menor79 21 Skrevet 18. November, 2024 https://annoncelight.dk/showad/407623 Jeg var forbi Jiah og havde top tur sammen med hende. Hun ser godt ud for mig, har en fast petite knop med hjulpet bryster og lidt faste. Brun chokolade, hun var lige til at pakke ud og os ned og ligge røre og kysse samt en rolig opvarmning og så skete der noget, nøj hvor blev hun aktiv uden at det blev for meget. Arken startede helt glidende, vi var nu godt i gang før jeg lige kort kom i tanke om massagen men fik den sendt væk med det samme, guderne havde valgt det når jeg ikke denne gang. Arken var helt til ug og lidt over for mig, rundt i forskellige stillinger og sidst, fik hun mig i en god galop. Vaske turen med thai service tog jeg imod og blev godkendt og så var jeg ellers ude igen, i det grå lidt kolde vejr.. Prisen er standard, jeg tog en kort tur lidt for at se hvem hun var. Hun er her i en måned og jeg håber da hun kommer tilbage hertil igen. Sex : 9/10 Pigen 9/10 Stedet 8/10 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 66 Skrevet 18. November, 2024 Tilslutter mig dine ord. Har besøgt jiah - dejlig oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 940 Skrevet 18. November, 2024 kysser hun med tungen, GFE artigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 132 Skrevet 20. November, 2024 Vildsvinet skrev, den 18.11.2024 at 22:15: kysser hun med tungen, GFE artigt? Ja i den grad… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg