og tilbage. 

På dagen ender alle tre med at melde afbud. To af dem er ikke vendt tilbage siden deres afbud, og den sidste havde en reel nok undskyldning.

Heldigvis havde jeg jo mange mails liggende, så jeg endte alligevel med at få nogle skønne besøg :wub:

Hvad er jeres erfaringer med dette? Det gør selvfølgelig, at jeg får mindre lyst til at booke hotel fremover, hvilket jo er ærgerligt. Og gode råd til, hvordan jeg kan undgå dette en anden gang?

Hej søde.... 

Jeg selv sender en reminder en dag føre og hvis jeg køre ud en time føre.... 

Og jeg forventer altid en bekræftelse tilbage eller tag jeg det som aflysning. Og de fik der ikke Adressen endu.. det få folk kun lige ind møde. 

Og så skal du måske gennem sortere alle dine henvendelse....for gennemskue hvem mener det seriøst. Skrev i din annonce til sidst at du forventer at de presentere sig selv og hvad de ønsker sig fra det hvad du tilbyder... 

Hvis folk kontakte dig med ,,Hej,, eller en super fransk 20 min og anal uden kondom...og du har det slet ikke i din tilbud så bruge ikke tid for at svar.,.. 

Og søde, søde dig. En god råde fra mig, prøve altid at arbejde over telefon nr. 

I tilfælde af da sker noget med dig som du ikke har ønsket at man gøre med dig kan politi Orte simkort af den person og finder fram til dem. Det kan de ikke med mails så nemt. 

Mange Hilser og passe på dig.

Redigeret af cowgirl.90

Skrevet
Claesen skrev, for 35 minutter siden:

Jeg håber det ok, at jeg som mand svare :)

Du skal nok kalkulere med, at du indtil, at du får opbygget nogle stamkunde relationer' vil opleve, at der desværre er en del useriøse, folk der tænder på tanken om en aftale men ikke har modet til at møde, de der tænder på at spilde andres tid, de der bare er useriøse af princip og så de få der melder afbud og har en reel forklaring. 

Det er selvfølgelig ret uheldigt, når man har lagt penge til hotel. Du har dog gjort det eneste fornuftige jeg mener du kan gøre. Nemlig kontaktet nogen af de andre der har skrevet ( dette skal du dog være varsom med da nogen kan have en bedre halvdel der kan komme til at læse dem) 

Med tiden, vil du helt sikkert få nogle loyale kunder og formentlig også kontakt til nogen af de andre skønne piger herinde, der kan give et par tips og måske en kopi af den myteomspundene telefon liste med useriøse mænd :)

Hvor du sjovt myteomspundene telefon liste. Det er ikke en myte. 

Skrevet
cowgirl.90 skrev, for 5 minutter siden:

En god råde fra mig, prøve altid at arbejde over telefon nr. 

Helt enig - så slipper du også for T Petersen, Kylle, Bjarne, Violetteblakk og de andre <.....> :rolleyes:

Skrevet
cowgirl.90 skrev, for 22 minutter siden:

Hvor du sjovt myteomspundene telefon liste. Det er ikke en myte. 

Jeg tror du har misforstået mig, hvis du har opfattet mit skriv om listen, som sjov, nedladende eller negativt. 

Det jeg mente med myteomspundene, var at det en listen vi mænd har hørt om, men jo ikke kender indholdt af. 

Jeg er skam kun tilhænger af, at I har sådan en liste og at i på den måde advare og hjælper hinanden. 

I gør jo faktisk bare præcis det vi gør herinde blot jeres er holdt mere internt. 

Så altså beklager hvis du har opfattet mine skrevne ord som et forsøg på at lave sjov etc. 

Skrevet

Du vil opleve aflysninger, udeblivelser (også efter værelsenummer er givet og det først gives når man holder på p-pladsen) dem der har ‘glemt’deres pung i bilen etc.. Det er vidst meget normalt.

Jeg forudbooker sjælendt aftaler af samme grund men laver mest aftaler på dagen. 

Det tager lidt tid at skabe sig erfaringer med hvad der giver mening for en selv.

Redigeret af SiaUngQ
Grammatik

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 57 minutter siden:

Da hendes kommunikation foregår via email, tænker jeg personligt at denne risiko er minimal. 

Måske du har ret, men der findes jo dem, der ved en fejl glemmer at lukke browser, har auto login etc. :)

Skrevet
Snowkissed skrev, 1 time siden:

Hej med jer<3

Det var derfor flere afbos i din tråd med råd til en ny henviste til at kontakte Eva Nadine og andre aktive GPer herinde ift. hjælp med screening og at tjecke tlf. numre hvis du kan. 

Eller rådet at starte på klinik eller med en anden erfaren. 

Der er en læringskurve med at spotte tidsspildere med mindre man tager depositum fra start. 

Skrevet

De første måneder i branchen - måske det første halve år ca - vil du opleve utrolig mange No shows og "tosser".. Pennevenner og pikspillere som jeg også kalder "tosserne".. Selv med min erfaring sker det stadig at jeg få booket en no show ind.. Men det bliver sådan en intuitiv følelse du få med tiden, nogen kalder det vel en mavefornemmelse.. Det kræver bare tid..

Der er desværre ikke en opskrift, så at sige, på hvad der er en seriøs henvendelse og hvad der er en tosse der vil spilde din tid.. 

Mail er dog en dårlig idé.. Telefon indebærer en mere personlig kontakt for tossen der skriver kun for at spilde ens tid så det er nok mere grænseoverskridende og derfor luer det de værste væk.. 

Skrevet

Det er virkelig ærgerligt at forudbetaling har fået sådan et dårligt ry pga. scammers.

Et par hundredelapper i depositum ved booking ville løse meget :)

Skrevet

Det må være virkelig træls med aflysninger. Fra kundens synspunkt kan jeg oplyse at jeg mange gange er gået forgæves, også selvom aftalen blev genbekræftet 30 minutter før.

Det sker også at den søde kvinde på billedet er en helt anden.

Pga. ovenstående har jeg af og til lavet dobbelte aftaler med 30 minutters mellemrum, indtil videre har jeg ikke haft behov for at aflyse, men det kan jo ske en dag, og det er jo ikke er fair, men det er en reaktion på dårlig adfærd hos alt for mange piger, som sikkert er en reaktion på at de regner med at gæsten alligevel ikke dukker op.

Skrevet
mrgood skrev, for 8 minutter siden:

Pga. ovenstående har jeg af og til lavet dobbelte aftaler med 30 minutters mellemrum, indtil videre har jeg ikke haft behov for at aflyse, men det kan jo ske en dag, og det er jo ikke er fair, men det er en reaktion på dårlig adfærd hos alt for mange piger, som sikkert er en reaktion på at de regner med at gæsten alligevel ikke dukker op.

Jeg synes stadig det er dårlig stil - uanset hvordan du er blevet behandlet!

Det ender jo med at være skruen uden ende - til skade for alle andre der er seriøse med deres aftaler :rolleyes:

Skrevet

Hej

Der er så mange idioter derude, som heller ikke kan holde andre aftaler. Jeg handler en del på nettet og der er mange, som ikke holder deres aftaler. 

Heldigvis kan jeg ofte blokere dem for fremtiden, hvilket så også sker. 

Hvis du bruger telefon, som andre anbefaler, så bloker dem - det ser jeg også andre GP skriver i deres annoncer.

En aftale er en aftale og en rigtig mand holder sit ord.

På den måde får du sorteret idioterne fra og står forhåbentligt tilbage med gentlemen. 

Alt godt fremover.

Skrevet
Snowkissed skrev, for 3 timer siden:

Jeg skriver at de på dagen skal bekræfte at de kommer og de skal bekræfte et par timer i forvejen, for så har man en chance for at få andre ind.

Problemet er, du vil opleve det nogen gange, ar blive booket og de ikke kommer. 

Men håber ihvertfald du får en masse skønne oplevelser med nogen af de skønne mænd der er derude ❤️

Skrevet
Needy skrev, for 4 minutter siden:

Jeg synes stadig det er dårlig stil - uanset hvordan du er blevet behandlet!

Det ender jo med at være skruen uden ende - til skade for alle andre der er seriøse med deres aftaler :rolleyes:

Enig, det er da dårlig stil (under forudsætning af at nogen bliver brændt af), jeg skriver ikke for at blive dømt men for at nuancere problemstillingen.

Skrevet
mrgood skrev, for 26 minutter siden:

Af ren nysgerrighed - betyder det så at du har besøgt 2 kvinder med 30 minutters mellemrum? Eller hvordan har du undgået behovet for at aflyse, i disse tilfælde?

Og hvis du har besøgt 2 kvinder med 30 minutters mellemrum... Hvordan? Sådan rent logistisk set skal de vel være ret tæt på hinanden, hvis du 30 minutter efter starten på den første aftale, skal nå at være klar til anden aftale. Eller misforstår jeg noget?

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 9 minutter siden:

Af ren nysgerrighed - betyder det så at du har besøgt 2 kvinder med 30 minutters mellemrum? Eller hvordan har du undgået behovet for at aflyse, i disse tilfælde?

Og hvis du har besøgt 2 kvinder med 30 minutters mellemrum... Hvordan? Sådan rent logistisk set skal de vel være ret tæt på hinanden, hvis du 30 minutter efter starten på den første aftale, skal nå at være klar til anden aftale. Eller misforstår jeg noget?

Jeg har ikke haft behov for at aflyse, fordi jeg de gange jeg har dobbeltbooket, er blevet brændt af af minimum en af pigerne.

Er det en seriøs GP, ligesom dem der skriver i denne tråd, er det selvfølgelig fuldkommen unødvendigt og uacceptabelt.

Skrevet
mrgood skrev, Lige nu:

Jeg har ikke haft behov for at aflyse, fordi jeg de gange jeg har dobbeltbooket, er blevet brændt af af minimum en af pigerne.

Ja okay. Så må jeg næsten antage at det er den første af aftalerne der har brændt dig af, for ellers er det vel svært for dig at vide om #2 har tænkt sig at brænde dig af eller ej. Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl i mine antagelser, jeg er blot nysgerrig.

Skrevet
mrgood skrev, 1 time siden:

Det må være virkelig træls med aflysninger. Fra kundens synspunkt kan jeg oplyse at jeg mange gange er gået forgæves, også selvom aftalen blev genbekræftet 30 minutter før.

Hver gang jeg læser nogen beskrive det du oplever her, så priser jeg mig lykkelig for at jeg kun bruger klinikkerne, hvor der er styr på tingene. 

Jeg er blevet aflyst 2 gange pga. sygdom og har fået det at vide i god tid. Jeg har en del gange måttet vente lidt, men det var primært med en lækker tøs, som var meget gavmild med tiden og det nød jeg også selv godt af ;)

De få gange jeg har været i private lejligheder har jeg åbenbart været heldig at annoncen har været retvisende og alle aftaler har været holdt til punkt og prikke.

Kun en gang har jeg fortrudt et besøg og det var fordi jeg havde været for ukritisk da jeg så annoncen...

Skrevet
Snowkissed skrev, for 4 timer siden:

Hej med jer<3

@Snowkissed - det er da mega dårlig stil fra de mænd, du havde aftale med. Uanset om de har en god undskyldning eller ej, så er det da almindelig god opførsel, at vende tilbage til dig efterfølgende. 

Jeg forstår godt at man kan være nervøs, og måske endda ændre mening i sidste minut, men så bør man da alligevel gøre det med stil. 

Det er bare min egen personlige holdning :)

Skrevet

Ved mig skal gæsten bekræfte dagen før hvor jeg så sender adresse eller stedangivelse tilbage som svar.. Bekræfter de ikke sender jeg en sms på tidspunktet for vores aftale med at de desværre ikke kan booke en anden gang uden betaling af depositum og at hvis kollegaer skulle spørge på deres nummer så vil jeg dele min oplevelse eller mangel på samme hvilket vil besværliggøre fremtidige bookinger.. 

Jeg har endda med et depositum på 500 kr oplevet gæster der udeblev.. Det noget federe end en udeblivelse helt uden betaling:lol:.. 

Skrevet

@Snowkissed De mænd der aflyste aftalerne ved ikke hvad de gik glip af ;). Jeg synes også at det er mega dårlig stil at aflyse en aftale uden en god forklaring. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.